חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת נסיעה פרטית מחברת הסעות לפי השוואת מחירים.

מאת: סנפיר שעיההשוואת מחירים02/10/20111267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אזרח רוצה להזמין נסיעה פרטית, למשל לאירוע כגון חתונה בר-מצווה או סתם טיול משפחתי, אם הוא לא מכיר חברת הסעות מומלצת הוא יחפש בגוגל חברת הסעות ויקבל רשימה ארוכה של חברות, מלא אתרי הסעות של בעלי חברות שטוענות שהחברה שלהן היא הכי טובה.
כמו כן יופיעו גם רשימות של השוואות מחירים בהסעות. נשמע מעניין? כאילו זה אתר של ZAP שבו אתה רושם שם של מוצר ומקבל רשימה של עשרות חנויות עם המוצר והמחיר ואז אתה יכול לבחור את המוצר הזול ביותר (כמובן שזה אותו מוצר בדיוק כמו בשאר החנויות). יש לך אפשרת ברגע אחד לעשות את ההשוואה בזמן שאתה רואה את אותו מוצר בהרבה מאד חנויות.

אתר "השוואת מחירים" של הסעות לא עובד בצורה הזו. כאשר אתה באתר, אתהצריך להזדהות, להשאיר מספר טלפון ופרטי הנסיעה והם יחזרו אליך. החברה שמבצעת את השוואת המחירים עובדת בדרך כלל עם מספר מסוים של חברות הסעה שלא בהכרח הן יהיו תמיד הזולות ביותר,מעבירה אליהן את הפרטים שלך ואת נקודת המוצא והיעד של נסיעתך וכל שאר הפרטים הרלוונטים כגון תאריך, זמן יציאה משעה עד שעה וכו. אז אותן חברות הנסיעות שקיבלו את הפרטים שלך מתקשרות אליך כל אחת בזמנה, זה יכול להיות כעבור 5 דקות או כעבור כמה שעות. כל חברה אומרת לך את המחיר עבור הנסיעה אותה אתה רוצה לבצע. כלומר אינך יכול לדעת כמה חברות יפנו אליך בקשר לנסיעה שאתה רוצה לקבל. האם הטלפון הבא שתקבל מהחברה הבאה יהיה יותר זול מההצעות הקודמות שקבלת. כמו כן לא בהכרח שכל חברות ההסעה שקיבלו את הפרטים שלךיחזרו אליך מאחר ויתכן והחברה אינה יכולה לבצע את ההזמנה שלך מכל סיבה שהיא לכן היא גם לא תחזור אליך.
לכן, אתה יכול בעצמך להתקשר לכמה חברות הסעה במשך חצי שעה לכל היותר ולקבל הצעות מחיר ממספר גדול יותר של חברות, להתרשם מבעל החברה איתו אתה מדבר ולסגור עיסקהבזמן קצר יחסית בהשוואה ל"השוואת מחירים בהסעות". יש סיכוי שתקבל מחברת הסעות מסוימת את ההצעה הטובה ביותר.
המסקנה, אם אתה רוצה לבצע בדיקה מעמיקה יותר ובזמן קצר יותר עדיף שתתקשר לכמה חברות הסעות, קבל הצעות מחיר ותחליט בעצמך.
והעיקר: שתהיה לך נסיעה טובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shaya

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנפיר שעיה

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195525 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172973 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172996 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161830 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161722 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152445 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151681 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica