חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת - מסיבת בנות

מאת: אורנית לויהפקת אירועים14/08/20094909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משימה כלל לא פשוטה לרצות את בנות העשרה במסיבות וימי ההולדת שלהן, הרי ליצן מרקד או קוסם זה כבר די ילדותי בשלב הזה ואנחנו בתור ההורים מעוניינים לשמח ולעניין אותן ביומן המיוחד ולתת דגש למשהו שונה, אחר ומקורי שילהיב ויסעיר את הבנות. כי אנו מבינים שהן כבר גדולות ומפתחות לעצמן את הייחודיות שלהן.

מסיבת פיז'מות לבנות זה רעיון אדיר לערב בנות, ערב מרגש לבנות הצעירות הללו שלא ישכח מהר והן עוד ימשיכו לדבר עליו ימים אחרי.

איזה מסיבת פיז'מות? מה הנושא של הערב?

בואו נצא מנקודת הנחה שהבנות כבר ממזמן לא ילדות והן מתפתחות בקצב מסחרר גופנית, נפשית ומנטלית והן מנסות להתאים עצמן כ"נשים צעירות" טרם גיל ה-18 הקרב ובא, רוצות להתבגר מהר.

למה לא לאפשר להן לערב אחד להרגיש שהן נשים קטנות ולתת להן לטעום מעט מהעולם הקסום הזה, מעין כמה שעות של חסד לכבוד יום ההולדת.

כאשר כל הבנות מתאספות בבית אחד וכולן לבושות בפיז'מות אנחנו מתחילים באירוע. יש אפשרות להנחות את האירוע או לאפשר לבנות לבדר את עצמן לבד אך האפשרות של מפעיל (גם אם זו אמא או מישהי ששכרתם מבחוץ) היא יותר מעניינת ובהחלט יותר אפקטיבית.

הרעיון הוא ערב איפור והוא משלב בתוכו כמה דברים. מתאספים בבית אחד כל הבנות שמתנסות באיפור, מקבלות טיפים איך להתאפר נעים, מתון ונכון ביחס לגיל הצעיר שלהן, קישוטי ציפורניים בכל צבעי הלקים והמדבקות, הכנת תכשיטים, סידור שיער, קעקועי חינות זמניים, שימוש בנצנצים ועוד אפקטים מגניבים.

לאחר שכל הבנות מוכנות ומגונדרות עם התסרוקות ומאופרות בסטייל, עונדים את התכשיטים שהוכנו על ידן ומתחילים בתצוגת אופנה- שמים מוזיקה ברקע וכל אחת עולה על "המסלול" ומדגמנת לעיניי כולן.

כמובן שהכול מצולם במצלמה רגילה או עדיף במצלמת וידיאו ביתית כדי שלקראת סוף הערב תוכלנה חבורת הבנות לצפות בעצמן ולהשתעשע בכיף. כל הפואנטה במסיבת הפיז'מות היא לאפשר לבנות לישון בלילה ביחד כדי שתתעוררנה בבקר מלאות חוויות ותקשקשנה להן בארוחת הבקר על ליל אמש. הכינו מזרונים ומצעים ככל האפשר או פשוט תאמרו לכל אחת להגיע מלווה בשק שינה וכרית ואתם כמארחים תספקו את השמיכות.

במידה ומגיעה מפעילה, מן הסתם היא מגיעה מצוידת בכל טוב ואז אין צורך לדאוג להכין כלום ולא להתארגן לפני בכלל מלבד כיבוד קל (הדגש הוא על כיבוד קל כיון שהאוכל הוא מאד שולי בערב הזה והדגש הוא על הפעילות עצמה). מדובר בערב יצירתי ומלא רעיונות, ערב של כיף מלווה בהדרכת מבוגר, מפעיל, הורה, אחות גדולה, לא משנה מי העיקר שתהה נוכחות מכוונת ומדריכה על מנת לשמור על ערב שקט ללא תאונות עבודה.

במידה ולא הזמנתם מפעילה ואתם עורכים את מסיבת יום ההולדת לבדכן, תוודאו שיש לכן בהישג יד כמה מהמוצרים הבאים:

איפור- רוב האמהות מתאפרות בחיי היומיום ולכן האיפור כבר קיים בבית אך הוא לאו דווקא יתאים לכולן מבחינת המראה כך שעדיף ורצוי לרכוש ערכת איפור קטנה (זה לא עולה הרבה) שכוללת שלל צלליות בכל מיני צבעים, שלוש צבעים של סומק, אודמים וליפ- גלוסים, מסקרה, פודרה, מייק אפ ועוד.

ציפורניים- כל מיני צבעים של לקים, עם נצנצים, כהים ובהירים, מט או מבריק, לקים לפרנץ, מסיר לק וצמר גפן וכל ציוד עזר כגון משייף, מספריים וכו' (מגיע בדרך כלל בנרתיק קטן) למניקור/פדיקור.

נוספים- קעקועי חינה, מדבקות, נצנצים.

תכשיטים- חרוזים, אבנים, חוט דייגים לשרשרת או לתליון עצמו, סוגרים.

שיער- פאן, גומיות, קשתות, סוגי סיכות, קליפסים ועוד

העיקר לשמור על הפשטות שבעניין כיון שמדובר בערב בנות עשרה צעירות שרק מתות להתקשט להן וסתם לבלות קצת ביחד, לשוחח, לצחוק, ליצור ולרכל.

אין צורך להפריז בקנייה מסיבית ולעשות חור בכיס שלכם, בדקו לפני הרכישות הקטנות , אולי יש לכם בבית חלק מהמוצרים טמונים בארון וחבל סתם לקנות.

כנסו לאתר http://letsparty.co.il לקבלו רעיונות נוספים למסיבות ומתנות ליום הולדת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורנית לוי - מקדמת אתר מסיבת יום הולדת
http://letsparty.co.il

letsparty  מסיבת יום הולדת - הינו האתר המושלם לארגון מסיבת יום הולדת.ליצנים,קוסמים,מפעילים,מתנפחים,עוגות,ברכות,קופונים ועוד מגוון רחב של אטרקציות,טיפים והצעות הקשורות בנושא ארגון מסיבת יום הולדת.

באתר מגוון ברכות לימי הולדת ומסיבות,
הדפסת הזמנות מדליקות לימי הולדת
וקופוני הנחה של המפרסמים באתר

עוד באתר: אטרקציות לימי הולדת, מתקנים מתנפחים, מפעילים, ,עוגות יום הולדת, קריוקי,הפתעות ופרסים, דוכני מזון, מעגל מתופפים, קריקטוריסטים , סדנאות יצירה ובלונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנית לוי

מאת: אורנית לויהפקת אירועים23/08/093684 צפיות
כל שנה ושנה ניצב בפנינו האתגר התמידי וכלל לא פשוט- איך להכין את יום ההולדת או המסיבה לילדים בלי ליצור לנו חור מאד גדול בכיס. ימי הולדת לילדים- ממזמן כבר ידוע שהסיפור איננו זול וה"תענוג" המתבקש מביא לתעשייה בארץ לגלגל כל שנה בזכותנו סכומי כסף לא מבוטלים.

מאת: אורנית לויהפקת אירועים23/08/091443 צפיות
לא תמיד יש להורים את הזמן, היכולת או הכישרון הקולינארי הבסיסי להתעסק בהכנת הכיבוד והאוכל למסיבת יום הולדת הקרבה ובאה. הפיתרון הפשוט והקל ביותר הוא להזמין דוכני מזון למסיבת יום ההולדת לילדים וזו בעצם דרך מוצא שדואגת להפחית את המעמס מכם.

מאת: אורנית לויבידור ופנאי - כללי14/08/092770 צפיות
תוכנית הריאלטי "הישרדות" היא אחד הלהיטים הגדולים שהגיעו לארץ (הישר מארה"ב כמובן). התוכנית הגיעה לרייטינג מטורף וחשפה בפני כל המדינה עוד תוכנית מעניינת, מאתגרת, מאד ספורטיבית וסופר דינאמית.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211612 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195896 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191783 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191565 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191679 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181680 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica