חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכוניות על שלט - לא רק לילדים

מאת: גיא מרוםתחביבים03/11/20111011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכוניות על שלט אינן עוד צעצוע של ילדים והן הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות במיוחד גם בקרב ציבור המבוגרים והאוכלוסייה הבוגרת יותר. הן מציגות ביצועים גבוהים, חזות מרשימה וטכנולוגיה מתקדמת. לכאלה שמחפשים אקשן, מכוניות על שלט רחוק הופכות את החוויה למושלמת עוד יותר עם תחרויות, תצוגות והפנינג לכל המשפחה הנערכים לעיתים קרובות.

ביצועים גבוהים במיוחד
מכונית על שלט יכולה להגיע למהירויות מדהימות ובשוק החובבנים כיום נוכל למצוא מכוניות המגיעות לכ-80-90 קמ"ש, מהירות מדהימה בכל קנה מידה. מכוניות אלו מותאמות לנסיעה ארוכה ומהירה במיוחד ומצוידות בבולמים חזקים בלמים איכותיים, קירור מנוע מעולה, מרכב חזק ויכולות עבירות גבוהות במיוחד המאפשרות לרכבים לעבור ולהתגבר על מכשולים רבים.

מרכבים שונים
מכוניות על שלט מתחלקות לסוגי רכבים שונים לרבות רכבי שטח, רכבי כביש, רכבי "חצי-חצי" ועוד. כל רכב הינו בעל מרכב מיוחד המאפשר לו להתנהג בצורה טובה יותר ולהתגבר על יותר מכשולים בהתאם לייעוד הרכב כך לדוגמא רכבי כביש מאובזרים בצמיגי כביש לאחיזה מקסימאלית המאפשרת לתמרן בצורה מעולה גם במהירויות גבוהות. רכבי השטח בעלי מרכב גבוה וצמידי שטח מעולים המאפשרים להם להתגבר על תנאי שטח קשים במיוחד

מרכב אמתי
מכוניות על שלט הופכו למעניינות יותר אודות למרכבים מיוחדים אותם ניתן להלביש על הרכבים . מכוניות על שלט רחוק הופכו כך למעשה את החוויה למציאותית יותר ומאפשרים לנו להתגאות ביופיו של הרכב כך לדוגמא נוכל למצוא דגם האמר מוקטן, רכבי מרוץ מתקדמים, ניסאן, טויוטה, מאזדה ועוד יצרניות רכב יוקרתיות רבות המציעות את אותם הרכבים עם ביצועים מרשימים גם בקטן.

נוכל לקנות גם מכונית על שלט המאובזרת במצלמה מיוחדת המשדרת אות לתיבת הבקרה הנמצאת בידיו של הנוהג במכונית. מצלמה זו מאפשרת לנו לנהוג ברכב גם כאשר הוא יוצא מטווח הראייה שלנו ובכך לעבור מכשולים ולתכנן את מסלול הנסיעה בצורה טובה יותר.

מכוניות אלו הופכות פופולאריות יותר ויותר. הפנינג מכוניות על שלט רחוק הינו דבר שבשגרה בישראל עם תערוכתמכוניות על שלט, תצוגת יכולות, תחרויות, פעילויות לכל המשפחה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא מרום

מאת: גיא מרוםהפקות אירועים19/10/11864 צפיות
בשנים האחרונות היקף השכרת גנרטורים הלך והתעצם ואנו צופים בעלייה חדה בהיקף השכרת גנרטורים בעולם כולו. מן הנתונים עולה כי היקף השימוש וההשכרה של הגנרטורים בעולם כולו עלה פי כמה וכמה בשנים האחרונות והם נהנים כיום מפופולאריות שיא של שימוש כמעט יום יומי בתחומים שונים בחיינו.

מאת: גיא מרוםטיולים בחו"ל26/09/11787 צפיות
בואו לטוס ברגע האחרון - זה פשוט כלכך הרבה יותר משתלם. עם קצת פרץ של ספונטניות אפשר לחסוך מאות שקלים על טיסות וחבילות נופש.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161865 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162894 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162474 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162285 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162294 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152462 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152482 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica