חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בילוי רומנטי לסוף השבוע

מאת: גיל שכטרדייטינג11/09/20116028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבלות לילה בטבע- נדרש רכב, או אם אין אז אוטובוס ונוסעים לקראת בילוי רומנטי בכנרת למשל למשך סוף השבוע. מספיק לנסוע לשישי שבת ובעזרת כמה טיפים לדייט רומנטי מושלם תוכלו להתארגן כמו שצריך. בנוסף אתה זקוק לאוהל, אוכל ליממה, שמיכה ללילה קר (רצוי אחת), בקבוק יין עם 2 כוסות והנה אתם מוכנים לחוויה בלתי נשכחת שלא תגרום לך חור גדול מידי לכיס. המחשבה שנשים מעדיפות רק בתי מלון או נופשונים יוקרתיים היא שגויה. חוויה מיוחדת כזו תעניק לכם את החיבור המושלם.

צימרים- אין כמו בילוי רומנטי בצימר בצפון, במיוחד אם מדובר בסופ"ש חורפי. מומלץ לא להציע סוף שבוע בצימר בשלב מוקדם מידי כי זה . בניגוד ללילה בחיק הטבע המסמל רומנטיקה ויחוד, הזמנה לסוף שבוע רומנטי בצימר נתפסת כהזמנה לחוויה מינית. אם כבר עברתם את שלב הסקס ביניכם וזה נראה לך מתאים, אופציה זו מושלמת ותעניק לכם זיכרון מתוק.

סוף שבוע רומנטי בבית- נשמע מוזר אך בהחלט מקורי. טיפים לדייט ראשון כבר נתנו המון אבל בילוי רומנטי לסוף השבוע בביתך הוא בהחלט שינוי מרענן שיפתיע את הבחורה שלך לטובה. ארוחות גורמה שאתה תבשל, תכנית אמנותית אשר כוללת צפייה בסרטים, מנוחה ושיחות אל תוך הלילה. מה שטוב באופציה זו, הוא שתוכל בסוף הערב להציע לישון על הספה ובכך לכבד את הבחורה. קח בחשבון שאופציית המילוט קיימת תמיד, אם במקרה נמאסתם אחד על השנייה אתם לא נמצאים במקום מרוחק ותוכלו לסיים מתי שתרצו.

סוף שבוע כייף- התכנית היא באחריותכם. הרעיון: למלא סוף שבוע שלם בכיף כיף כיף. אסוף את הבחורה לארוחת בוקר מפנקת בבית קפה, לאחר מכן סעו ללונה פארק או לטיול ביפו העתיקה, משם תלכו לארוחת ערב רומנטית בביתכם או במסעדה לבחירתכם ומשם תקנחו בהליכה איטית בים, או סתם לשבת לצד מדורה. היתרונות בסוף שבוע כזה הם ברורים: ניתן תמיד להימלט בכל רגע אם נמאס לכם, או שלא מסתדר. כמו כן רצוי להציג את התכנית כיום כיף ולא כסוף שבוע. במקרה והיום עבר בשלום והיה לכם כיף, אתם כבר תמצאו את עצמכם מבלים סוף שבוע יחד.

להתחיל עם בחורה זה עניין של תרגול והתמדה, אך ברגע שהקשר כבר נרקם חשוב להמשיך ולהבעיר את האש. ככל שתיצרו יותר רגעים אינטימיים וחוויות משותפות כך תשתפר התקשורת הבין אישית שלכם ותקרב אתכם לזוגיות מקסימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שכטר

www.memutagim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שכטר

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152545 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151894 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151914 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151931 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151864 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152126 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151798 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica