חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור אישי על לקות למידה והתמודדות עם קשיים

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/20162107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רועי תמיד היה ילד טוב ושקט שלא עשה שום בעיות, הוא היה ילד מקובל בגן והיה משתף פעולה עם כולם, הוא היה חברמן וגם הפגין יכולות גבוהות בעבודה עם קוביות, פאזלים ומשחקים נוספים. הכל היה נראה הולך כמתוכנן עד שהוא הגיע לכיתה א', פתאום הבינו המורים וההורים כאחד שרועי לא מצליח כמו כולם. בעוד ששאר הילדים לומדים את הא' ב' ומתחילים בנסיונות הקריאה שלהם, רועי לא מצליח כמוהם והוא נשאר הרחק מאחור כשכולם מתקדמים. בהתחלה היה ניתן לחשוב שרועי לא מנסה מספיק ולא משתדל, אך איך ילד שכל כך הראה פוטנציאל גדול כשהיה קטן לא עושה את המאמצים הקטנים האלו כשהוא בבית הספר? ובכן, התשובה לא הייתה באשר להתנהגות שלו או לנסיונות שלו להצליח ולהתקדם אלא משהו במוח שגורם לו להישאר מאחור ומעמיס עליו קשיים שאין לאחרים - לקות למידה.

לקויות למידה פוגעות בחלק לא מבוטל מהאוכלוסיה בעולם ויותר ויותר ילדים ומבוגרים ניגשים לאבחון דידקטי על מנת לאמת או לשלול את קיום לקות הלמידה ועל ההשפעה שלה על חייהם. לקויות למידה פשוטות יותר לצד מקרים חמורים של הפרעת קשב או דיסלקציה עושים את החיים קצת יותר קשים עבור האנשים הלוקים בהם גם אם האינטלגנציה שלהם גבוהה. ביצוע אבחון דידקטי עזר לרועי ועוזר לאנשים רבים ברחבי העולם ללמוד על הקשיים שלהם, לדעת להתמודד איתן ולהתגבר עליהן ולהצליח למרות הקשיים בתחומי הלימודים והחיים באופן כללי. כיום, לאחר שרועי ניגש לאבחון דידקטי, הוא מצליח בבית הספר יותר מאשר אי פעם ומגיע להישגים שילדים אחרים רק חולמים להגיע אליהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171263 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172625 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173628 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171333 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171746 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/161631 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/152488 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/152037 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/151811 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/151929 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/152108 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז13/10/143448 צפיות
הפרעת קשב וריכוז, המשלבת היפראקטיביות, נקראת ADHD. הפרעת קשב וריכוז ללא היפראקטיביות נקראת ADD. ככל הידוע לנו כיום, הפרעות אלו נגרמות מהתפתחות לא תקינה של מערכת העצבים המרכזית. ההפרעות באות לידי ביטוי בשלושה תחומים עיקריים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica