חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמים תמונה יפה

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/20171411 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה מחייבת תיעוד. בייחוד לאחר שמוציאים בממוצע כמאה אלף שקלים עבור כל סוג של חתונה שבה משקיעים בבחירה של כל דבר כמעט כדי שיהיה נעים ומלא באווירה חגיגית עבור החתן והכלה, וגם עבור כל אחד מן האורחים שצפויים להגיע לאירוע. האקט של התיעוד הוא כזה אשר חייב להתבצע על ידי צלם אירועים מיומן, אבל עם כמות לא רעה של ספקי שירות גם בתחום הזה זוגות לקראת חתונה קצת הולכים לאיבוד ומפספסים את השלבים הנדרשים על מנת להגיע לכדי החלטה סופית לגבי צלם האירועים שיבצע צילום חתונה עבורם. איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.


מיון צלמים לאירוע החתונה

· בודקים המלצות - הדבר הראשון שאותו ראוי לוודא הוא כי ישנן המלצות חמות לגבי הספקים שאותם לוקחים בחשבון ברשימה הזו של בחירת חברת צילום אירועים לחתונה. רצוי שזה יהיה על ידי אדם שמכירים, ועם תיעוד שיכולים לראות או שחווים בצורה אישית כאשר נמצאים באירוע דומה.

· בוחרים סגנון - כל זוג מגיע עם סוג של סכמה אשר כבר קיימת מבחינתם לגבי האופן שבו הם רוצים להיות מתועדים והאופן שבהחלט לא מדבר אליהם מבחינת הצילום של האירוע שלהם. בחינה של הסגנונות שמוצעים על ידי צלמים שונים יכולים לכוון בצורה די ברורה אל אלה שמתאימים לעומת אלא שפחות...

· מקבלים בצעת מחיר - הפעולה של צילום חתונה מורכבת מאלמנטים שונים, ואלה משפיעים בצורה ברורה על המחיר גם כן. חשוב לבדוק מהי הצעת המחיר אשר כוללת בתוכה את כל מה שרוצים שיהיה בצילום של אירוע החתונה.

 



תגיות המאמר: צילום חתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195884 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

מאת: רוני הכהןצילום אירועים14/08/172236 צפיות
איך צולחים את המסלול הראשוני הזה בהצלחה? מתחילים עם ארגון של ספקים כמו צלם לחתונה מיומן, שיוכל לתעד את כל ההשקעה הזו בצורה קסומה גם כן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica