חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנוע בוכנה - איך הוא עובד בעצם?

מאת: מכונת כתיבהתעשייה07/09/20111342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מנוע בוכנה - מנוע בעירה פנימית

את מגוון המנועים הקיימים ניתן לסווג בחלוקה גסה בין אלו בעלי מנגנון בעירה פנימית לאלו בעלי מנגנון בעירה חיצונית, או במלים אחרות, מנועים אשר שריפת הדלק והעבודה המכאנית נעשות בתוכם או מחוצה להם. מנוע בוכנה נמנה על הקבוצה הראשונה, כשהוא למעשה מנוע בעירה פנימית אשר מכיל בוכנות המבצעות את התהליכים השונים - יניקה, דחיסה, עבודה ופליטה.

איך עובד מנוע בוכנה?

כאמור, ארבע פעולות עיקריות מתבצעות בתוך מנוע בוכנה, וננסה לתאר אותן להלן. הראשונה היא פעולת היניקה, בה נפתח מה שנקרא שסתום היניקה תוך כדי שהבוכנה יורדת למטה, כך שתא השריפה מתמלא בתערובת של אוויר ודלק, כאשר בסיום הפעולה שסתום היניקה נסגר. לאחר מכן מתחילה פעולת הדחיסה, כאשר הבוכנה עולה מעלה ודוחסת את התערובת עד שמתבצעת הצתה שלה. הגזים המשתחררים משריפת התערובת יוצרים לחץ על הבוכנה אשר דוחף אותה שוב למטה, במה שנקרא פעולת העבודה. בשלב זה נפתח שסתום הפליטה, והגזים השרופים נפלטים החוצה תוך כדי שהבוכנה חוזרת מעלה, במה שנקרא פעולת הפליטה. מחזור הפעולות הזה חוזר לאחר מכן פעם אחר פעם, כאשר כך למעשה עובד מנוע בוכנה.

מי הגה את הרעיון של מנוע בוכנה?

מנוע בוכנה הוא לא דבר חדש כלל וכלל, ולמעשה עוד באמצע המאה התשע-עשרה המציא אטיין לנואר הצרפתי את מנוע הבעירה הפנימית הראשון מסוג מנועי בוכנה. בהמצאתו לנואר התבסס גז פחמי שתהליך של שאיבה והצתה כפולה בתוך צילינדר אחד בו נעה הבוכנה מצד לצד על פי הלחץ המופעל עליה מכל צד כתוצאה משריפת הגז. מנוע בוכנה מודרני הוא כמובן משוכלל ומורכב יותר מהאב טיפוס הצרפתי, אך העקרון נשאר אותו עקרון.


אם כן, מנוע בוכנה הוא המצאה שללא כל היסוס ניתן לקרוא לה גאונית ואשר שינתה את האופן בו מנועים פועלים במאה ושישים השנים האחרונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה – כתיבת תוכן הנה חברה קטנה ומשפחתית שהקמנו אחרי שזיהינו צורך גדל והולך בקרב מקדמי ובעלי אתרי אינטרנט לכתיבת תוכן איכותית. עד היום נהנו משירותינו עשרות לקוחות מכל המגזרים, משרדי ממשלה וצבא, חברות בניית וקידום אתרים ובעלי עסקים פרטיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהמחשבים וטכנולגיה - כללי19/09/111115 צפיות
ראיה ממוחשבת היא בעצם סקירה של המחשב עבור הפעולה הדרושה. המחשב יכול במהירות עצומה לסקור, או במילים אחרות לראות, מידע גדול מאד. כמו כן הוא יכול לערוך השוואות, להגיע לפתרונות ולהסיק מסקנות.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי19/09/111052 צפיות
האקדמיה דורשת כיום קריאת מאמרים ומחקרים רבים הכתובים בשפה זרה. לרוב השפה הינה אנגלית. על מנת להיות מקצועיים יותר, ולדעת מה קורה בתחום הנלמד ברחבי העולם, מקומות הלימודים השונים מחייבים את הסטודנט לקרוא מאמרים אלו.

מאת: מכונת כתיבהתעשייה19/09/11965 צפיות
פעמים רבות אנו זוכים לראות מוצרים נקיים מכיתוב כאשר רק סימן היכר אחד נמצא עליהם. חשיבה אסתטית זו בעיצוב מוצר מאוד משפיעה בימים מודרניים אלו. ואפילו הביקוש לעיצוב מוצר בעל אסתטיות בולטת יכולה להביא להצלחה גדולה של חברות רבות.

מאת: מכונת כתיבהתעשייה19/09/111472 צפיות
בוכנות פשוטות ובסיסיות יותר מורכבות לרוב מגלילים באורכים שונים. בעבר השתמשו בסוגי ברזל אולם במאה ה-21 ועם פריצה עידן הטכנולוגיה החומר השולט בהרכבי בוכנות יהיה על בסיס אלומיניום. הבוכנה תנוע לפי ההתקן הרצוי (אחורה או קדימה), כאשר המנוע יבצע הליכים כאלה ואחרים של בעירה ויספק את הכוח הרצוי.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי14/09/111064 צפיות
בגדול מדובר בהמון חומרים שלא ממש נוכל למנות אותם כאן. מאידך, נוכל לספר לכם מסודות מעצב מוצר בקטנה. כמו: פלסטיק, סוגי עץ, סוגי מתכות, וחומרים מורכבים מכמה תרכובות שונות במביאות ליישום המוצר המבוקש לעיצוב.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי14/09/111050 צפיות
שירותי תרגום אינה המצאה חדשה, אלא קיימים כבר שנים רבות. הטכנולוגיה החדישה הכוללת בתוכה את האינטרנט, הפכה את העולם למעין כפר גלובלי קטן, בו אפשר בשניות להחליף מידע בין ארצות שונות. המסחר הפך להיות ממקומי לעולמי. הידע שניתן בשניות להשיג באינטרנט הוא עצום. אך ישנו פרמטר אחד שמונע מהכל להיות באמת מהיר וזורם. הבנת השפה של הדברים הכתובים.

מאת: מכונת כתיבהעיצוב תעשייתי 07/09/111245 צפיות
חברות שלא משקיעות במוצריה עיצוב תעשייתי עלולה להיבלע מול מתחריה בעוד שהם משקיעים משאבים וכספים רבים עבור עיצוב מוצריה. עיצוב תעשייתי מתאים לחברות מסחריות ובתוך כך הוא הופך לחלק מאוד משמעותי ממנה.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica