חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה קופירייטינג באמת עושה בשביל העסק שלך?

מאת: תומרפרסום28/09/2011830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמהיל שיווק, קריאייטיב, חשיפה נכונה במדיה, עבודה בנקודות המכירה, מיומנות סוכן המכירות, חוויית הרכישה - כל אלה, ועוד רבים אחרים, הם שלבים ומרכיבים בתהליך שיווק ומכירה. מה חשוב ממה או מה הוביל למה לא תמיד ניתנים להסבר.

מה שכן ברור הוא מה קופירייטינג בפרט וקריאייטיב בכלל יכולים לתרום למערך המכירות שלך. קופירייטינג היא הדרך היעילה ביותר להזמין לקוח לבית העסק שלך. בית העסק יכול להיות מקום פיזי, שירות או רעיון. הוא עושה זאת, תוך שהוא מבהיר ללקוח מה התדמית והחוויה הכללית שהוא צפוי לה. טון הפנייה, בחירת המילים והפנייה השכלית או הרגשית מאפשרים ללקוח להתחבר למוצר גם ברמה הרגשית.

עניין נוסף שבו קופירייטינג תומך בתהליכי המכירה שלך הוא הבידול. אין תחום שבו התחרות לא מורגשת היטב. אחת הדרכים לפתור את העמימות הצרכנית בין עסקים ומוצרים היא בידול תדמיתי. כאן למעשה בוחנים את המתחרים, את הצורך שממלא המוצר בחיים האישיים או המקצועיים שלהם, ומאמצים שפה שיווקית שונה. המשלוש מוצר-צרכן-מסר מבדל  הוא אחד המקומות הטבעיים ביותר שבו קופירייטינג יקדם את התדמית שלך וגם כעבור זמן את המחזור העסקי.

תדמית נכונה היא תנאי מפתח

כל חברה בוחרת את קהל היעד שלה. לעיתים הדבר נעשה באופן מודע ומושכל ולעיתים המיון פשוט מתרחש מעצם מדיניות המחיר, תנאי השירות ואופי העסק. בעסקים בעלי התמחויות נשיתיות, רלוונטיות היא שם המשחק. קופירייטינג מאפשר להעביר חוויה, תפיסת עולם, יתרון מעשי או תחושה רגשית ולהביא לך את הלקוחות שבאמת מעניינים אותך.

קופירייטינג מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לקבל מושג ראשוני לגבי החוויה הצפויה לו והנושאים שהעסק שלך יכול לפתור עבורו. דמיינו אתכם מחפשים באינטרנט אחר מומחה מחשבים ומגיעים לאתר עמוס בטקסטים טכניים, ארוכים וחסרי בהירות. כנראה שעם תוכן לאתר כזה לא תמהרו ליצור קשר עם העסק. אתר לא בהיר, מסרים שלא מדברים אליך והצורך שלך לקרוא טקסטים ארוכים יגרמו לך כנראה לעבור לאתר הבא. תדמית נכונה ומסרים נכונים יכולים ליצור את ההבדל בין לקוח שמתקשר לבין לקוח שנרתע.

אלא שקופירייטינג לא עוסק רק ביצירת תדמית בטווח הקצר. קופירייטינג יכול גם להעביר מסרים מכירתיים המניעים לפעולה. זהו קופירייטינג המשדר הזדמנות, מבצע או הצעה ייחודית. קופירייטינג מקצועי קושר את הערכים התדמיתיים של העסק עם ההצעה השיווקית הרלוונטית, כך שהתדמית האחידה שהושגה לאורך הזמן נשמרת, ואילו המאמץ המכירתי הנקודתי מוצג באופן הברור והמזמין ביותר.

קופירייטינג יכול לגרום למוצרים, שירותים ולחברה בכלל להיות מוצגת באופן חד, בהיר ואטרקטיבי. הוא מספק לך מערכת של מסרים רלוונטיים לקהל היעד ובידול ממתחרים. ערכים רבים והכרחיים בדרך ללקוח הבא שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

filin מספקת שירותי קופירייטינג ופתרונות שיווקיים לחברות ועסקים. פרטים נוספים באתר: www.filin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222837 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica