חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכוננים לבגרות חורף 2012

מאת: יעל מלמדבגרויות23/11/2011824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דחוף לכם אוניברסיטה? לא מצליחים להתקבל ללימודים אקדמאיים?

אמנם בימים אלה, תעודת בגרות טובה היא לא חובה כדי להתקבל לעבודה טובה, ולמרות כי היא בכלל לא מראה על מנת משכל, בכל מקרה כדאי שתוציאו ציון טוב, כי זה מהווה עניין טרביאלי עבור קורות החיים שלכם, ולפעמים תנאי מחייב כדי להצליח להתקבל ללימודי תואר מסויים. מעוניינים לדעת הכל על בגרות מתמטיקה חורף? בבקשה המשיכו לקרוא.

איך משלימים בגרויות?

ככל שמחכים יותר זמןאחרי התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים את הבגרויות. מכאן, רצוישתפתחו בפרוצדורה הכי מהר שאפשר. נמצאים הרבה מכונים מקצועיים שתוכלו להירשם אליהם. עוד אינפורמציה על מוסדות לימוד אלה תוכלו לחפש בלי בעיה בגוגל וכד'. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, אפשרי למצוא הנחות והטבות מסויימות על קורסי שיפור בגרות.

זיכרו שאתם בוגרים, על כן, התייחסו לנושא הזה באופן רציני ותפסיקו לנהוג כמו ילדים; בעיקר עכשיו, כשידוע לכם מה באופן כללי אתם מבקשים לעתיד שלכם, והשגתם מושג יותר נרחב על תחומים רלוונטיים עבורכם.

מה אתם אומרים על מבחן פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית נערכת בצורה שונה מהפורמט של מבחני הבגרויות. לציוני המבחן הפסיכומטרי משקל רב יותר מאשר המשקל של ציון מבחן הבגרות, מה גם שהבחינה הפסיכומטרית עצמה נוטה להיות מסובכת יותר, על אף העובדה שהפסיכומטרי לא משקף את רמת חכמתכם. הפסיכומטרי בוחן יותר את אופן ההתמודדות שלכם בעת מצבים מלחיצים, את הזכרון שלכם וכמה אתם מסודרים בראש.

למרות העובדה כי הוצאתם תוצאה גרועה יחסית בפעם הראשונה שנבחנתם - אין זה בהכרח אומר שאתם לא בנויים למבחן כזה, פשוט שהפעם לא יצא טוב; כמו ראיון עבודה, הרוב נכשלים לממש 100% מהפוטנציאל ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם בפעם הראשונה. לכן תמיד אפשר להמשיך ולגשת לעוד מועדים, במידה ויש לכם מספיק כסף וכוח מנטאלי בשביל לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הכי גבוהה שתתקבל - אתם לוקחים אתכם למשך 7 שנים.

עתה, כשקיבלתם קצת יותר אינפורמציה על דברים כמו בגרות מתמטיקה קיץ, ובמידה ויש לכם יותר מושג מה אתם רוצים ללמודואיפה תרצו לעבוד, כדאי לנצל את הידע הזה למען עתידכם: הירשמו לקורס כלשהו, הוציאו ציון גבוה, וגירמו לכולם לקנא!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121355 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121313 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121240 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121184 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121413 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121319 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121295 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214079 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214027 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica