חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים במבצע - הדרך הזולה למראה יוקרתי

 שטיחים במבצע  - הדרך הזולה למראה יוקרתי

רוצים להעניק לבית שלכם מראה יוקרתי? רוצים להוסיף חום וצבע לחדר קודר? רוצים להגן על ילדיכם מקור הרצפה עליה הם יושבים שעות ארוכות בכל יום? אם עניתם "כן" לאחת מהשאלות האלו, וגם מאינספור סיבות אחרות, הבית שלכם צריך שטיח ואולי אפילו יותר מאחד. שטיחים נותנים הרגשה ביתית, מוסיפים יופי וטאץ' מושקע לכל חדר בו הם נמצאים ועוטפים אותנו בחום וברוך מפנק. והעלות? הרבה פחות ממה שחשבתם ובמיוחד היום -  מי שיודע יכול לקנות שטיחים איכותיים ויפים במחירי מבצע.

שטיחים בשיווק ישיר - מהיבואן לצרכן

דרך מצויינת לקנות שטיחים בזול היא לקנות אותם ישירות מהיבואן ולחסוך בעלויות התיווך. יבואנים המייבאים כמויות סיטונאיות  של שטיחים, זכאים להנחת כמויות מיצרני השטיחים ולפחות את חלקה הם מגלגלים אל הלקוח. בנוסף, היבואנים עורכים מדי פעם מבצעי חיסול של עודפי מלאי וזו הזדמנות מצויינת עבורכם להתחדש בשטיחים איכותיים מבלי לרוקן את הכיס. עוד יתרון משמעותי בקניית שטיחים מיבואן גדול ומוכר הוא המגוון הגדול שיעמוד לרשותכם.   

שטיחים לא קונים כל יום ובוודאי תרצו שהשטיח שלכם ילווה אתכם כמה שנים לפחות. כשחושבים על זה ככה, מבינים שגם שטיחים מהעונה הקודמת עדיין יכולים לשרת אתכם נאמנה בעונה הנוכחית ובהרבה מאוד עונות לעתיד לבוא. מעצבי השטיחים יוצאים בקולקציות חדשות מספר פעמים בשנה והחנויות, הרוצות להיפטר מהמלאי המעיק על המחסנים, יוצאות במבצעי חיסול. כדאי לעקוב ולחפש מציאות ותהיו בטוחים שהן יגיעו.  

שטיחים במכירות חיסול - המחירים יורדים לרצפה

דרך נוספת להשיג שטיחים בזול היא מעקב אחר מודעות חיסול של חנויות שטיחים, המשנות כתובת או נסגרות. עלויות השינוע של המלאי הן גבוהות והחנויות מעדיפות להיפטר מהסחורה, אפילו במחירי הפסד ולא להשקיע באריזות, בהובלה ובפריקה. גורם נוסף המשפיע על המחירים הוא המצב הכלכלי העולמי העגום שנוגע, למרבה הצער, לכולנו. כל כלכלן מתחיל יוכל לספר לכם שכשהביקושים יורדים, יורדים גם המחירים וכדאי להתאזר בסבלנות ולעקוב אחרי מודעות המבצעים ומבצעי החיסול. מוכרי השטיחים, כמו כל המשק כולו, יאלצו להתפשר וזה אומר, בין היתר, הורדת מחירים....לרצפה.     

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בזאר צרעה- Carpet Center

שטיחים,פרקטים

http://www.bazar-tzora.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בזאר צרעה- carpet center

מאת: בזאר צרעה- carpet centerסטיילינג04/08/091527 צפיות
האסוציאציה הראשונה למשמע המילה 'טפטים' יכולה להעיד על גילו של השומע. אם גילך פחות מ-20, אין ספק שטפט עבורך הוא הרקע למחשב, לטלפון הנייד ולכל מכשיר טכנולוגי מקוסטם אישית אחר שעולה על הדעת, ושעבורו ניתן להוריד (ורצוי בחינם) טפטים מהרשת. אם יצא לך לעבור בשנות השבעים ועוד לזכור משם משהו, אין ספק שאחד הדברים שצרובים בזכרונך הם הטפטים.

מאת: בזאר צרעה- carpet centerסטיילינג04/08/092124 צפיות
רצפת פרקט היא בחירה עיצובית משמעותית, המוסיפה לבית מראה חם ויוקרתי. לבחירת סוג הפרקט השפעה רבה על המראה שיתקבל ועל האווירה בבית אבל גם על היבטים נוספים, כמו הבידוד (תרמי ומפני רעשים), המגע (של רגלינו היחפות), הנוחות, רמת התחזוקה שתדרש וכמובן גם על מצב הכיס.

מאת: בזאר צרעה- carpet centerסטיילינג04/08/091453 צפיות
הילדים שלנו חיים על הרצפה - בהתחלה הם זוחלים עליה, אחר-כך הם מתיישבים, בהמשך הם קמים ושואפים להגיע למעלה ככל שהם מצליחים, אבל שבים ונופלים אל הרצפה עשרות פעמים ביום. בהמשך הם פשוט מבלים עליה במשחקים - לבד או עם חברים, אוכלים עליה, רבים עליה וגם נרדמים עליה. ואנחנו? אנחנו הרי רוצים לרפד להם את החיים כמה שיותר ולכן שטיח הוא אביזר חובה לכל חדר ילדים המכבד את עצמו.

מאת: בזאר צרעה- carpet centerסטיילינג04/08/091439 צפיות
שטיחים הם, בראש ובראשונה, פריט עיצובי מהמעלה הראשונה ויכולים לשנות את מראה החדר מן הקצה אל הקצה. לכן לא מפליא שלשטיחים, בדיוק כמו לבגדים, נעליים ורהיטים, יש אופנות מגמות וטרנדים. לצד שטיחים קלאסיים כמו שטיחים פרסיים, שטיחים סיניים ושטיחים אתניים אחרים כשטיחי קילים ושטיחים אפגאניים, השטיחים המודרניים מתחדשים מדי עונה ותמיד מצליחים להפתיע אותנו במרקמים, חומרים וסגנונות שלא הכרנו.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152941 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152385 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141747 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141891 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142548 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica