חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגות נופש לכול המשפחה

מאת: הדני - קרוזיםטיולים בחו"ל27/11/20111080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הישראלים נוהגים לצאת לחופשות לאורך כול השנה משום שלנו יש כול כך הרבה חגים וגם לא מעט שמש, אנחנו מאותגרים ומחפשים לשהות  בכיף על חופי מדינות אחרות או סתם אפילו ליהנות  מבתי מלון בארץ. כאשר יש לנו אפשרות כזו למה שלא נקפוץ על המציאה.

את החופשה ניתן לתכנן מראש כאשר יוצאים עם כול המשפחה. זוג הורים וילדים יכולים ליהנות  על גבי חופשה בסיפון  או במילים אחרות הפלגות נופש לכול המשפחה.

הילדים ממש נהנים מחוויית שייט תענוגות בחופי הים התיכון. מה גם שזה לא מוזר להם כי מדובר אחרי הכול בחופים אחרים אבל באותו ים. הפלגות נופש לכול המשפחה היא משתלמת כלכלית יותר מכול חופשה.

פעילויות לילדים בכול הפלגה

לא משנה באיזה חברה בחרתם הפלגה לכול המשפחה כולם משקיעים משאבים בדוריים בכול הנוגע לתעסוקה ופעילויות עבור הילדים. שילוב פעילויות על סיפון האנייה מעניק חוויה מעצימה בכול הפלגה או שייט עבור הילדים . זה משהו שונה אחר מבית מלון או כול חופשה בלוקיישין זר אחר.

מה הערך מוסף של הפלגות בשיתוף עם הילדים?! לא שאלתם את עצמכם?! ובכן מדובר בהעצמה חינוכית ואטרקטיבית עבור הילדים שלומדים להכיר דרך העגינה בנמלים שונים בארצות זרות את הארצות עצמם ולא ליהנות רק מיעד אחד . היתרון הגדול של שייט משפחתי אינו דומה שלום חופשה משפחתית אחרת.

הספינה עגנה בנמל - קחו לכם את הזמן לטייל

זהו , ברגע שהספינה עוגנת יש לכם חלון הזדמנויות לטייל באזור בו עגנתם. מדובר לפעמים לשעות ספורות בלבד - או לחלופין ללילה שלם בו תוכלו ליהנות ממועדונים על החופים - ומקומות שטרם הכרתם דרך הפלגות אחרות.  חשוב לציין כי תמיד תבחרו הפלגות שונות אחת מקודמתה שכבר הייתם בה - על מנת להתרשם מיעדים נוספים ומאתגרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני - קרוזים

מאת: הדני - קרוזיםשייט17/01/121624 צפיות
גם כשאתם בזוג לא תמיד מזדמן לכם לבלות יחד, על כן חופשה זוגית היא הדרך לרענן את היחסים שלכם. שייט זוגי – הוא הדרך הנפלאה לעשות זאת. הפלגה היא דרך לנוח, לחוות אחד את השני, בנופים צלולים של ים ושמיים.

מאת: הדני - קרוזיםשייט23/12/111247 צפיות
לאורכו של החוף המערבי של קנדה insight passage בין וונקובר וסיאטל לאלסקה. רצועה המשתרעת לאורך קו החוף 805 ק"מ. שייט יאכטות לאלסקה, שייט רומנטי, שייט תענוגות או הפלגות לאלסקה הוא שייט על רקע תפאורה עוצרת נשימה של קרחונים המתנפצים אל המים, לצד יערות ירוקי עד.

מאת: הדני - קרוזיםשייט11/12/111653 צפיות
הפופולריות של השנים האחרונות של הפלגה בכלל, כמו גם הפלגה לסקנדינביה בפרט היא משום שלסקנדינביה נופים מרהיבים וטבע משובב שפוגשים רק במסגרת שייט יאכטות, הפלגה רומנטית או שייט זוגי. שייט יאכטות לסקנדינביה הוא דולפינים, לווייתנים וחיות ימיות מרתקות. אפשר לשלב הפלגה רומנטית לסקנדינביה עם ביקור בערים שטוקהולם וקופנהגן. שייט זוגי לסקנדינביה מציע מיזוג של חווית טבע מכסימלית עם עירוניות טוטלית.

מאת: הדני - קרוזיםשייט06/11/111350 צפיות
הפלגות נופש לסלוניקי, להתפנק עם המוני התיירים מאירופה במיקונס או לראות את המנזרים המרהיבים של מטאורה הופכים כול קיץ לכחול לבן .

מאת: הדני - קרוזיםשייט04/10/111247 צפיות
עצמו רגע את העיניים ודמיינו לכם קרוז חלומי בספינת יוקרה ענקית ויפיפייה. אם התעוררתם מאוכזבים אז אין סיבה, כי הפלגות נופש בספינת קרוזים יוקרתית הינן לא בשמים כיום, וניתן להוציאן לפועל, די בנקל.

מאת: הדני - קרוזיםשייט20/09/111349 צפיות
רבים נוהגים לערוך מדי שנה שייט של קרוזים לברצלונה. בירת מחוז קטלוניה היא יעד אהוב במיוחד, ולאורך הבירה ניתן למצוא אטרקציות המיועדות לכלל האוכלוסייה: לילדים, נשים, מבוגרים, וטף. במהלך ימים ספורים של הפלגות נופש באזור הים התיכון ואירופה ניתן לנפוש ולבקר במגוון ערים יפות ברחבי האזור – במקום להתרוצץ בין מוניות ואוטובוסים, שייט של קרוזים מאפשר לנוח ולהתרווח בעוד הספינה מפליגה אל היעדים השונים.

מאת: הדני - קרוזיםשייט11/09/111209 צפיות
כמות הנופשים המגיעים אל הפלגות נופש של קרוסים בסקנדינביה גוברת מדי שנה. הנופים המרשימים באזור, שכוללים קרחונים מתנפצים, מתווספים לחיות המקסימות שמסתתרות מתחת לפני הים – ברי מזל יוכלו לחזות בדולפינים או לווייתנים שישחו בצמוד לספינה בה מתקיים שייט של קרוזים. במהלך השהות בסקנדינביה אפשר לבקר בבירות שטוקהולם וקופנהאגן, ואף לבקר ביעדים פסטורליים ורגועים יותר כמו גיירנגר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica