חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנדלות וילדים עם בעיות קשב וריכוז

פירוש המילה מנדלה בסנסקריט "מעגל מקודש", המנדלה מסמלת את היקום וצורתו, זו נקודה מרכזית שממנה יוצאות קרניים שלוחות, היוצרות מעגל גדוש בקווים, צורות גיאומטריות, סימנים, סמלים וצורות.
מנדלה היא ציור אנרגטי, היא גורמת לצופים בה להעלות את הרמה הרוחנית ויוצרת חיבור פנימה, באמצעות העוצמה הויזואלית שבה.
הציור מייצג זרימה מבחוץ אל הפנים ולהיפך, מעין מעגל אנרגטי המצייר את אנרגיית החיים.
עשיית מנדלה מבוססת על צורת המעגל, הידועה ככלי חזק בתהליכי ריפוי.
שבטים מסוימים מרפאים בעזרת המנדלה, על יד כך שהם מציירים מנדלה על האדמה, סביב לאדם החולה.
המנדלה מאפשרת ריפוי על ידי חווית העולם הפנימי וחווית השלמות של החיים.
תהליך יצירת המנדלה באופן רוחני ופסיכולוגי דומה למעבר במבוך.
לצורך ריפוי, אפשר לצייר מנדלה לאחר החיבור לצ'אקרה מסוימת, ציור המנדלה יוצר חיבור אנרגטי לאותו מרכז בגוף. אפשר לצייר מנדלה בעיניים עצומות, ועם היד הלא דומיננטית.

מנדלה לילדים

מנדלה מציגה שלם וחיים. היא עשויה מאלמנטים פשוטים, אך יכולה להיות מאוד מורכבת. ילדים מתפעלים מצבעוניות שבמנדלה. הם שמחים להתבונן במנדלה, לצבוע אותה ולהציג עבודתם. התבונות במנדלות וצביעת מנדלות מרגיעה ומרכזת, עוזרת לילדים היפראקטיביים וילדים עם בעיות קשב וריכוז. לילדים האלה מומלץ לעסוק בהתבוננות וצביעת מנדלות לפני הכנת שיעורים, לימוד למבחן או כעזרה בזמן התפרצויות זעם וחוסר שקט. כמו כן, צביעת מנדלות מעודדת פיתוח יצירתיות וכישרונות אצל ילדים ומבוגרים. היא יכולה להיות כלי עזר מצוין למורים ומחנכים.
מנדלה לילדים
התבוננות וצביעת מנדלות ככלי טיפולי

עבודה עם מנדלות משפרת יכולות תפקוד רבות ואיכות חייהם של ילדים, מתבגרים, ומבוגרים.
מתאימה ל: 
בעיות קשב וריכוז / ADD / ADHD 
קשיי למידה 
דיסלקציה 
הפרעות בתקשורת שפה ודיבור 
עיכובי התפתחות 
האצת רכישת שפות זרות


למוח יש היכולת המופלאה לחקות דרכים, הטיפול הנכון בבעיות קשב הוא הטיפול אשר יוכיח לילד שגם הוא יכול, ויפתח בפניו דרך מוארת לחשיבה קלה, זורמת, אשר תוביל אותו להבנה או פיתרון ותעורר בו ובמוחו את המשוב החיובי לעוד, עוד הקשבה, עוד הבנה.....

מטרת העבודה עם מנדלות היא לסייע למשתמשים בה, לשפר את יכולת הריכוז ולהעלות את רמות הקשב באופן משמעותי, לשפר מיומנויות ותפקודים קוגניטיביים כגון: זיכרון, קואורדינציה- תיאום עין-יד, עיבוד קולי וחזותי, תשומת לב לפרטים , הפחתת היפר אקטיביות ואימפולסיביות, שיפור המשמעת העצמית, סבלנות , ויכולת ריכוז גם בסביבה עם הפרעות סביבתיות (ויזואלי ושמיעתי)
המוצרים הקיימים בתחום המנדלות הם: מנדלות על הקנבס להתבוננות, קישוטי בית אנרגטיים, מנדלות עם הטענה אנרגטית, סט מנדלות לצביעה לילדים ולמבוגרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירנה וינטר סלע - מפתחת שיטת "סוד התדרים", מנדלות ותמונות אנרגטיות על הקנבס עם הטענה אישית, מתקשרת, הילרית, מטפלת בשיטת אומגה, מסטר רייקי, שיחזור גלגולים דמיון מודרך, ופסיכותראפיה הוליסטית. מנחה קבוצות ויחידים להתפתחות רוחנית, עבודה עם דפוסים שכליים ורגשיים, העצמה והגשמה עצמית.

http://www.cristalsegol.co.il

cristalsegol@yahoo.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירנה וינטר סלע

מאת: אירנה וינטר סלעפנג שווי08/08/092367 צפיות
מנדלות עם התאמה והטענה אישית יכולים לשמש ככלי מצוין לעיצוב בית ואיזון אנרגטי. מצד אחד הם מוצרי נוי לכל דבר שמשמשים כקישוטי בית ויכולים לשדרג אווירה ולמלאות את הבית בצבעים וצורות יפות, מצד שני יש להם תפקיד אנרגטי חשוב. הם מנקים את הבית מתדרים נמוכים ולא רצויים של חולי, כישלון, מריבות, דיכאון וכו' וממלאים אותו בתדרים של שפע, אהבה, בריאות, שימחה, הצלחה ואושר.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/162112 צפיות
סיפור אישי של רועי ועל איך אבחון דידקטי עזר לו להתבר על ליקויי הלמידה שלו ולהצליח בלימודים ובחיים.

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/161638 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/152495 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/152047 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/151819 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/151933 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/152115 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica