חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשות של הרגע האחרון יחסכו לכם מאות שקלים על הנופש בחו"ל

מאת: גיא מרוםטיולים בחו"ל26/09/2011787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקרה שאתם לא שונים במיוחד, יש סיכוי טוב שגם לכם לפעמים מתחשק לעזוב הכול ופשוט לברוח מס' שעות לחו"ל ולרבוץ באיזשהו חוף ים ולשכוח מהצרות  בשגרת היומיום. נופשונים וטיסות של מהירי החלטה הם שיטה נהדרת בה אפשר לממש את הרצון שלכם לחופשה באמצע החיים ופשוט לטוס לנופשון נחמד, לשכוח לרגע מחיי השגרה והלחצים ולחזור מחודשים לארץ לאחר מכן.

די הרבה ישראלים מנצלים לרוב את היתרונות הבולטים של עסקאות חבילות נופש ברגע האחרון על-ידי תכנון מועד החופשה המיועדת ללא שיטות מיוחדות, ואז מספר ימים לפני תאריך הנסיעה הם מחפשים חופשה מושלמת למסגרת התקציה. כל זאת בהנחה, במקרה שעושים את זה עם חשיבה שלוקחים בחשבון שעדיין יש סיכוי למצוא חדרים ו/או טיסות זמינות ליעד המסוים. בתקופה הזאת, חברות התעופה ומלונות שונים מוכנים להציע הנחות משמעותיות לאותם אנשים שמעוניינים בכך.

האתרים האהובים בעשור האחרון הם בעיקר מדינות אירופה כמו קרואטיה, צרפת, רוסיה וכמובן חלק מהשכנות הקרובות כמו קפריסין. זמני החופשות הכי פופולארים הם בהחלט חודשי יולי-אוגוסט והמחירים בהם בדרך כלל יהיו יותר גבוהים אך מי שחפץ לצאת מהקופסא יכול לתכנן לו נופשון שברגע האחרון וזאת דווקא בתקופת החורף ולעשות סקי אירופאי וגם להנות מעונה נהדרת והרים לבנים.

כמובן שדילים של מהירי החלטה הם לא בהכרח רק במדינות אחרות אלא גם בארץ כאשר אחד מהמקומות הפופולאריים ביותר היא העיר אילת. די הרבה ישראלים דווקא מוותרים על חו"ל, להפגין קצת אהבת הארץ ולתכנן לעצם דילים לאילת כולל טיסות. כמו שהוזכר אילת אחד מהמקומות הכי פופולאריים בארץ בקרב תושבי הארץ וגם בקרב תיירים מחו"ל. הזרימה הגדולה ביותר אליה היא כמובן בחודשים יולי אוגוסט אבל אפשר למצור נופשונים לאילת כמעט כל הזמן וכן זוהי חשיבה נכונה.

מי שחפץ רק בטיסות וחש עצמו מוכן ורוצה להתארגן על מלון ואטרקציות במהלך החופש באופן עצמאי מוזמן מאד לחפש באינטרנט רק טיסות רגע אחרון במחירים זולים במיוחד וגם אולי לקצץ בעמלות תוך השוואה לחבילת נופש שכוללת הכול.

לסיכומו של דבר, בעזרת מעט מחשבה ומוטיבציה הינכם יכולים לתכנן חופשה עצמאית מפנקת של מהירי החלטה - אז שתהיה חופשה נהדרת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא מרום

מאת: גיא מרוםתחביבים03/11/111012 צפיות
מכוניות על שלט אינן עוד צעצוע של ילדים והן הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות במיוחד גם בקרב ציבור המבוגרים והאוכלוסייה הבוגרת יותר. הן מציגות ביצועים גבוהים, חזות מרשימה ולצד תרבות הנהיגה במכוניות על שלט רחוק הופכות את החוויה למושלמת עוד יותר עם תחרויות, תצוגות והפנינג לכל המשפחה הנערכים לעיתים קרובות.

מאת: גיא מרוםהפקות אירועים19/10/11864 צפיות
בשנים האחרונות היקף השכרת גנרטורים הלך והתעצם ואנו צופים בעלייה חדה בהיקף השכרת גנרטורים בעולם כולו. מן הנתונים עולה כי היקף השימוש וההשכרה של הגנרטורים בעולם כולו עלה פי כמה וכמה בשנים האחרונות והם נהנים כיום מפופולאריות שיא של שימוש כמעט יום יומי בתחומים שונים בחיינו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196521 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica