חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזור הדמדומים של כרטיסי ביקור

מאת: גלית ברקפרסום23/11/2011664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אזור הדימדומים של כרטיסי הביקור.

ביקור בבית דפוס לצורך הדפסה של כרטיסי ביקור יכול להיות חוויה נעימה מאוד עבור לקוח שרוצה להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים ואייכותיים. בית דפוס הוא עסק שמעמיד לשירותך שורה של נציגים שאחראים על כך שהלקוח יקבל את כרטיסי הביקור שמתאימים לו. כרטיסי הביקור בבית דפוס עוברים תהליך ארוך עד שהם מגיעים לידו של הלקוח. כל אחד מכרטיסי הביקור שיוצאים מבית דפוס עובר תהליך של עיצוב ולאחר מכן נשלח להדפסה. לאחר שכרטיסי הביקור מודפסים הם נשלחים למכונת חיתוך ולמכונת למינציה. במידה וכל התהליך עובר חלק הלקוח מקבל במהרה כרטיסי ביקור יפים ואייכותיים.

לתסריט הזה קיים תסריט מנוגד. כמו בכל מצב בחיים גם בהדפסה של כרטיסי ביקור יכולים להשתבש הרבה דברים בדרך שיגרמו לכך שכרטיסי הביקור שיוצאים מבית דפוס לא יצאו בזמן או לא יצאו אסטתים או לא יצאו בכלל. אספנו לפניכם מקבץ של תקיות שיכולות לקרות בבית דפוס שיהפכו את ההדפסה של כרטיסי הביקור שלכם לסיוט במקום לחלום.

1. טעות במספר הטלפון- אחד הדברים החשובים ביותר שמודפסים על גבי כרטיסי ביקור הוא מספר הטלפון שלנו. אנחנו מחלקים כרטיסי ביקור ללקוחות ואנשים על מנת שהם יוכלו ליצור איתנו קשר,לכן מספר הטלפון שמודפס על גבי כרטיסי הביקור שלנו הוא האינפורמציה החשובה ביותר שמודפסת על גבי כרטיסי הביקור. כרטיסי ביקור ללא מספר טלפון הם כרטיסי ביקור לא יעילים שלא יכולה לצאת מהם שום תועלת. דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לבית דפוס לצורך הדפסה של כרטיסי ביקור. אתם משקיעים זמן רב עם המעצב הגרפי לצורך עיצוב יפה ואסטתי של כרטיס. זמן עיצוב הכרטיס גזל מכם יום עבודה שלם, וכבל זאת החלטתם להשקיע את הזמן הזה על מנת שכרטיסי הביקור שלכם יצאו בדיוק כמו שאתם אוהבים. לאחר שלושה ימים אתם מקבלים טלפון מבית הדפוס שמודיע לכם שכרטיסי הביקור שלכם מוכנים. אתם מאוד שמחים לאור העובדה הזאת ויודעים שמחר אתם נוסעים לכנס חשוב בו אתם הולכים לחלק את כרטיסי הביקור שלכם. כאשר אתם מגיעים לבית הדפוס לאסוף את כרטיסי הביקור שלכם אתם רואים את הנורא מכל עבורכם. מספר הטלפון שהודפס על גבי כרטיסי הביקור שלכם הוא לא נכון. עכשיו כרטיסי הביקור שלכם הפכו להיות פשוט לא מועילים עבורכם. טעות במספר אחד במספר הטלפון שהודפס על גבי כל כרטיסי הביקור שלכם מכניסה אתכם לבעיה קשה. אינכם יכולים לחלק בכנס מחר כרטיסי ביקור עם מספר טלפון שהוא אינו נכון מכיוון שהלקוחות שלכם לא יכולו לתקשר איתכם. תסריט כזה הוא אחד התסריטים הרעים ביותר שיכולים לקרות ללקוח כאשר הוא מגיע לבית דפוס לצורך הדפסה של כרטיסי ביקור. גם אם לא היה את הכנס החשוב שאתם משתתפים בו למחרת, עדין טעות במספר הטלפון היה גורם לכם להיכנס למצב בו עליכם להדפיס כרטיסי ביקור חדשים. מכרטיסי הביקור עם הטעות במספר הטלפון אתם יכולים להיפרד לשלום ולהניח אותם ואת כספכם בפח הזבל.

 



תגיות המאמר: כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית ברק

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222942 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213747 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192476 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175887 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175349 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162445 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161968 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica