חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגה אל החלום

מאת: הדני - קרוזיםשייט04/10/20111246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצמו רגע את העיניים ודמיינו לכם קרוז חלומי בספינת יוקרה ענקית ויפיפייה. אם התעוררתם מאוכזבים אז אין סיבה, כי הפלגות נופש בספינת קרוזים יוקרתית הינן לא בשמים כיום, וניתן להוציאן לפועל, די בנקל.

הפלגה בספינת קרוז דורשת לכאורה איזו סיבה למסיבה, אלו מסתבר קיימות לא מעט. אם זו הפלגה רומנטית עם בת הזוג הטריה, אולי קרוז עם האישה, קרוזים של פנוים ופנויות המספקים את האווירה המושלמת להתחלות חדשות, קרוז לאירועים, הפלגות נופש עם המשפחה, קרוזים לחופשה ועוד.

הפלגה בספינת טיולים, והשהיה בה מספקת את כל הצרכים המצופים מבית מלון לכל דבר, ומעבר.
הפלגות נופש כוללות: ארוחות כמעט ללא הגבלה, פעילויות לילדים ביניהן, בריכות הופעות אומן אורח, משחקים ועוד. המבוגרים שבינינו יוכלו ליהנות מברים עם מיטב המשקאות, עיסוי בספא מפנק, דיסקוטקים בערב, הופעות למבוגרים, בתי קזינו ועוד. חדרי האירוח בספינות קרוז לרוב מעוצבים בצורה המבטיחה נוחות מרבית, כאשר עלות השהיה תקבע בד"כ לפי מיקום החדר.

חלק חשוב מכל הפלגה הינו עגינת הספינה והאפשרות לטייל במשך היום. אז, ניתן להתרשם מן המקומות עצמם מקרוב, לסייר ברחובות, וליהנות מן הנופים המקסימים.
סוג נוסף של הפלגות נופש הינו שייט תענוגות ביאכטה פרטית. לרוצים לערוך הפלגה ביאכטה, יכולים לשכור מבעלי יאכטה את כלי השייט לזמן מוגבל, ולחוות באופן פרטי הפלגה קסומה עם בן/בת הזוג, עם חברים, משפחה או ככל העולה על רוחם.  בהמשך לכך, הצעת נישואין תוך כדי הפלגות נופש ביאכטה הינה בהחלט רעיון נחמד, מעניין ורומנטי אשר מי יודע אולי אף מגביר את סיכויי התשובה החיובית המיוחלת.

לסיכום, קרוזים בספינות פאר אינם עוד נחלתם של העשירים בלבד, וכיום כמעט כל אדם ממוצע יכול ליהנות מחוויה מפנקת ומספקת, אשר תעזור למלא מצברים לקראת המשך השגרה, ותיתן לו להרגיש לפחות לזמן מה כמו מיליונר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני - קרוזים

מאת: הדני - קרוזיםשייט17/01/121624 צפיות
גם כשאתם בזוג לא תמיד מזדמן לכם לבלות יחד, על כן חופשה זוגית היא הדרך לרענן את היחסים שלכם. שייט זוגי – הוא הדרך הנפלאה לעשות זאת. הפלגה היא דרך לנוח, לחוות אחד את השני, בנופים צלולים של ים ושמיים.

מאת: הדני - קרוזיםשייט23/12/111246 צפיות
לאורכו של החוף המערבי של קנדה insight passage בין וונקובר וסיאטל לאלסקה. רצועה המשתרעת לאורך קו החוף 805 ק"מ. שייט יאכטות לאלסקה, שייט רומנטי, שייט תענוגות או הפלגות לאלסקה הוא שייט על רקע תפאורה עוצרת נשימה של קרחונים המתנפצים אל המים, לצד יערות ירוקי עד.

מאת: הדני - קרוזיםשייט11/12/111653 צפיות
הפופולריות של השנים האחרונות של הפלגה בכלל, כמו גם הפלגה לסקנדינביה בפרט היא משום שלסקנדינביה נופים מרהיבים וטבע משובב שפוגשים רק במסגרת שייט יאכטות, הפלגה רומנטית או שייט זוגי. שייט יאכטות לסקנדינביה הוא דולפינים, לווייתנים וחיות ימיות מרתקות. אפשר לשלב הפלגה רומנטית לסקנדינביה עם ביקור בערים שטוקהולם וקופנהגן. שייט זוגי לסקנדינביה מציע מיזוג של חווית טבע מכסימלית עם עירוניות טוטלית.

מאת: הדני - קרוזיםטיולים בחו"ל27/11/111079 צפיות
הישראלים נוהגים לצאת לחופשות לאורך כול השנה משום שלנו יש כול כך הרבה חגים וגם לא מעט שמש, אנחנו מאותגרים ומחפשים לשהות בכיף על חופי מדינות אחרות או סתם אפילו ליהנות מבתי מלון בארץ. כאשר יש לנו אפשרות כזו למה שלא נקפוץ על המציאה.

מאת: הדני - קרוזיםשייט06/11/111350 צפיות
הפלגות נופש לסלוניקי, להתפנק עם המוני התיירים מאירופה במיקונס או לראות את המנזרים המרהיבים של מטאורה הופכים כול קיץ לכחול לבן .

מאת: הדני - קרוזיםשייט20/09/111349 צפיות
רבים נוהגים לערוך מדי שנה שייט של קרוזים לברצלונה. בירת מחוז קטלוניה היא יעד אהוב במיוחד, ולאורך הבירה ניתן למצוא אטרקציות המיועדות לכלל האוכלוסייה: לילדים, נשים, מבוגרים, וטף. במהלך ימים ספורים של הפלגות נופש באזור הים התיכון ואירופה ניתן לנפוש ולבקר במגוון ערים יפות ברחבי האזור – במקום להתרוצץ בין מוניות ואוטובוסים, שייט של קרוזים מאפשר לנוח ולהתרווח בעוד הספינה מפליגה אל היעדים השונים.

מאת: הדני - קרוזיםשייט11/09/111209 צפיות
כמות הנופשים המגיעים אל הפלגות נופש של קרוסים בסקנדינביה גוברת מדי שנה. הנופים המרשימים באזור, שכוללים קרחונים מתנפצים, מתווספים לחיות המקסימות שמסתתרות מתחת לפני הים – ברי מזל יוכלו לחזות בדולפינים או לווייתנים שישחו בצמוד לספינה בה מתקיים שייט של קרוזים. במהלך השהות בסקנדינביה אפשר לבקר בבירות שטוקהולם וקופנהאגן, ואף לבקר ביעדים פסטורליים ורגועים יותר כמו גיירנגר.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195474 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196321 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173755 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171469 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica