חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קלדנית - מי צריך את זה בכלל?

מאת: חןלימודים אקדמאיים29/01/20091313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים נוטים לחשוב, ולא בצדק, שמקצוע הקלדנות עוסק בתמלול ותיעוד פסקי דין בבתי משפט

(לקלדניות של בתי משפט קוראים קצרניות).

בימינו, עם הפיכת המחשב האישי לכלי בסיסי ונגיש לכל, נקבעו אמות מידה חדשות בתחומים רבים הנוגעים לחיי היומיום שלנו, ונוצר צורך וביקוש רב לנשות מקצוע מיומנות המתמחות בהקלדה נכונה, תקינה ומהירה של טקסטים.

לא ניתן להעלות על הדעת כיום מצב בו מוגשת עבודה אקדמית בכתב יד.

באופן דומה נדיר מאוד למצוא דו"חות שונים, ספרים מקצועיים או טקסטים מרובי עמודים שלא נכתבו באמצעות המחשב (בעזרת מעבדי התמלילים השונים).

מקצוע הקלדנות התפתח מאוד עם השנים, והוא נפרס על פני תחומי עיסוק רבים הנוגעים לכל אחד ואחד מאיתנו.

קלדנית עשויה להיות מועילה מאוד ללקוחות פרטיים, כמו גם ללקוחות עסקיים.

לקוחות פרטיים נזקקים בדרך כלל לשירותיה של קלדנית לצורך הדפסת עבודות אקדמאיות, מכתבים רשמיים, ברכות, יומנים, ספרים, שירים ועוד.

קלדנית יכולה לסייע ללקוח פרטי מן השורה בכתיבה תוך שימוש בעברית תקנית, בשפה גבוהה, בניסוחים מרשימים, וכמובן  -  בכתיבה נכונה וללא שגיאות כתיב.

אלא שכאן לא מסתיימת עבודתה של קלדנית.

אם אתם נדרשים להקליד טקסט ארוך ומורכב בפרק זמן קצר, ואתם מתקשים לעמוד בלוחות הזמנים או שאתם מקלידים באטיות והמלאכה הזו שואבת מכם זמן ואנרגיות רבות  -  קלדנית תהיה אשת המקצוע המושלמת עבורכם.

קלדנית מנוסה ומקצועית מסוגלת להקליד כמויות רבות של טקסט, בלוחות זמנים קצרים, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, שיגרמו לטקסט שלכם להיראות נוצץ ורב-רושם.

גם לקוחות עסקיים רבים נזקקים לשירותי קלדנית לצורך הקלדת דוחות כספיים עבי כרס, אינדקסים, מאזנים שנתיים,

יומני לקוחות, ספרי טלפונים, הזמנות, הצעות מחיר תקניות ועוד.

לקוחות כאלה, שזמנם יקר, פונים לרוב לקלדנית אשר מבצעת עבורם את המטלות הללו ברמות הגבוהות ביותר,

תוך הספק מרשים בלוחות זמנים קצרים ביותר.

לסיכום, קלדנית היא אשת מקצוע נחוצה כמעט לכל אחד מאיתנו.

קלדנית מקצועית מסוגלת להפוך את הטקסט שלנו לטקסט מקצועי ורהוט, בעלויות סבירות ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חן

מאת: חןעסקים - כללי16/05/091264 צפיות
כל העוסקים בעבודה אקדמית נזקקים מעת לעת לשירותי תמלול. סטודנטים ומרצים אינם מודעים לעיתים לקיומם של שירותים אלו ולעזר הרב ששירותים אלו יכולים להוות בעבודה השוטפת ובתקופות מיוחדות. מאמר זה יציג מספר מקרים בהם שירותי תמלול יכולים להיות שימושיים לאקדמאים מכל הרמות והתחומים.

מאת: חןתרגום משפטי02/05/091281 צפיות
המאמר יעסוק בשאלה מי צריך שירותי תרגום?

מאת: חןתרגום משפטי02/05/091239 צפיות
חברות רבות מציעות שירותי תרגום מקצועיים לאנשי עסקים, לאנשי אקדמיה ולקהל הרחב. ציבור הלקוחות הפוטנציאלי אינו מכיר ברוב המקרים את השירותים שמספקים שירותי תרגום מקצועיים ומהו תרגום מקצועי. מאמר זה יפרט בקצרה אודות תחום זה.

מאת: חןחברה ומדינה - כללי29/01/091155 צפיות
הקלדה מקצועית מסוגלת לפתור לנו את כל הבעיות הכרוכות במשימות הקלדה שונות. כמו המגזר העסקי והאקדמי, גם המגזר הפרטי זקוק למתן שירותי הקלדה. המאמר ידון בשירותים אלו.

מאת: חןחינוך ולימודים - כללי29/01/091384 צפיות
המאמר ידון בפרמטרים החשובים בבחירת קלדנית: כללי האיות, התחביר וכללי הניסוח התקניים, עושר ביטוי, מהירות, מחיר, שפה, זמינות, אדיבות... קלדנית בעלת היכולות הללו לבטח תהיה קלדנית מקצועית.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182597 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172273 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica