חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת - עשה זאת בעצמך

מאת: אורנית לויהפקת אירועים23/08/20093683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל שנה ושנה ניצב בפנינו האתגר התמידי וכלל לא פשוט- איך להכין את יום ההולדת או המסיבה לילדים בלי ליצור לנו חור מאד גדול בכיס.

ימי הולדת לילדים- ממזמן כבר ידוע שהסיפור איננו זול וה"תענוג" המתבקש מביא לתעשייה בארץ לגלגל כל שנה בזכותנו סכומי כסף לא מבוטלים.

אבל חייבים לערוך מסיבת יום הולדת לילד, איך שומרים על איזון ושפיות בבחירות שלנו ובקניות? קשה להתמודד מול עולם הילדים ולצאת מנצחים אך אולי אם קצת עקשנות, התמדה בתכנון מקורי, מאמץ מחשבתי והשקעה, תוכלו גם אתם לצאת אלופים ולערוך מסיבת יום הולדת לילדים שווה, מדהימה ועוד ידברו עליה. קצת אמונה ואנחנו מתחילים...

אז מוצעים לנו אלפי נותני שירות וספקים ולכל אחד בתחומו מגוון ענקי של מותגים מוכרים, הפעלות מרתקות, אטרקציות ומלא רעיונות מקוריים שתורמים לאווירת האירוע.

ליצנים וקוסמים, עוגת יום ההולדת, המיתקנים המתנפחים, העיצוב, האוכל (שבלעדיו עדיף לא להזמין בכל את האורחים) וכל דבר שהילד פשוט חייב אותם אחרת אתם בצרות.

איך יוצאים מהלופ הזה? לאט ובזהירות! הנה לכם טיפים שייתכן ותוכלו להישען עליהם בעת הצורך:

הרעיון הוא להישאר בתחום הבית או לצאת לפארק ושם לערוך את המסיבה. אפשר לקשט את הבית בבלונים שרכשתם בחבילות של 10, 20 בלונים בחבילה כך שהעלות היא פחותה, קונפטי בשביל עוד קצת צבע וכל מיני קישוטים קטנים, נחמדים ולא יקרים כל כך.

ההפעלה של האירוע- היכן אותם ימים טובים ויפים בו שיחקנו משחקי חברה ונהנו מכל רגע- אימצו אותם! במקום להזמין מפעילים ומתנפחים אליכם, תהיו יצירתיים ועשו זאת בעצמכם. יש הרבה אפשרויות מעניינות ומשעשעות למשחקי חברה והפעלות ליום ההולדת שאתם יכולים להתמודד איתם לבדכם, לפניכם כמה דוגמאות, רק תבררו מהם ובחרו את אלו המתאימים לגילאי הילדים.

חבילה עוברת, משחקי כדור, משחק הכיסאות, חם וקר, מחבואים ותופסת, שלפלף, המלך אמר, גולם במעגל, אמת או חובה, פרה עיוורת, חידונים ושאלות חשיבה, טריוויה, משחקי קלפים, מסיבת פיז'מות, פינות יצירה לבנות לא עולות הרבה: קניית ערכת איפור קטנה וכמה לקים ונצנצים יתרמו למסיבה.

זכרו שלא תמיד יש צורך בציוד והגברה שהווליום מפוצץ את האוזניים, גם מערכת ביתית יכולה לשמש כמוזיקת רקע.

הכיבוד- בנוגע לאוכל זה מאד תלוי מה אתם רוצים שיהיה על השולחן. לעיתים הזמנת מגשי פיצה או משלוחי המבורגר וצ'יפס הם יותר זולים וישנם בתי עסק שיתנו לכם הנחה בשל ההזמנה הגדולה שעשיתם (מגש של פיצה 1 +1 זו גם אופציה מעולה), אולי לקחת את כל הילדים לסרט ן כבר הפך ליקר אבל אם תעשו את החישובים, תיווכחו כי ייתכן וזה משתלם מבחינה אחרת- אין צורך בהוצאות על קישוטים כיוון שחגיגת יום ההולדת לא נערכת בבית אלא בקולנוע (שמישהו אחר ישא בתוצאות הבלגן של הילדים J) בנוסף,עריכת שולחן וקניית אוכל וממתקים היא מיותרת וגם כאן חשבו כמה כבר חסכתם רק על זה בלבד, אפילו אין צורך בעוגת יום הולדת כיוון שאיך שהילדים יוצאים מהקולנוע הם אחרי סרט עייפים ואחרי הפופקורן והשתייה אז לא תמיד העוגה היא רלוונטית זה מאד תלוי באיזו יום הולדת או מסיבה החלטתם לערוך. כמובן שאם בכל זאת לא מתאים לכם לוותר על עוגת יום ההולדת תאפו אותה בעצמכם- עוגת שוקולד כמובן!  אין לכם מושג כמה כסף חסכתם רק על הוצאות קניית עוגה. אם אתם לא יודעים לאפות עוגה, בקשו את עזרתם של הקרובים והחברים או שפשוט תבצעו ע"פ מתכונן שלב אחר שלב ואל תשכחו להפעיל את התנור...

ואם בכל זאת אתם רוצים קצת לפזר: בואו נתחיל עם כמות המוזמנים, כך נחשב את ההוצאות ההתחלתיות שלנו.

מפעיל: תעשו בדק בית קפדני, צרו קשר ובררו מי נותן מה, כמה הוא לוקח לשעה או שמה התשלום הוא עבור ערב שלם, האם ערב שלם הוא בהגבלת שעות, מה הוא מציע ומביא עימו. לדוגמא: רוצים לשכור ליצן או קוסם, תשאלו אותו האם הוא מגיע עם ציוד והגברה כדי שאתם לא תזדקקו לשלם על זה בנוסף.

מתקנים מתנפחים: הרי יש מיליון גדלים וצורות, מתקנים יבשים ומתקנים רטובים ועוד. בחרו משהו סביר ועל תלכו על המתקן הכי ענקי ויקר. גם המתקנים הבינוניים הם מצוינים.

העוגה: רצוי לקטט רגליים ולבדוק מחירי קונדיטוריות טרם הקנייה.

קישוטים ועיצוב האירוע- גם בנושא זה אין גבולות ואתם חייבים להתמקד בנחמד וברגוע ולא להתפתות כי המבחר הוא עצום ואין סופי. חברים אל תישברו, אתם יכולים להפיק אירוע מדהים והכול מעשה ידיכם, הכול תלוי במחשבה ושיתוף הפעולה שיש לכם עם ילדיכם לגבי רעיונות והצעות.

כנסו לאתר http://letsparty.co.il וקבלו רעיונות נוספים למסיבת יום הולדת, מתנות גימיקים ואטרקציות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורנית לוי - מקדמת אתר מסיבת יום הולדת
http://letsparty.co.il

letsparty  מסיבת יום הולדת - הינו האתר המושלם לארגון מסיבת יום הולדת.ליצנים,קוסמים,מפעילים,מתנפחים,עוגות,ברכות,קופונים ועוד מגוון רחב של אטרקציות,טיפים והצעות הקשורות בנושא ארגון מסיבת יום הולדת.

באתר מגוון ברכות לימי הולדת ומסיבות,
הדפסת הזמנות מדליקות לימי הולדת
וקופוני הנחה של המפרסמים באתר

עוד באתר: אטרקציות לימי הולדת, מתקנים מתנפחים, מפעילים, ,עוגות יום הולדת, קריוקי,הפתעות ופרסים, דוכני מזון, מעגל מתופפים, קריקטוריסטים , סדנאות יצירה ובלונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנית לוי

מאת: אורנית לויהפקת אירועים23/08/091442 צפיות
לא תמיד יש להורים את הזמן, היכולת או הכישרון הקולינארי הבסיסי להתעסק בהכנת הכיבוד והאוכל למסיבת יום הולדת הקרבה ובאה. הפיתרון הפשוט והקל ביותר הוא להזמין דוכני מזון למסיבת יום ההולדת לילדים וזו בעצם דרך מוצא שדואגת להפחית את המעמס מכם.

מאת: אורנית לויהפקת אירועים14/08/094908 צפיות
משימה כלל לא פשוטה לרצות את בנות העשרה במסיבות וימי ההולדת שלהן, הרי ליצן מרקד או קוסם זה כבר די ילדותי בשלב הזה ואנחנו בתור ההורים מעוניינים לשמח ולעניין אותן ביומן המיוחד ולתת דגש למשהו שונה, אחר ומקורי שילהיב ויסעיר את הבנות. כי אנו מבינים שהן כבר גדולות ומפתחות לעצמן את הייחודיות שלהן.

מאת: אורנית לויבידור ופנאי - כללי14/08/092769 צפיות
תוכנית הריאלטי "הישרדות" היא אחד הלהיטים הגדולים שהגיעו לארץ (הישר מארה"ב כמובן). התוכנית הגיעה לרייטינג מטורף וחשפה בפני כל המדינה עוד תוכנית מעניינת, מאתגרת, מאד ספורטיבית וסופר דינאמית.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195890 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181678 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica