חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקוואות ששווה לבדוק

מאת: חיה שוורץחתונות04/09/2011819 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עומדים להתחתן? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? הנה המקום לקרוא על הפרטים המשמעותיים על חתונות בלתי נשכחות... אז בואו להתרשם מהעולם הענק של השמחות: מקום, מפיקי חתונות ושמלות כלה!

כבר מצאתם מיקום בשביל החתונה?

הפרט החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן גן הארועים בו תתקיים החגיגה. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בחורשה. רק בתום בחירת המקום בו תתקיים החתונה, זה אפשרי להחליט סופית על תאריך האירוע, אופי הארוע ולבחור את כל אותם הדברים הרבים שיהפכו את האירוע הגדול לחוויה חיובית. לא הגיע הזמן לתכנן את היום הגדול?

אז כיצד מחליטים על מקום לחתונה? צריכים בדחיפות מקוואות?

לא מעט זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים לפני שנסגרים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות אירועים שונים האחד מן השני בכל מיני דברים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, מערכת התאורה, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. חובה לדעת מראש מה באמת אתם חולמים לחגוג, זה יסייע לכם בחיפוש של אולם האירועים שלכם…

אם אתם מגיעים לאולם ארועים על מנת לראות במו עיניכם, יש לשים לב לפרטים הבאים: האם הגן נראה לכם נקי ומצוחצח? זה בכלל יתאים למספר המוזמנים? כמה בדיוק ברמנים יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות לוקה בחסר... על מנת למנוע פאדיחות במהלך ליל החתונה, מומלץ לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות שלכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את היום שלכם תארגנו רק פעם אחת (בתקווה...), בדיוק בגלל זה כאן אין מקום לטעות. צריכים לדעת איך עושים את האירוע? קודם כל -לא להתפשר על דברים קטנים! כלומר, בהנחה ואתם רוצים ארוע מנקר עיניים, אז מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם כבר השגתם אולם חתונה - ניתן לחשוב על הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים מקצועי... אם איכשהו עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם מומחים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ודקורציה, אפשר בקלות להביא לכך שהאירוע הזה יהיה יפהפה ואוריגינלי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, למשל, ניתן לשדרג את את הסביבה. המוזמנים שיבואו לחתונה יחושו עם כניסתם שיש כאן איזשהו אירוע בלתי נשכח ויבלו כפי שלא יצא להם מעולם בחייהם... לא כדאי?

אחרי שגמרתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לדאוג לפרטים אחרים…

לרובנו הייתה הזדמנות מתישהו בחייהם להגיע לאיזשהו ארוע. ארועים שכאלה הם פעמים רבות בנאליים - אוכל בצקי, יין מתוק ופטנטים חרושים. אם המטרה היא לעשות חגיגה מסוג שונה, קיים צורך במעט השקעת משאבים ויצירתיות. ככה ימשיכו להזכיר את האירוע שלכם אפילו בעוד מספר שנים... עדיין אין לכם ספקים לאירועים?

איזה אוכל מגישים?

בשביל קרובי משפחה מסוימים הדבר המעניין באמת הוא רק האוכל. בחירת שירות הקייטרינג תשפיע רבות על החוויות מהחתונה, לפיכך בכלל לא כדאי להתפשר בבחירה הזאת. מומלץ להשתדל ללכת רק על קייטרינג לפי המלצה וצלחות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת רוצה לצרוך אוכל זול ומקולקל או, למשל, אחד שמגיע בצלחות קטנות. ראוי מאוד לבזבז סכום מסוים כדי לדעת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה עשוי בטוב טעם ובריא!

מה עושים עם ליל כלולות? שירותי מוזיקה כבר מצאתם?

אחרי שפיטמתם את כלל האורחים, ניתן לשמח אותם, וקיימות הרבה דרכים למטרה זו. קודם כל, לא באמת ניתן לארגן חתונה מוצלחת מבלי להזכיר תקליטן. לא רוצים להשכיר תקליטן מקצועי? בעזרתו אתם יכולים להקפיץ את כל האורחים לאורך הלילה... כל שנשאר לכם זה לבחור ולהיסגר על ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, תכנון חתונה טובהיהיה ממש קל… לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה - הציצו כאן שוב לכל הטקסטים, לאירוע המשפחתי שלכם.אז קדימה, תתחילו לתכנן!
 



תגיות המאמר: ליל כלולות, מקוואות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111300 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111299 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111376 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111502 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111314 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181510 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica