חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעמד החופה- תפקיד ההפקה, חלק א

כל זוג שעומד להתחתן מודע לכך שביום החתונה הדאגות אינן פוסקות לרגע: רוב הסיכויים שתמצאו את עצמכם מתרוצצים בין האורחים והצלמים בלי לנוח לרגע. חשבתם על האפשרות להשאיר את כל הדאגות לצוות הפקה מיומן? צוות הפקה יעיל ומנוסה יאפשר לכם להיות חופשיים בזמן החתונה מהצורך להסב לאורחים ולהנאה, ומכאב הראש של מתי צריך להריץ את סרט הוידאו.

תפקיד ההפקה באירוע

חתונה, ולא משנה אם מדובר בחתונה בקיץ או חתונה בחורף, היא אירוע מורכב המכיל משתתפים ונותני שירות רבים החייבים לפעול בסינרגיה ובתזמון אחיד. כך צריכה להיות התאמה בין המוזיקה לזמן קבלת הפנים ובין החופה וארגון האורחים לטקס, שלא לדבר על עיצוב המקום והחופה. את כל התיאומים הללו צוות ההפקה אמור לתכנן מראש ולדאוג להוציאם לפועל בצורה מדויקת להפליא בעת האירוע עצמו. כיום כל גן אירועים במרכז שמכבד את עצמו ושואף להתבדל ממתחריו מחזיק צוות הפקה המסייע בתכנון האירוע. צוות הפקה יעיל יתכנן יחד אתכם את כל שלבי האירוע מקבלת הפנים ועד לסיום הערב, דקה אחר דקה.

צוות ההפקה – מה מומלץ לבדוק?

צוות הפקה טוב מורכב ממגוון אנשי מקצוע מתחומים שונים העובדים בשיתוף פעולה זה עם זה. לכן בבואכם לבחור צוות הפקה ראשית בררו מי בצוות ובמה ההתמחות שלו. צוות גדול יותר יבטיח דאגה רבה יותר לפרטים הקטנים וסיכוי גבוה למילוי בקשותיכם לשביעות רצונכם המלאה. השילוב האידאלי של אנשי המקצוע יכלול מעצבים, אנשי סאונד, מנהלי קייטרינג ואת מנהל האירוע עצמו – שאחראי על כל  ההתרחשות בזמן אמת ולארגון האורחים בנקודות החשובות של האירוע: החופה, זמן האוכל, הריקוד הראשון של הזוג וניהול אופי המוזיקה. גן האירועים Q המצוי בלב מושב, למשל, מציע צוות הפקה מנוסה מקשת רחבה של תחומים.  הצוות יתפור אירוע לבקשתכם תוך שמירה על האווירה הכפרית המאפיינת גן אירועים במרכז, בלב מושב מוקף בפרדסים ובשדות ירוקים.

איך מוודאים שיש כיסוי לניסים והנפלאות שמבטיחים לכם לפני האירוע?

ביקור באירוע – למה כדאי לשים לב?

הדרך הטובה ביותר להתרשם מתפקוד ההפקה היא באמצעות ביקור במקום בעת אירוע. לרוב נהוג לתאם מראש את הביקור כדי לא להפריע לחוגגים במקום. האם יש מישהו מטעם המקום אשר מקבל אתכם ומסביר לכם על התנהלות האירוע? אם כן, לרוב מדובר במנהל האירוע. חוץ מהתרשמות מדבריו המילוליים, שימו לב עד כמה הוא מעורב באירוע: האם הוא נותן הנחיות לצוות בשעה שהוא מסייר אתכם? עד כמה הוא קשוב לשאלותיכם ומעורב בעיצוב ובמוזיקה?

הפקה טובה באירוע יכולה להפוך את האירוע שלכם מנחמד למוצלח. צוות הפקה טוב יאפשר לא רק את הנאת האורחים מהאירוע, אלא גם את הנאתכם שלכם. כך תוכלו ליהנות ולהיות חופשיים באירוע שלכם במקום להתעסק בניהולו, ולזכות לזיכרונות טובים מהערב המיוחד של חייכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הקיו - The Q - גן אירועים במרכז בקיבוץ גליל ים. מקיים חתונות בקיץ עד 800 איש, חתונות ואירועי חורף עד 500 איש. ממוקם סמוך להרצליה וסמוך לכביש החוף.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גן אירועים בשרון - הקיו

מאת: גן אירועים בשרון - הקיוחתונות31/12/12788 צפיות
אביב מסמל את תחילתה של השנה וסמל זה של התחלה משלים במהותו את החתונה שהיא כניסה במשותף לחיים חדשים.

מאת: גן אירועים בשרון - הקיוחתונות09/10/12792 צפיות
רבים מאתנו ממש מפנטזים על החתונה שלהם, ברגע שהם כבר בתוך העניין. מיד אחרי ההצעה וברגע שמתחילים להתעניין באולם ותאריכים, בדרך כלל שניכם צוללים לתוך הסיפור ומעורבים בו לגמרי, ויחד עם ההכנות והבדיקות יש גם לא מעט חלומות בהקיץ: על הטקס (רב מהרבנות, רב אחר, רבנית ועוד כהנה וכהנה) על האולם (גן אירועים במרכז?), על העונה בשנה (חתונה בחורף, חתונה בקיץ) על השמלה (שמלת קצפת כבר פאסה). אבל "איך זה יהיה באמת?" – זה אפשר לדעת רק אחרי. אלא אם תקראו את השורות הבאות...

מאת: גן אירועים בשרון - הקיוחתונות08/02/12995 צפיות
מרבית האנשים יאמרו לכם שכאשר להם יותר מידי אפשרויות בחירה, מרוב עצים לא רואים את היער. שפע של אפשרויות עושים טוב לתחרות (וללקוח), אך גם כאשר בוחרים גן אירועים במרכז – להרבה מידי אפשרויות עלול להתלוות כאב ראש רציני. גני האירועים במרכז הולכים ומתרבים, ועמם הבחירה במקום הכי מתאים הולכת ונעשית קשה מרגע לרגע.

מאת: גן אירועים בשרון - הקיוחתונות23/10/111065 צפיות
כל ההכנות הסתיימו, האורחים כבר הגיעו והנה מגיע הרגע הגדול שלכם – החופה. מהו תפקיד הכלה במעמד מכובד זה, חוץ מהיותה יפיפייה בשמלה לבנה עם תסרוקת מעוצבת וחיוך מנומס לכל האורחים? אפשר לומר שתפקיד הכלה מתחיל עוד הרבה לפני החופה ומגיע לשיאו בעת התרחשותה.

מאת: גן אירועים בשרון - הקיוחתונות23/10/11943 צפיות
בואו נודה בזה ללא שמץ שוביניסטיות: אין אישה שלא חולמת איך יראה יום החתונה שלה. לכן, אפשר לומר שתפקיד הכלה בחופה הוא הרבה יותר משמעותי מאשר להגיד כן, לאשר את הכתובה ולהעיד שהטבעת נקנתה בכספו של החתן. הכלה, היא הקובעת האמיתית כיצד תראה החופה, האולם או גן האירועים ובכלל, כל האירוע...

מזל טוב! מועד החגיגה קרב, ההתרגשות גוברת ואפילו כבר יש תאריך. אז זהו, מוכנים לחגיגה? תכנון נכון של אירוע בגן אירועים יהפוך את הערב המיוחד שלכם לבלתי נשכח, אך מצריך מחשבה ותכנון קפדניים. אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים גני אירועים? במאמר השני בסדרה נביא עוד טיפים שכדאי לדעת לפני שמשריינים מקום- כדי שהחוויה תשתלם באמת.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182893 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181366 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181500 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181579 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172055 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172174 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172102 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica