חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה בעצם סטיילינג אישי? הפרחת סטיגמות ונימה אישית על התהליך

מאת: גלית ניניואופנה25/10/2011820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליך הסטיילינג האישי שאני עושה שונה לחלוטין, פגישת הייעוץ האישי היא פגישה נעימה וכיפית שנעשית ברגישות מקסימלית, הפגישה מתחילה בהכרות אישית וממשיכה לאבחון שבו את לומדת להעריך את היתרונות שלך, אני מראה לך את כל היופי וכל הסיבות שבזכותן את צריכה לאהוב את עצמך!

לעיתים אנחנו (הנשים) מתעסקות באזור בגוף שאנחנו חושבות שהוא "נוראי", ברוב המקרים ההתעסקות הזו יכולה לגרוע, אני מלמדת אותך את ה"טריקים" של טשטוש בעזרת עבודה על אזורים אחרים ועוד טיפים שלא תאמיני כמה זה פשוט.

קיימת נוסחה מדוייקת למה שנתפס כ"אידיאל היופי" בעיני האנושות. אף אדם אינו עונה לכל הקריטריונים של אידיאל, אבל בייעוץ תשמעי כמה קרטריונים אידיאליים יש לך שלא ידעת להתייחס ולהעריך אותם נכון. (אני שולחת לך סיכום מפורט לכל ההמלצות והטיפים שדיברנו)

גברים (בני הזוג) מתקשרים אליי אחריי מפגשי הסטיילינג ואומרים לי: זו המתנה הכי טובה שיכולת לתת לה, ציטוט "היא למדה לאהוב את עצמה וזה מוקרן החוצה וגורם גם לי אושר גדול, לי היא אף פעם לא הקשיבה ועכשיו כאילו נפקחו עיניה".

לגבי המשך סידור המלתחה, אין הכוונה לקטול ולהוציא החוצה את כל הארון, לרוב הנשים אין מושג כמה הארון "מלא בכל טוב" – את מודדת ואני מנסה (לעיתים בעזרת המלצה לתיקון חייט) להוציא את המקסימום מהבגד ע"י איבזור (אני מביאה איתי מס' אקססוריז ופריטים להדגמה), ע"י שילובי פריטים נכון לך ונכון לסטיילינג מרשים עבורך.

את לא תאמיני איך מהארון הזה שרק לפני רגע השמצת שאין בו כלום, כמה הופעות לבוש את יכולה להפיק. קרה לי לא מעט שאחרי סידור המלתחה נשאר למסע הקניות רק השלמות של אקססוריז וביחד עם שילובי mix&match נוצרה מלתחה עשירה, מגוונת ומפתיעה.

אז אולי לא צריך כזה מסע קניות מטורף?

לגבי מסע קניות, אני תוך כדי המדידות מול הארון מכינה רשימה מושכלת של פריטים למסע קניות וכמו קניות בסופר כשאת מגיעה עם רשימה את יותר ממוקדת, לא מתפזרת ולא רוכשת כמו מי שאין לה בכלל בגדים בארון..

שאלת התקציב לשופינג תמיד מרחפת ואני אומרת לך שלא צריך תקציב מטורף כדי להנות ממלתחה מגוונת. קודם כל לא צריך לרכוש את כל הרשימה באותו מסע קניות (גם לא תמיד מוצאים או מספיקים), את תלמדי הרבה במסע קניות גם להמשך, איך לבחור לך נכון את הגזרות, בדים וצבעים, את תלמדי לחשוב קצת יותר לפני שתרכשי בעתיד וזהו כבר חסכון אדיר מטעויות רכישה שכולנו עשינו.

אני יודעת גם מהתקציב הכי נמוך שתקציבי להוציא את המקסימום למיקסום המתלחה וההופעות שלך.

מסע קניות זה כיף בטירוף, פינוק אמיתי שסטייליסטית צמודה אליך ושולפת את הפריטים שכדאי שתמדדי, מראה, מלמדת ומונעת ממך את אותם מוכרים שאומרים לך שכל החנות יפה עליךJ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית ניניו

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222807 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195518 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica