חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות כלה לאירועים

אומנם החתונה קטנה, אבל הבגדים חשובים –

לאחר הטרנד הגדול של הפקת חתונות בומבסטיות, הטיסה במטוס והפרחת יונים, אנו רואים יותר ויותר זוגות חוזרים לחתונה המסורתית ובוחרים דווקא לערוך חתונה קטנה וצנועה יותר. יש גם כאלה שעצם החתונה שלעצמה לא מעניין אותם ולא ממש בא להם להתעסק עם כל ההפקה שמסביב, או כאלה שבכלל מתחתנים בחו"ל, אך כשהם חוזרים הם בוחרים לעשות מסיבה קטנה לחוג המצומצם – בני משפחה וחברים קרובים. כך או כך, יש דברים בהם לא מזלזלים ומהם אי אפשר להתעלם, כגון: בחירת די ג'יי, בחירת בדים לחליפת החתן, בחירת הלבשה תחתונה ליום הכלולות ובחירת אולמות אירועים,

אומנם החתונה יכולה להיות קטנה, אבל הבגדים חשובים. כל כלה חולמת על שמלת כלה ייחודית, מקורית ובלתי נשכחת. שלל האפשרויות של שמלות כלה המוצע כיום, מאפשר לכלה בחירה בסגנונות שונים ובחירה לפי טעמה האישי.

מעצבי האופנה למיניהם יתפרו בשבילכן שמלות כלה העשויות בדים שונים – לפי קו האופנה המתחדש. לפני שאתן בוחרות שמלה, כדאי מאוד שתלמדו קצת על בדים שמהם מורכבת השמלה, כדאי לדעת שיש בדים לא איכותיים, ובשל כך ניתן להוזיל באופן משמעותי את מחיר השמלה. למרות שאנו לא ממליצים לחסוך בקניית שמלת כלה, אך אם אתן בעלות תקציב דל או שבחירת שמלת כלה לא ממש בראש מעיינכן, אתן יכולות לבקש שישתמשו בשמלה בתפירת בדים אלו – קחו רק בחשבון – כי בדים לא איכותיים עלולים לגרום לאלרגיות, וכן לשפשופי עור – מה שיגרום לכן לאי נוחות באירוע המיוחד שלכן.

למי מבינכן שיבקשו לתפור שמלת כלה עם בדים איכותיים, לא משנה איך תיראה השמלה, הכי חשוב שהיא תהיה נעימה לגופכן, בשל ההקפדה על איכותם הגבוהה של בדים אלו. אין ספק, תשלמו יותר, אך כמו בכל תחום – תקבלו בדיוק עבור מה שתשלמו, ותצטרכו לעשות שיקול של עלות מול תועלת.

ולסיכום,

בחירת שמלות כלה היא אינה פשוטה כלל וכלל כמובן גם לא פשוטה בחירת גני אירועים

. גם ככה עצם האירוע כשלעצמו מלחיץ עבור הכלה, בן זוגה וההורים. לעבר הכלה מופנים הזרקורים, ולכן היא חייבת למצוא את השמלה המדהימה ביותר ביופייה ובאיכותה ולהרגיש הכי טוב עם עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בוסביב

מאת: אורי בוסביבצרכנות29/01/12997 צפיות
הדבר הראשון שבאמת גורם לנו להתעורר בבוקר , זה ממש לא השעון, עד שאתה מגיע לכוס הקפה המשובח שלך, אפשר

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי07/11/111138 צפיות
יום החתונה הוא יום מאוד מרגש לחתן ולכלה. ביום החתונה אנחנו רואים את כל המאמצים שהשקענו מתגשמים. אחרי חודשים רבים של עבודה ותכנון אנחנו חוגגים את אהבתנו. יום החתונה הוא בעל חשיבות מיוחדת במיוחד לכלה שעומדת במרכז תשומת הלב של כל האורחים באירוע

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי06/11/11972 צפיות
כאשר סוף סוף מגיע היום לו חכינו זמן רב ואנחנו יכולים לצעוד עם בחיר או בחירת ליבנו מתחת לחופה אנחנו מאוד מאושרים. יום החתונה מעורר אצל כל אחד ואחת מאתנו חששות רבים. החששות הם טבעיים מאוד כי חתונה היא אירוע גדול מאוד שיש בו הרבה מאוד משתתפים ועלינו מוטלת האחריות שהם ייהנו. בשביל שהחתונה שלנו תצליח אנחנו צריכים לדאוג לאוכל שיוגש לאורחים, למוזיקה וגם לשמלת הכלה.

מאת: אורי בוסביביופי וטיפוח - כללי06/11/111046 צפיות
כולנו רוצים להרגיש יפים. לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו לא יפים מספיק ואנחנו רוצים לעשות כל מה שאנחנו יכולים לעשות בשביל להיראות טוב. דרך מצוינת לשיפור המראה האסתטי שלנו היא לעבור טיפולים קוסמטיים או טיפולים פלסטיים. היתרון של קבלה של טיפול קוסמטי ופלסטי הוא שהם נותנים לנו הרגשה טובה ורעננה והם יכולים לעזור לנו להרגיש יפים יותר ואף להיראות כך.

מאת: אורי בוסביבעבודה וקריירה - כללי03/11/111027 צפיות
רבים מאתנו מחכים זמן רב עד שאנחנו מוצאים את האחד או את האחת שאנחנו רוצים להתחתן איתם. יום החתונה הוא יום מרגש ורווי מתחים לכל אחד. מצד אחד יום החתונה הוא היום המאושר ביותר בחיים שלנו ומצד שני הוא אחד הימים המלחיצים ביותר.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי27/10/111234 צפיות
נכון שזה נהוג כבר במשך מאות שנים לבחור לחתונה שמלות כלה בצבע לבן, אולם תמיד ניתן למצוא כלות שמחליטות לבחור שמלות כלה בעיצוב נועז, עם צבע שונה, צורה אחרת ומיוחדת וכל דבר בעצם שלא יגרום לשמלה להיראות סתם עוד שמלה מאחת הקולקציות של מעצבי השמלות השונים, הרבים והמוכשרים שנמצאים בארץ.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי26/10/111077 צפיות
אין ספק כי שלבי ההכנות לחתונה עבור הכלה הם מאוד מלחיצים ברוב המקרים. בניגוד לחתן שהוא רק צריך לבחור לעצמו במהירות הבזק איזה חליפה שהוא ממילא יוריד מיד לאחר החופה. לעומת זאת, על הכלה לבחור שמלה, למצוא סלון שבו יעצבו לה את השיער וגם יאפרו אותה וגם כמובן לדאוג לדברים אחרים לקראת הערב.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162093 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica