חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצאתם צלם חתונות טוב?

מאת: חיה שוורץחתונות13/09/2011713 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא רוצה אירוע המאה? כולם מפנטזים על מסיבה מדהימה, אבל מה באמת אורחים זוכרים מהאירוע? ביגוד, רמת האוכל, התאורה, וכמובן את הקונספט. יש מצב שלא תאמינו, אולם למרבית המוזמנים אותם מאפיינים חשובים, ועל הפופולאריים מביניהם נשים דגש.

בוחרים מיקום לאירוע


האולם שבחרתם צריך לשקף את בעלי השמחה ואת המאפיינים שחשובים לכם. וילה ביער תשקף יחודיות, חתונה בבריכה תעיד על אופי שובב, אולם או גן מלכותי ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד שגן או אולם חמים ירמוז על משפחתיות.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על ארוע הדור ויוקרתי, אבל פעמים רבות שאחרי שלב התכנון מבינים בעלי הארוע לדאבונם שזה לא באמת מה שהם מחפשים. אז לפני ששוכרים אולם או גן חשבו ברצינות אם האולם הזה באמת תואם את רצונותיכם .

בוחרים מנות לאירוע

נגמרה ההתמודדות עם צלמי חתונות? לדעת כלל האורחים אחד הקריטריונים שצריכים לשקול ברצינות זה האוכל שיוגש למוזמנים. יש מצב שזה נשמע קצת חסר בסיס, אך מוזמנים משתוקקים להינות ומה שמאוד חשוב להם הוא האוכל שיוגש באירוע.

טרם בחירת המנות תנסו לחשוב בקפידה מי המוזמנים שיהיו הנתח המרכזי ביותר בשמחה שלכם. במידה ומדובר במוזמנים מהמעמד הממוצע, חסידי האוכל הביתי, כי אז עדיף שתלכו על אוכל יותר פשוט. במידה ומדובר באנשים צעירים משנקין אפשר ללכת על מנות אקסקלוסיביות, אם זאת חגיגת יום הולדת ומרבית האורחים יהיו בה נערים ונערות אז כמובן ניתן לבחור במנות פשוט המכיל פיצה, ציפ'ס ועוד.

תזכרו תמיד כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, לפיכך כדאי לשלבמזון מורכב ופשוט, ייחודי ופופולארי. ככה יהיו למוזמנים יותר אופציות להחליט. לסיכומו של עניין, רצוישיהיה גיוון של אופציות מאשר רק כמה מנות מצומצמות.

עיצוב הארוע

במידה ויש לכם זמן ואתם באמת רוצים ליצור רושם עלהמוזמנים שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו יחודי והדור ובייחוד משהו שנראה לכם שחשוב שכל המוזמנים יבינו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם העיצוב משחק תפקיד .

בחלק זהבאמת השמים הם הגבול; אפשר ליצור הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על רק דברים מרכזיים; צבע (אירוע באדום, עיצוב בשני צבעים), אפקטים (חול ועצים) עיצוב החופה וכו', רק תאפשרו לדמיון שלכם להפליג. לא פעם קורהשאירוע פרטי הופך להיות גםהאירוע של המשפחה, בגלל זה דווקא בנושא זה, זה הקטע לתת ביטוי למה שחושב לכם.

כבר החלטתם לגבי עוגות חתונה?

לרוב הכי קל לנסות לרצות את ההורים, אבל זכרו תמיד שלמרות הכל זה היום החשוב שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שאתם ממש לא רוצים לוותר עליו אפילו אם הוא, מפריע למשפחתך,אל תתפשרו. תסבירו לכל מי שצריך בדרך הכי שקטה ורגועה שזה בכל מקרה זו החלטתכם. תלכו עם הלב ובחרו במשהו שהכי משקף את אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא עוד חומר לגבי הנושא קראו כאן עוד, ושיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111298 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111297 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111374 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111501 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111313 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica