חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוכנות והתפתחותן במהך ההיסטוריה

מאת: מכונת כתיבהתעשייה19/09/20111470 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוכנות

בוכנות הידראוליות הן בוכנות הפועלות על עקרון של לחצים שונים של נוזלים כאשר התוצאה הרצויה, כך ברוב המקרים, היא דחיסה והפעלה של התקנים אחרים כבדים במיוחד. בוכנות לרוב יקבלו את השמנים השונים, אותו חמצן המספק להן את הכוח, מסוגים שונים של משאבות שחלקן כאמור ממונעות וחלקן ידניות.

בוכנות: עבר והווה

בוכנות פשוטות ובסיסיות יותר מורכבות לרוב מגלילים באורכים שונים. בעבר השתמשו בסוגי ברזל אולם במאה ה-21 ועם פריצה עידן הטכנולוגיה החומר השולט בהרכבי בוכנות יהיה על בסיס אלומיניום. הבוכנה תנוע לפי ההתקן הרצוי (אחורה או קדימה), כאשר המנוע יבצע הליכים כאלה ואחרים של בעירה ויספק את הכוח הרצוי.

בוכנות מקצועיות

בוכנות מקצועיות ואיכותיות ממלאות את שוק ההידראוליקה. כך למשל בציוד מכני ענק כמו דחפורים או טרקטורים. בוכנות ענק באות לשימוש בעיקר במנופים בענף הבנייה ולאלה כוח רב המסוגל להרים ולסחוב משקל של כמה עשרות ולעיתים אפילו מאות טונות בפעולה אחת. חברות רבות בישראל מספקות בוכנות מיוחדות ואלקטרומכניות המאפשרות למפעיל שליטה מלאה בתנועות קוויות או סיבוביות.

סוגי בוכנות

בין שלל הבוכנות הקטנות היותר המוצעות כיום לצרכן הממוצע ישנן בוכנות חשמליות המתאימות לאופנועים על כלל סוגיהם. מדובר לרוב בהתקני בוכנות שיתאימו למנועים הפועלים על עקרון שתי פעימות. בוכנות אלה מגיעות כערכות שלמות או בקיטים כוללים המספקים לרוכב פתרונות מלאים.

בוכנות נוספות שכדאי להזכיר אותן הן בוכנות הפועלות על גז. בוכנות אלו ישמשו לרוב בריהוט הביתי הפשוט והבסיסי. כך, למשל, בכורסאות ובכיסאות מתכוונים, בתאי מטען של מכוניות, במכשירי חשמל או בשאר מכשור אלקטרוני כזה או אחר.

בישראל ישנן עשרות חברות המספקות בוכנות על כלל סוגיהן. כאשר אתם בוחרים חברה מסוימת חשוב מאוד לשים לב למפעילים ולרזומה של היצרנים והיבואנים. חברות גדולות ומוכרות יספקו לכם בוכנות איכותיות ויתגאו בקשרים יומיומיים עם היצרנים המובילים בזירה הבינלאומית.

 



תגיות המאמר: בוכנות, הידקראוליקה, ליא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה – כתיבת תוכן הנה חברה קטנה ומשפחתית שהקמנו אחרי שזיהינו צורך גדל והולך בקרב מקדמי ובעלי אתרי אינטרנט לכתיבת תוכן איכותית. עד היום נהנו משירותינו עשרות לקוחות מכל המגזרים, משרדי ממשלה וצבא, חברות בניית וקידום אתרים ובעלי עסקים פרטיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהמחשבים וטכנולגיה - כללי19/09/111113 צפיות
ראיה ממוחשבת היא בעצם סקירה של המחשב עבור הפעולה הדרושה. המחשב יכול במהירות עצומה לסקור, או במילים אחרות לראות, מידע גדול מאד. כמו כן הוא יכול לערוך השוואות, להגיע לפתרונות ולהסיק מסקנות.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי19/09/111050 צפיות
האקדמיה דורשת כיום קריאת מאמרים ומחקרים רבים הכתובים בשפה זרה. לרוב השפה הינה אנגלית. על מנת להיות מקצועיים יותר, ולדעת מה קורה בתחום הנלמד ברחבי העולם, מקומות הלימודים השונים מחייבים את הסטודנט לקרוא מאמרים אלו.

מאת: מכונת כתיבהתעשייה19/09/11964 צפיות
פעמים רבות אנו זוכים לראות מוצרים נקיים מכיתוב כאשר רק סימן היכר אחד נמצא עליהם. חשיבה אסתטית זו בעיצוב מוצר מאוד משפיעה בימים מודרניים אלו. ואפילו הביקוש לעיצוב מוצר בעל אסתטיות בולטת יכולה להביא להצלחה גדולה של חברות רבות.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי14/09/111062 צפיות
בגדול מדובר בהמון חומרים שלא ממש נוכל למנות אותם כאן. מאידך, נוכל לספר לכם מסודות מעצב מוצר בקטנה. כמו: פלסטיק, סוגי עץ, סוגי מתכות, וחומרים מורכבים מכמה תרכובות שונות במביאות ליישום המוצר המבוקש לעיצוב.

מאת: מכונת כתיבהעסקים - כללי14/09/111048 צפיות
שירותי תרגום אינה המצאה חדשה, אלא קיימים כבר שנים רבות. הטכנולוגיה החדישה הכוללת בתוכה את האינטרנט, הפכה את העולם למעין כפר גלובלי קטן, בו אפשר בשניות להחליף מידע בין ארצות שונות. המסחר הפך להיות ממקומי לעולמי. הידע שניתן בשניות להשיג באינטרנט הוא עצום. אך ישנו פרמטר אחד שמונע מהכל להיות באמת מהיר וזורם. הבנת השפה של הדברים הכתובים.

מאת: מכונת כתיבהעיצוב תעשייתי 07/09/111243 צפיות
חברות שלא משקיעות במוצריה עיצוב תעשייתי עלולה להיבלע מול מתחריה בעוד שהם משקיעים משאבים וכספים רבים עבור עיצוב מוצריה. עיצוב תעשייתי מתאים לחברות מסחריות ובתוך כך הוא הופך לחלק מאוד משמעותי ממנה.

מאת: מכונת כתיבהתעשייה07/09/111335 צפיות
מנוע בוכנה הוא לא דבר חדש כלל וכלל, ולמעשה עוד באמצע המאה התשע-עשרה המציא אטיין לנואר הצרפתי את מנוע הבעירה הפנימית הראשון מסוג מנועי בוכנה.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175148 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica