חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בשלג או בשמש- קלאב מד הוא המקום האידיאלי לנופש

מאת: shiroshoroטיולים בחו"ל04/09/20111316 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קלאב מד, הרשת הצרפתית הידועה בפעילות הנמרצת והתוססת שהיא מציעה לנופשים,  מזוהה יותר מכל עם אגדו בבריכה, וצוותי בידור שלא נכנעים לשמש הקופחת ומפיחים חיים גם באורחים העייפים ביותר, או הביישנים ביותר - עד שכולם מפזזים ושרים בקול ניחר "סה בון פור לה מוראל".

בישראל מזוהה קלאב מד בעיקר עם כפר הנופש ששכן באכזיב בשנות השמונים והתשעים של המאה העשרים, והציע לישראלים של אז בילוי חדשני ומלהיב. כיום פועל באילת כפר נופש של קלאב מד, שבו נהנים האורחים מפעילות ספורטיבית מגוונת, שלל הופעות (זמרים ובדרנים רבים מופיעים בקלאב מד אילת לאורך הקיץ), ומהיתרונות שבשיטת ה"הכל כלול" - חופשה שמחירה כולל הכל, כולל כל הארוחות, ההופעות, המתקנים, השירותים והפינוקים.

אבל קלאב מד היא מזמן לא רק צוותי בידור צרובי שמש ובריכות מלאות ילדים שמצווחים אגדו-דו-דו. הרשת, שנקלעה לקשיים בתחילת המאה ה-21 בעקבות גל הטרור העולמי שפגע קשות בכל ענף התיירות, החליטה לשנות כיוון ולפנות במקביל גם לבעלי אמצעים ולמשפחות עם ילדים.

וילות יוקרתיות במאוריציוס

אחד האתרים שפונים לעשירונים העליונים שוכן במאוריציוס - מדינה המורכבת ממספר איים בדרום מערב האוקיינוס ההודי, לא רחוק ממדגסקר. לתיירים האמידים ממתינות סוויטות עם נוף למימי הטורקיז של האוקיינוס, עיצוב שמשתלב היטב עם הטבע, מבחר פעילויות ספורטיביות ובהן פולו מים, קיאקים, גולף, פילאטיס, פטאנק ועוד, בריכות שחייה, ומסעדות ומזנונים עשירים.

מדינות אחרות שבהן שוכנים מועדוני יוקרה של קלאב מד הן מרוקו, מכסיקו, גוואדלופ (קבוצת איים בים הקריבי), מרטיניק (אי השוכן גם הוא בים הקריבי אך שייך לצרפת), מלזיה, תאילנד (באי פוקט החביב על התיירים), צרפת ואיי הבהאמה (ששוכנים בין קובה לארצות הברית).

אוניית הנופש של קלאב מד

מי אמר שנופש בקלאב מד חייב להיות במקום אחד בלבד? אוניית מפרש מהודרת שמכילה קרוב למאתיים תאים מפליגה במימי הים התיכון כשבאזור זה שורר קיץ, ואילו כשהחורף מגיע לאירופה עוברת האונייה של קלאב מד להפליג במימי הים הקריבי - שם חוגג הקיץ. באונייה ממתינות לתיירים שתי מסעדות גורמה, בריכות שחייה (עם צוותי בידור, כמובן, והפעלות לילדים) וחדרי כושר מאובזרים היטב.

מועדוני הסקי של קלאב מד

גם חלק ממועדוני הסקי של קלאב מד פונים לקהל אקסקלוסיבי, זאת לצד מועדונים המדגישים את הצד הספורטיבי של הסקי ומציעים מסלולים אתגריים, מועדונים המיועדים לכל המשפחה ושבהם ניתן למצוא שלל פעילויות ואטרקציות לילדים, וכן מסלולי סקי והדרכות במיוחד עבור הדור הצעיר, ומועדונים שבהם מוקד תשומת הלב הוא על ההירגעות, עם טיפולי ספא, טיפוח ועיסויים.

במועדוני הסקי היוקרתיים של קלאב מד ממתינים לאורחים עיצוב אלגנטי, שירות מוקפד, אתרי סקי מהמובילים בעולם, גישה ישירה מהמועדון למסלולי הגלישה ועוד שלל הטבות, תוספות ופינוקים.

קלאב מד טאבה

בשנת 2010 נפתח כפר נופש של קלאב מד בסיני, לטובת אלה שרוצים ליהנות מהקסם הייחודי של חצי האי - אבל נרתעים מחושות. כפר הנופש סיני ביי, שממוקם במרחק נסיעה של עשר דקות ממסוף הגבול, מדורג בארבעה קלשונים (קלשון הוא הסמל של רשת קלאב מד, וארבעה קלשונים שקולים לארבעה כוכבים בדירוג המלונות). לכפר הנופש קלאב מד טאבה חוף ים מרשים, מרכז ספורט ימי הכולל גם בית ספר לצלילה, בריכות שחייה מרהיבות, מגרשי טניס וגולף, וספא גדול ואיכותי.

 



תגיות המאמר: קלאב מד, קלאב מד סקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shiro cohen

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shiroshoro

מאת: shiroshoroגיל הזהב12/01/121104 צפיות
בית אבות לחולי אלצהיימר הוא בית אבות המיועד ספציפית לקשישים שלקו באלצהיימר, בדרך כלל בשלבים המתקדמים יותר של המחלה והוא מספק להם את הטיפול וההשגחה האינטנסיביים להם הם זקוקים.

מאת: shiroshoroגינון11/09/111345 צפיות
השאלה אם ללכת על דק או לא, הולכת והופכת למוזרה, כמעט כמו השאלה "צריך מזגן בסלון או לא", או "אז נתחבר לאינטרנט או שלא צריך". ביותר ויותר בתים, פרטיים ובתי עסק, כבר מחליף דק מלבב את הרצפה הסטנדרטית, בגינות רבות תפס הדק את מקומו של הדשא דורש ההשקיה המרובה ומבזבז המים, וגם במרחב הציבורי תוכלו לראות וליהנות מדקים רבים, המתרבים מדי יום.

מאת: shiroshoroאירועים וחתונות – כללי08/08/111163 צפיות
לאורך השנים הומצאו כל מיני שיטות מעניינות לנישואים, כמעין אלטרנטיבה לנישואים המוכרים לכולם על פי מירב המדינות. כאשר בני זוג רוצים להינשא, הם צריכים להגיע שניהם אל טקס הנישואים ולערוך את הטקס בנוכחות איש דת או כל מי שמוסמך מטעם המדינה לערוך את הטקס. נישואי פרגוואי שינו את חוקי המשחק.

מאת: shiroshoroבניין ואחזקה - כללי17/07/111032 צפיות
אחד מן הטרנדים המקובלים ביותר כיום בתחום עיצוב הבית הוא דקים מעץ. לא כולם רוצים לרצף את הבית שלהם במרצפות סטנדרטיות ולכן יש נהירה גדולה מאוד לתחום הפרקטים והדקים. כל מי שרוצה היום לבנות דק מעץ אצלו בחצר או במרפסת צריך לקרוא קצת ולהבין על מה מדובר. גם התייעצות עם איש מקצוע נחוצה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica