חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על הדפסה על חולצות

מאת: צחי כהןאופנה09/11/2011986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום , הדפסה על חולצות שימושית מאוד במגוון רחב של תחומים , החל בהדפסת  חולצות  מעוצבות  לגוף פרטי וכלה בהדפסה על חולצות בכמות מסחרית.

חולצות מודפסות יכולות להוות מוצר פרסומי מושלם לחברות , לעסקים , לקמפיינים  ואפילו סתם להעברת מסר בציבור , כמו שניתן לראות בהפגנות ומחאות. חולצות מודפסות ניתן גם לראות בגופים כמו צה"ל ויחידותיו,משטרה ואפילו בתלבושת אחידה לבית הספר.

הטכנולוגיות היום מאפשרות הן הדפסה על חולצה בודדת והן הדפסה בכמות מסחרית., הכל בהתאם לדרישות הצרכן לתקציבו.

ישנם מספר אפשרויות להדפסה על חולצות , חשוב מאוד שתבחרו מה שבאמת מתאים לכם (דוגמא,: לפעמים, חולצה עם הדפס פשוט עונה על הצרכים בצורה טובה ואין צורך להשקיע הון)

האופציה הראשונה היא הדפסה דיגיטלית ישירות על הבגד והיא נותנת מענה להדפסה של כמויות קטנות  ולהדפסות מורכבות מבחינת הגרפיקה והצבעים.

יש גם אפשרות לעשות זאת באמצעות הדפסה על נייר מיוחד ולאחר מכן שימוש במחבש או במגהץ להעברת ההדפס על החולצה , האפשרות הזאת פחות איכותית ואינה מומלצת , אם כי לפעמים אנו לא זקוקים לחולצה יותר מפעם אחת בלבד כמו למשל בחולצות מודפסות לחתונהואז האפשרות הזאת בהחלט כדאית ומשתלמת.

כאשר אנו מדברים על הדפסה על חולצות בכמיות גדולות או אפילו קטנות כאשר הדגש הוא על איכות ההדפס ( שלא ירד או ידהה – קריטי כאשר מדובר בחולצות לחברות , מפעלים , נציגי שירות וכו') הטכנולגיה השימושית ביותר היא דפוס משי בשיטה זו ניתן להפיק הדפס ברמה גבוהה , עמיד מאוד בשמש ובכביסה וגם זול בהפקת כמויות גדולות.

ישום של מספר צבעים  בהדפסת משי  מייקר מאוד את העבודה וגם כמות הצבעים הניתנים להדפסה מוגבלת (בין 4 ל 10 צבעים , תלוי בנותן השירות) וזה החיסרון הגדול שבשיטה לכן השימוש העיקרי הוא הדפסת לוגויים לחברות , לעסקים , לצבא וכו'.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמל הנגב - דפוס משי ורקמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צחי כהן

מאת: צחי כהןאופנה11/05/111375 צפיות
המאמר עוסק בשיטת הדפסת המשי ומקיף את כל הידע הכללי לשיטה זו , בקצרה ובשפה פשוטה, מומלץ מאוד.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222797 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195511 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171894 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica