חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שם המאמר: בייבי דול – המלך של הלבשה תחתונה

מאת: אביז לאמביןאופנה20/11/20111137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את רוצה להרגיש נשית וסקסית? נשים רבות כבר יודעות הלבשה תחתונה לנשים חשובה למראה שלהן ולביטחון העצמי שלהן.

הלבשה תחתונה יפה ואיכותית היא לא רק פינוק, אלא גם ממש צורך. הלבשה תחתונה טובה תדע להחזיק את מה שצריך, ולהדגיש את הקימורים של הגוף שלך בצורה הכי מחמיאה.

ניתן לחלק בין הלבשה תחתונה של יום, ושל לילה.

במשך היום, הפריטים אותם נשים לובשות צריכים להיות יפים, סקסיים, נוחים ומדגישים את הגוף. כך למשל, כדאי לבחור בחזייה טובה של אחת החברות המובילות, כמו טריומף, או חברות אחרות. מומלץ לבחור דגם שהוא גם יפה ונוח, וגם סקסי. גם התחתונים צריכים להיות יפים, אבל בעיקר נוחים. לנשים מלאות יותר מומלץ לבחור בגזרה שתחבוק את הבטן, ותיתן מראה מהודק יותר.

עוד פריטים של הלבשה תחתונה לשעות היום הם מחטבים, וגרביונים. מדוע לבחור במחטבים כהלבשה תחתונה?

מחטבים ידגישו את הנקודות הטובות בגוף שלך, ויטשטשו את הפגמים הקלים שיש בו. לבישת מחטב או גרביון מתחת לשמלה או חצאית נותנת מראה חלק ויפה יותר.

הלבשה תחתונה לשעות הלילה

במשך היום את עובדת, רצה וצריכה לתפקד היטב, ולכן הלבשה תחתונה של שעות היום צריכה להיות פרקטית. אבל בלילה, הלילה זה זמן הפינוק. כותנות לילה קצרות או ארוכות, מסאטן או משי, בדים רכים ונופלים שמדגישים את הגזרה הנשית שלך. הלבשת הלילה נקראת בייבי דול. יש מגוון בייבי דול שיכול להתאים לכל אחת. יש שיעדיפו בייבי דול קצר ומכנס מתחת, או ארוך עם חלוק.

יש בייבי דול מכותנה, שנותן מראה שובב ונערי, שמתאים לנערות, או לנשים שלא אוהבות בדי סאטן מבריקים.

בייבי דול הוא לבוש לילה נוח, שאהוב על נשים, בגלל הנוחות והאווריריות שלו. וגם בגלל היכולת שלו להפוך כל אישה למדהימה.

נשים רבות חושבות שרק לדוגמניות מותר ללבוש בייבי דול. האמת היא, שזה ממש לא נכון. ניתן למצוא הלבשה תחתונה ללילה לא רק לדוגמניות, אלא בכל טווח של מידות. לאחר שתלבשי בייבי דול פעם אחת, תגלי שאת לא יכולה למצוא בגד סקסי ומחמיא יותר. את והאהוב שלך תיהנו מהחוויות החדשות שהוא פותח בפניכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

אמבין - אביזרי אמבטיה , ארונות לאמבטיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביז לאמבין

מאת: אביז לאמביןדיני עסקים23/11/111257 צפיות
היתרון של עורך דין מומחה, למשל בתחומי תאונות דרכים, הוא ברור: שליטה מוחלטת בכל הדקויות של החוק הרלוונטי למצב הבעייתי שבו האדם נמצא, אם זה הוצאה לפועל..

מאת: אביז לאמביןעסקים - כללי23/11/111186 צפיות
גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקריפם רבים, חברת שליחויות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111183 צפיות
לתוך המגוון העצום של כיור מכל סוג ומין שמוצע היום ללקוח חדר הטרנד החדש, והוא שילוב פסיפס בעיצוב המוצר. פסיפס (בלועזית מוזאיקה), כמו שמגדיר אותו מילון אבן שושן הוא "מערכת אבנים קטנות, מסותתות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111203 צפיות
אז זהו, שיש מי שיודע יותר מאיתנו. נכון שלטעם שלנו יש את המשקל הכי חשוב בשיפוץ דירה ובקניית רהיטים, כמו למשל שולחנות אוכל, אבל את הטעם הזה צריך לפרוט לתוכנית פעולה

מאת: אביז לאמביןחוק ומשפט - כללי23/11/111150 צפיות
בכל מקרה, אותו עורך דין הוצאה לפועל יהיה זה שבהמשך יוכל לקדם את החייב לצאת מאותו הליך פשיטת רגל שהוגש ומאז הוא נתון בסד קשה של אורח חיים סגפני..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111198 צפיות
חברת אחזקה מטפלת באופן שוטף ומיידי בכל המערכות האלקטרו מכאניות שתומכות במעליות, מיזוג אוויר משותף והסקה מרכזית. בנוסף אנשי מקצוע מטעם חברת אחזקה יתייצבו לעבודות..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111175 צפיות
בעיקר בולט הצורך בפתרון כזה בכל ארונות הזזה שיש בכל חדר בבית. אם היו שם דלתות נפתחות רגילות הן היו פוגעות מידי פעם בסביבה שלהן כמו חיפוי קירות שעלול להינזק מהן. חוץ מזה הן

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222780 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195495 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica