חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פשוט לדעת אנגלית מדוברת

מאת: יעל מלמדלימודי שפות23/11/2011785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם מעט השקעה גם אתם יכולים לדעת אנגלית מושלמת!

ככל הנראה, בערך 2 מיליארד מתוך כל האנשים בעולם יודעים אנגלית בדרגה כזו או אחרת. שוקלים ללמוד ולשפר את שליטתכם באנגלית בסיוע אנגלית מדוברת?

כולם זקוקים לאנגלית בחיים האישיים למטרות תקשורת עם בני אדם בעולם, כדי שתהיה לנו נגישות טובה יותר לאינפורמציה ולהתנהלות עסקית בינלאומית. ואומנם, כל עולם העסקים מתנהל בשפה האנגלית, וקיימת מגמה לפיה ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך נדרש יותר שימוש בשפה.

אז מדוע ללמוד את השפה? יתרונות לימוד השפה הם רבים, ובהם:

- ידיעת אנגלית משפרת את מידת ההצלחה במסגרת בית הספר, בייחוד באוניברסיטה, אשר במסגרתה מסתמכים על טקסטים שחוברו בשפה זו.

- למטרות שיפור יכולת ההעסקה בעולם ושיבוץ בתפקידים שמתנהלים גם בשפה זו. השפה האנגלית משמשת כשפה הבינ''ל המקובלת ביותר בעולם, בפגישות עם אורחים מחו''ל, תכתובת עם חברות ממדינות זרות ולשם השמה בסניפים במדינות אחרות. לרוב, ני שאינו דובר אנגלית ברמה גבוהה עשוי להשאר מאחור.

- לימוד של שפה שניה מהווה אימון יעיל למוח הבוגר ותרומה בלתי מבוטלת לייעול כושר החשיבה.

- העשרת עולמנו התרבותי בעזרת סרטים ותכניות טלויזיה, יצירות ספרות ושירה, ואף מגזינים אשר מתפרסמים קודם כל באנגלית. זה בולט במיוחד במסגרת האינטרנט שם עיקר האתרים השונים כתובים ומתנהלים לחלוטין בשפה האנגלית.

אלו הם רק מעט מן היתרונות בלימוד אנגלית, אשר כוללים גם יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובבטחון וסיבות כגון שאיפתנו הטבעית לשיפור עצמי.

אז במידה ואתם מעוניינים להירשם לתכנית ללימוד אנגלית, תוכלו למצוא בקלות מגוון קורסים שיעזרו לכם ללטש ולשפר את מומחיותכם בשפה. אם אתם מחפשים בגרות באנגלית פשוט מצאו את הקורס המתאים וגשו לעבודה. תתפלאו לגלות באיזו מהירות תשתפרו!

ושיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121355 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121312 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121240 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121184 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121413 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121319 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121295 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222627 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173220 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica