חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאיזה טעויות כדאי להימנע ביצירת שלטים לעסקים?

מאת: אורמן שילוטפרסום04/10/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב והקמה של שלטים לעסקים הינה משימה מורכבת הכוללת מספר שלבים, אשר בכל אחד מהם עלינו להשקיע מחשבה רבה כדי להפיק את המיטב מהשלט. בניסיון ליצור את השלט האולטימטיבי עבור העסק, לעיתים אנו נוטים לעשות טעויות הנובעות מחוסר ניסיון או "עיניים גדולות", שנובעות מכוונה טובה אך בסופו של דבר התוצאה חוטאת למטרה שלנו.

אל תיצרו שלטים לעסק בסגנון שאינו מתאים להלך הרוח של העסק שלכם

במקרים לא מעטים אנו נתקלים בבתי עסק רציניים המציעים שירותים יוקרתיים, שמשתמשים בשילוט לעסק שכלל אינו תואם לתדמית אותה הם שואפים ליצור. מן הקצה השני של הסקאלה נמצאים עסקים המספקים שירותים או מוצרים קלילים יותר, ומשתמשים בשילוט מאוד סולידי שגורם להם כמעט להיעלם בשטח.

חשוב להבין כי שילוט לעסק הוא החזית החיצונית שלכם והדבר הראשון אותו הלקוחות רואים. השאיפה שלכם היא למשוך את אותם לקוחות שהשירות אותו אתם מציעים מתאים להם. אם תיצרו חזות שאינה תואמת את אופי העסק שלכם, יגיעו אליכם לקוחות עם ציפיות שלא יתממשו – או לחילופין תפספסו את הלקוחות ששירותיכם כן צפויים להתאים לצרכיהם.

שילוט לעסק הוא לא המקום להעמסת מידע

לעיתים ישנם בעלי עסק שמעמיסים המון על השילוט שלהם. חשוב להבין כי השלט צריך להגיע למקסימום השפעה במינימום מידע. ראשית, אל תעמיסו בטקסט. אם יש מידע שנראה חיוני – יש לשקול ולברור בקפידה לפני שאתם מציבים אותו בחזית העסק שלכם, וזאת על מנת לא להעמיס על העיניים. שלט שנראה עמוס מדי לא מושך את המבט ולא מצטייר טוב חיצונית.

בכיוון ההפוך ישנם בתי עסק רבים שממעיטים בחשיבותו של שלט לעסק ויוצרים שלטים שכלל אינם בולטים בשטח, בין אם מדובר בעיצוב חסר נוכחות, גודל לא מתאים, או העברת אינפורמציה לקויה. מציאת שביל הזהב בין שלט מוגזם לשלט 'נעלם' אינה כה פשוטה, ויש להתייעץ עם בעל ניסיון בנושא.

לא לחשוב רק בתוך המסגרת - שלטים לעסקים צריכים להתאים לסביבתם

גם בנושא זה נעשות טעויות רבות, שנובעות בעיקר מהשקעת מחשבה בתוך מסגרת השלט, אך בלי כל התייחסות מחוצה לה. לפני התחלת תכנון השלט, השקיעו מחשבה גם בתנאי האזור בו הוא צפוי להיות ממוקם. האם תנאי התאורה טובים וראויים? האם יש צורך בשלט גדול במיוחד, או שאפשר להסתפק בגודל סטנדרטי? שלטים קטנים יכולים בקלות להיעלם בנוף אם ממוקמים באזור שאינו עירוני, או בין עשרות בתי עסק אחרים. באזורים חשוכים או עבור בתי עסק שפעילים בשעות מאוחרות, אם לא נבחר בשילוט מואר אנחנו צפויים להפסיד לקוחות רבים.

ישנם גם שילובי צבעים שאינם נראים ברורים מרחוק, מהם כדאי להימנע ברוב המקרים. כל אלו הן שאלות שחשוב לשאול את עצמנו בעת ביצוע הבחירות הללו באשר לעיצוב השלט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומזנים להיכנס לאתר שלנו:

www.urshilut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורמן שילוט

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222830 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213680 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175339 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161960 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica