חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמונות מהחתונה חייבות להיות איכותיות

מאת: חיה שוורץצילום אירועים11/09/2011948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים בת מצווה מושלמת? יש צורך להפיק חתונה בלתי נשכחת ואין לכם קצה של מושג איך יוצאים לדרך?

תכנון מסיבה הוא התחלה של פרוייקט רציני. מפגשים משפחתיים כוללים חלקים רבים, כשכל פרמטר צריך את הדגשים החשובים לו. בסוף המסע המאמץ משתלם, בגלל שאתם יצרתם ארוע היסטורי!

מחפשים טיפים על צילום חתונות? בואו להשכיל ולהכיר כל פרט שחיוני להחשף אליו בתחום האירועים.

מרגישים שאתם רוצים להחשף לידע על ארגון ארוע שלא ישכחו? ישנם פרמטרים רבים שיש לייחס להם חשיבות בתכנון ארוע: כמה אנשים אתם מזמינים, DJ, קיטרינג, עיצוב המקום, בגדים מעוצבים, צילום סטילס ווידאו וכו'. לכולם נתייחס בטקסט זה.

עוגת חתונה זה מקום טוב להתחיל בו

איפה יתקיים האירוע -
בכדי לבחור את המקום המוצלח ביותר לאירוע שאת מרימים, עליכם לזכור כמה פרטים: סוג האירוע, מה יהיה מזג האוויר, היכן מתגוררים המוזמנים ומספר המוזמנים לארוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? בגן, אולם, אולי ארוע בים? אולי הכי כיף אירוע בבית? חשבו על כל האופציות לפני שאתם סוגרים חוזה עם מקום, האם המקום מסמן וי על כל הדרישות שמניתם?

מאכלים - בלתי אפשרי להכין ארוע ולא לספק מזון. חשוב לוודא כי הגן או האולם דואג לכם עם קטרינג שערב לחיכם. אם תכננתם אירוע, בטבע תצתרכו להזמין את שירותי ההסעדה מצידכם, לפנות לחברת הסעדה שהתרשמתם משרותיה. אין צורך לציין שאם האורחים שומרי כשרות, אל תשכחו לשים לב שלמקום יש תעודת כשרות.

בר אלכוהול - משקאות אלכוהוליים ניתן לשכור בחבילת השירותים של מקום הארוע או בשירות חיצוני. עלות שירות הבר מושפעת מאיכות האלכוהול, רמת המגוון, אופני ההגשה והאקסטרות שאתם בוחרים.

בגד חגיגי - כל מה שתבחרו ללבוש תלוי בטעם שלכם. בגדי ארועים הם לא סיפור זול, שלא תמיד שווה את הכסף. אל תשכחו החגיגה לא תתקיים בשנית ורוב הסיכויים שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים האלו אחרי סיום הארוע. שקלו את האפשרות להשכרת בגד לארוע. תוכלו לעצב בעצמכם בגדים מיוחדים, להמנע מהוצאות מיותרות על בגד יקר. נסו לחפש אולי קיים אצלכם כבר בגד נפלא או לחשוב על לרכוש בחנויות מקוונות.

עיצוב הארוע שלכם - מהות האירוע שלכם; רוב המקומות מציעים מבחר אפשרויות לאווירה של המקום. למה להתפשר על התחושה המרגשת שתייחד אתכם.

להקה או די.ג'יי - מוסיקה זה המהות של האירוע תקליטן או מוסיקה חיה, העיקר שיספקו בידור לאורחים. אם הטעם המוזיקאלי שלכם מיוחד ומקורי, קחו בחשבון שדודה שלכם לא תהנה ויש לגרום הנאה את כל האורחים בארוע.

צלם - כל ארוע מכונן חייב להיות מתועד, ורצוי שעל ידי צלם מקצועי. לרוב יצלמו גם את ההכנות לאירוע ועוד תמונות במיוחד. אל תשכחו לתעד את הארוע גם בהסרטת וידאו.

מתכננים את האירוע המושלם? רוצים לקרוא עוד על תכנון אירועים? קראו כאן עוד לכל המידע החשוב, האופנות החמות והרעיונות הכי מקוריים למסיבה שלכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111298 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111387 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111297 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111373 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111492 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111613 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111312 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica