חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איסתא

מאת: ניצןטיולים בחו"ל07/08/20091553 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

v טיסות סדירות וטיסות שכר

v בתי מלון

v נופשונים בארץ ובחו"ל

v חבילות סקי

v שירותי השכרת רכב במגוון מדינות בעולם

v חבילות ספורט

v טיולים- מאורגנים, משפחות והרפתקאות

v ביטוחים ואשרות כניסה

איסתא ליינס מציעה ללקוח היצע נרחב של שירותים בזמן אמת, דבר זה מתאפשר כתוצאה משיתוף הפעולה של איסתא עם כל חברות התעופה בישראל וכל ספקי התיירות שלהם נציגויות בישראל.

איסתא- מחלקות

לאיסתא קיימות מחלקות מיוחדות המשרתות את הנוסעים במגוון תחומים, בין המחלקות ניתן למצוא את:

איסתא ספורט- איסתא ספורט מתמחה בכל הקשור למתן שירותי תיירות לקבוצות ולהתאחדויות ספורט שונות. כמו כן, היא מתמחה בכל הקשור לחבילות ספורט לקהל הרחב.

איסתא סקי – איסתא משווקת חבילות של סנובורד וסקי למגוון יעדים במדינות אירופה. היא משווקת חבילות אלו באופן בלעדי.

איסתא טיולים מאורגנים- לאיסתא טיולים מאורגנים, יש הסכמים בלעדיים עם חברות התעופה, המאפשרות לקהל הרחב ליהנות מכרטיסים מוזלים, כרטיסים לטווח ארוך ומיני מבצעים עונתיים.

איסתא צעירים וסטודנטים- איסתא מציעה לקהל היעד הצעיר וקהל הסטודנטים הסכמים ייחודיים ברחבי העולם וידועה כהחברה שאליה פונים כשזקוקים להנפקה של תעודת סטודנט בינלאומית ותעודת צעיר בינלאומית. תעודות אלו מעניקות הנחות רבות בחו"ל לקהל היעד של הצעירים והסטודנטים.

אתר איסתא בישראל

אתר איסתא נט הוא אתר האינטרנט של חברת איסתא ליינס בישראל.

אתר זה מאגד בתוכו את המידע הרלוונטי ביותר אודות כל הקשור לחו"ל. בזמן אמת.

איסתא המודעת לכך שלקוחות זהירים בקשר למתן כרטיסי אשראי באינטרנט, אבטחה את אתר איסתא נט בטכנולוגיית SSL החדשה ביותר.

באתר איסתא נט, קהל הלקוחות יוכל להזמין את כל שירותי התיירות שהחברה מספקת באופן מקוון (Online). באם הלקוחות אינם מעוניינים להזמין דרך האינטרנט, איסתא מעמידה לרשותם את המרכז הטלפוני, המרכז את סוכני הנופש המקצועיים של חברת איסתא שייתנו מענה לכל שאלותיכם ואף יבצעו עבורכם את פעולת הרכישה באופן טלפוני וזאת על מנת שלא תצטרכו לכתת את רגליכם עד לסניף ולבזבז זמן יקר.

 



תגיות המאמר: איסתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101251 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104492 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101578 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091303 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095198 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091385 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091417 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196523 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181481 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica