חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חגיגות ימי הולדת בשרון

מאת: מיכלהפקת אירועים30/08/2011939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה שבועות לפני יום ההולדת לא מפסיקים לחשוב ולתכנן- מה לעשות, איך לחגוג ואיפה? בגלל יש הרבה מאוד אופציות, חלק מהן פשוטות וחלק יותר מיוחדות, והבחירה לא תמיד פשוטה. כדי להחליט מהי הדרך הכי טובה לחגוג צריך לקחת בחשבון כמה דברים: אזור מגורים, טעם אישי ותקציב, כמובן.

ישראל היא מקום יחסית יקר לגור בו, אם עושים השוואה בין השכר לבין המחירים בשוק. ימי הולדת הם עסק כלכלי מצליח, בייחוד בקרב הורים שרוצים לעשות יום הולדת מיוחד לילד שלהם. הרבה ילדים אוהבים אטרקציות והורים יכולים לקחת אותם לכל מיני הפעלות במרכז ובסביבה או באזורים אחרים. במרכז הארץ יש את הסופרלנד והלונה-פארק, וכל ילד אוהב רכבות הרים ומתקנים מהסוג הזה. במידה וגרים באזור הצפון או הדרום יש לקחת בחשבון את עלות הנסיעות לאזור המרכז. מבחינת המחיר, כדאי לקחת תחבורה ציבורית ולא לקחת מונית ספיישל, אך מבחינת הנוחות, כדאי לקחת מונית או אפילו לשכור רכב ליום אחד, איתו לא צריך להסתמך על אחרים ואפשר לחזור הביתה מתי שרוצים.

הפעלות במרכז ובסביבה מתאימות לא רק לילדים אלא גם למבוגרים, שאפילו ביום ההולדת ה- 60 שלהם ישמחו לעלות על מתקן מסחרר חושים.

אם לא יוצא להיות באזור השרון היפה, יום ההולדת הוא ההזדמנות המצוינת להגיע לשם. אפשר לארגן ימי הולדת בשרון באזור פתוח ויפה. לא רק חיפה וצפונה מלאים בירוק, וגם בשרון אפשר למצוא מקום להפעיל ילדים ולשחק איתם ביום המיוחד, ובטוח שהילדים ייהנו להיות במקום שעוד לא ביקרו בו.

המבוגרים שבינינו יכולים לחגוג ימי הולדת במרכז בגלל שבאזור המרכז יש מבחר גדול של מקומות בילוי, ורובם ברמה גבוהה הרבה יותר לעומת מקומות הבילוי באזורים אחרים בארץ. בתל אביב, למשל, יש מועדונים מוכרים ופאבים מעולים ואפשר להגיע אליהם בלילה ולחזור הביתה עם עלות השחר.

בתל אביב יש גם הרבה מסעדוית איכותיות ובהן מבשלים השפים המוכרים והטובים ביותר. ארוחה במתנה לחתן או כלת השמחה באחת המסעדות האלה תהיה חוויה מדהימה וטעימה.

אם רוצים לצאת מאזור המגורים ולעשות משהו מיוחד, חשוב לתכנן את הדברים לפני, לבדוק כמה התענוג יעלה ולחסוך בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152582 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202351 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195876 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica