חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי חברת Blomberg עושים עלייה

מאת: אלעד דניאליצרכנות17/10/20113140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הדרישות וצרכי הלקוחות

לקוחות פרטיים ולקוחות מסחריים נהנים ממוצרי בלומברג מסוגים שונים, משום שהחברה מייעדת את מוצריה על פי הדרישות הספציפיות של הלקוח ובסטנדרטים של חברה מנוסה. בכל רחבי העולם נהנים הלקוחות של בלומברג משירות היקפי ויסודי, הבא לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים ביותר של מכונות הכביסה, מדיחי הכלים ומוצרים אחרים. מבחינה מסחרית, הפצה מקצועית היא עיקרון נוסף עליו שומרת חברת בלומברג על מנת להצדיק את המוניטין והמשאבים המושקעים בכל פס יצור של הפירמה. סקירה קצרה של המוצרים השונים של חברת בלומברג יכולה לעזור להבין את ההבדל בינה לבין חברות אחרות, ולהדגיש את היתרונות של רכישה מיצרן מוכר ומבטיח.

מוצרי בלומברג על פי קטגוריות בולטות

מבחינת קטגוריות, ניתן לחלק את המוצרים של חברת בלומברג למקפיאים, מדיחי כלים, מייבשי כביסה, מכונות כביסה ומקררים. כל אחד מקו המוצרים מדגיש את המאפיינים הפרטניים של החברה הגרמנית, ומוכיח כי שמו של המותג בלומברג הולך לפניו. בקטגוריית מדיחי הכלים לדוגמא, ניתן להתרשם מטווח מחירים של 2200 ש"ח עד 3500 ש"ח, ומפרטים טכניים אשר חלקם כוללים תכניות אוטומטיות וגוף חימום נסתר וחלקם תכניות נוספות, עוצמות רעש מופחתות וקיבולת שונה. חשוב לציין כי כמו ברכישה של מוצרי אלקטרוניקה וחשמל אחרים, גם בעת בחירת מדיח כלים יש להגדיר מראש את הצרכים. ישנם מדיחי כלים של בלומברג המתאימים להפעלה תעשייתית ורחבה, בעוד מדיחי כלים אחרים דווקא מתאימים לשימושים פרטניים יותר. דוגמאות לכך אפשר לראות גם בתחום המקררים: קולקציית המקררים של חברת בלומברג נוגעת כמעט לכל סוגי הצרכנים, ובכל מקרר ניתן למצוא יתרונות הרלוונטיים לדרישות שונות. מקררים ביתיים או מקפיאים נעים גם הם סביב טווח מחירים יחסית רחב, ורכישתם תלויה באופן בו הם מתוכננים להיות מנוצלים.

ממשיכים לשמור על מוצרי הדגל

בכל הקשור אל מייבשי כביסה ומכונות כביסה מוכיחה חברת בלומברג שהיא ממשיכה להתוות את הדרך, בדיוק כפי שעשתה לפני יותר ממאה, ולכן מוצריה נחשבים לחזית הטכנולוגיה ונוחות השימוש. המייבשים ומכונות הכביסה מוצעים בכמויות שונות של קיבולת, אך כל לקוח יכול למצוא את המפרט המתאים עבורו. השוואת מחירים בין מוצרי בלומברג השונים מצביעה על כך שלא כדאי להתפשר על האיכות והמצוינות של החברה, ועדיף להשקיע מראש במותג שכבר הוכיח את עצמו. יועצים מקצועיים ובעלי מקצוע אשר מתמחים באלקטרוניקה וחשמל ישמחו להבהיר עבורכם את האופן בו בנויים מפרטי המווצרים של חברת בלומברג, ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המשפחה או בית העסק.

הייחוד: שמירה אינטנסטיבית על סטנדרטים בינלאומיים

לסיכום, בעזרת מוצרי Blomberg מצטרפת ישראל לרשימה ארוכה מאוד של מדינות ולקוחות אשר נהנים מנקודת מפגש בין טכנולוגיה לשירות. חברת Blomberg חורטת על דגלה את המחויבות ללקוח, וגם לאחר שנים של עבודה שוטפת עדיין אפשר להרגיש את ההבדל בין מוצר איכותי למתחרים. גשו לאולמות התצוגה או התרשמו מהמוצרים באתרי האינטרנט השונים, והתחילו ליהנות ממוצרי חשמל בסטנדרט בינלאומי שלא הכרתם.

 



תגיות המאמר: בלומברג, Bloomberg


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי מכשירי חשמל משתלמים מהחברות המובילות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד דניאלי

מאת: אלעד דניאליצרכנות27/06/123895 צפיות
תחום החשמל הוא עולם בפני עצמו, אשר מושך אליו אנשים מתחומים שונים. לתחום זה מגיעים אנשים שהמקצוע האהוב עליהם הוא הנדסה, והם למעשה לומדים הנדסת חשמל. אנשים אחרים אשר מתמחים במכירות מוצאים את עולם מוצרי החשמל כמרתק ומעניין, ועוסקים במכירת מגוון המוצרים תוך שהם מתמחים בלמידה על כל מוצר ומוצר.

מאת: אלעד דניאליעסקים - כללי28/02/121196 צפיות
תדיראן היא חברה הפועלת במגוון אספקטים של עולם החשמל. לתדיראן התמחות במיזוג אוויר, מוצרי חשמל, מותגי פרימיום ואנרגיות מתקדמות אשר הפכו אותה לאחת החברות המובילות בישראל. החל משנת 1991 גם נסחרת תדיראן בבורסה לניירות ערך בתל אביב, כאשר לאורך הדרך לא מוותרת החברה על ערכי האמינות, השירות והמובילות הטכנולוגית.

מאת: אלעד דניאליצרכנות29/01/121634 צפיות
אמקור מקררים הינו שם מותג המבטיח לכל קונה את המקרר האמין ביותר, המתאים ביותר לאקלים הישראלי ולהרגלי השימוש שלנו.

מאת: אלעד דניאליצרכנות26/11/111608 צפיות
חברת AEG, אחת החברות המובילות בתחום מוצרי החשמל, מציעה מגוון של מוצרי חשמל איכותיים, הכוללים טכנולוגיות מתקדמות, עיצובים מרהיבים וחדשניים וכן פתרונות נהדרים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214269 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204406 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205308 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica