חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות למתנה המושלמת

מאת: ליאור נחשוןצרכנות11/10/2011959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל שנה, ביום הולדת, ביום נישואין או באירוע משמח אחר, אנחנו רוצים להעניק לאנשים שאנחנו אוהבים כל כך מתנה מושלמת. הצרה היא שלא פעם אנחנו לא יודעים מה לקנות להם משום שקנינו להם כבר בשנים עברו כל מה שניתן לקנות. סיטואציה זו מביאה אותנו לחפש בנרות רעיונות למתנה שתהיה פשוט מושלמת ונהדרת.

רעיון אחד למתנה נהדרת הוא ליצור יום כיף שלנו ושל האדם שמקבל את המתנה. אם הוא אוהב פינוקים ניתן להזמין אותו ליום כיף במכון ספא וגם לצאת יחד אל ארוחת בוקר מפנקת ומשמחת. לעתים יום כיף משותף יכול להיות יותר מיוחד ויותר מאושר ממתנה אחרת. ניתן גם לצאת יחד אל פיקניק משותף בחיק הטבע.

רעיון נוסף למתנה מושלמת הוא לחשוב מהו התחביב של האדם אשר חוגג יום הולדת. אם הוא אוהב לבשל ניתן להעניק לו שובר מתנה לסדנת אפייה או לסדנת בישול ייחודית. סדנאות אלו הן לרוב ייחודיות מאוד וכוללות השתתפות פעילה של כל המשתתפים, וגם טעימות, מה שיכול להיות מהנה במיוחד עבורו.

רעיונות למתנה אישית

לעתים אנחנו רוצים שהמתנה תהיה אישית מאוד ותראה את החיבור המיוחד שיש בינינו לבין האדם אשר חוגג יום הולדת. רעיונות למתנה אישית, ובפרט רעיונות מוצלחים למתנה שכזו, יכולים להיות מרגשים מאוד. ניתן, למשל, להכין אלבום תמונות ולשלב בו תמונות משותפות, כרטיסים להצגות שראיתם ביחד וברכות אישיות.

רעיונות למתנה לעמית לעבודה

לא כל המתנות הן אישיות ולעתים כאשר אנחנו עוזבים מקום עבודה או כאשר אחד העובדים חוגג יום הולדת אנחנו צריכים לתת מתנות קטנות גם במקום העבודה. עציצים קטנים שניתן להניח אותם על השולחן, לדוגמא קקטוסים קטנים או במבוק, יכולים להיות רעיונות נפלאים למתנה נחמדה ומשמחת.

רעיונות למתנה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתנות מקוריות | מתנה מקורית

picapic.co.il

039517621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור נחשון

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13830 צפיות
מי מאיתנו לא חיפש ומחפש להיות זה שתמיד מביא את המתנות המיוחדות ומפתיע בגדול? ולחילופין, מי לא רוצה להיות מופתע ולקבל לאירוע שלו ובשאר החגיגות המשמחות האחרות מתנות מיוחדות. מתנות שהשקיעו עליהן מחשבה

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13799 צפיות
איך לבחור מתנות מקוריות ואת התמנות שישולבו בה?

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13833 צפיות
אם לבחור מתנות רגילות זה לא תמיד פשוט, הרי שבחירת מתנות רומנטיות היא קשה פי כמה. איך להיות רומנטיים ולא קיצ'יים, איך להראות רגשי אהבה אך לשמור גם על מעט חוש הומור במתנה? כול אחד זקוק לכמה רעיונות נחמדים של מתנות רומנטיות קטנות ולא יומרניות. הקסם של מתנות רומנטיות הוא לאו דווקא הערך הכספי שלהן אלא המסר שהן מעבירות למקבל המתנה. מתנות שמראות חיבה קרבה ורגש. מה שחשוב בנתינת מתנות רומנטיות הוא הרעיון שעומד בבסיס המתנה ולאו דווקא עלותה בכסף זה נכון ומתאים אם גם אתם בשלב במערכת יחסים בו אתם עסוקים בלפ

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13814 צפיות
חגיגת יום הנישואין הינה חגיגה של יום הולדת ושל הרבה שמחה – רק שהיא שייכת לשני אנשים. את יום הנישואין בדרך כלל נהוג שמציינים שני בני הזוג וגם כל המשפחה ביחד חוגגת. כמו בכל מסיבה ויום מאושר, גם ביום חג זה מתחילות לרוץ מחשבות. כמו מה נביא להם, מה נקנה לזוג, איזו מתנה.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12883 צפיות
אם אתם מעוניינים להעניק מתנה לחבר או חברה קרובים או שאתם מעוניינים לפנק את עצמכם במתנה ייחודית שתשמור את הקרובים שלכם קרוב מאוד אליכם, כיסויים לגאלקסי עם תמונה הם הפתרון המושלם עבורם, הפתרון אשר יעניק לכם את המענה הטוב ביותר לכך.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12892 צפיות
כחלק מעבודת התארגנות לחגים אין ספק כי חלק חשוב במיוחד הוא החלק של מתנות לחגים. המתנות יכולות להיות מוענקות לבן או בת הזוג, למשפחה אצלם מתארחים בחג או לאנשים קרובים אחרים, לכן, לפני החגים רבים מתלבטים ולא יודעים באיזו מתנה לבחור וכיצד להתאים את המתנה בצורה הטובה ביותר לזה שמקבל אותה

מאת: ליאור נחשוןקניות 26/08/12823 צפיות
אנשים רבים אשר עומדים במצב בו הם מחפשים מתנות מקוריות וייחודיות לאנשים אותם הם אוהבים לא יודעים כלל במה לבחור וכיצד לבחור מתנה מקורית וייחודית בצורה הטובה ביותר. אמנם, כיום יש מגוון עצום של מתנות כאלה ואחרות אך לעיתים רבות המגוון הרחב רק מבלבל ופעמים רבות אנשים נמצאים במצב בו אין להם מושג במה לבחור וכיצד לפנק את האדם האהוב עליהם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica