חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ידועים בציבור ומתן גט

ידועים בציבור

רוב מוחלט של הזוגות בארץ הם זוגות נשואים. המצב דומה בחלק ממדינות העולם, אבל בארצות אחרות יש לא מעט זוגות החיים יחד כבני זוג, ואפילו מנהלים יחד משק בית משותף, אבל הם אינם זוג נשוי. ההגדרה של זוגות אלו היא 'ידועים בציבור'.

באופן עקרוני, אין חקיקה המסדירה את הזכויות של ידועים בציבור. אבל, החלות של חוקים קיימים חלים על זוגות ידועים בציבור, כך שהם נחשבים כזוג נשוי לכל דבר ועניין, והם יכולים לרכוש יחד דירה, ואפילו לאמץ, זה את ילדו של זה במקרה הצורך.

ידועים בציבור הוא מצב שמתאים לזוגות שלא רוצים לעבור דרך ערכאה דתית כדי להינשא, או לזוגות שלא יכולים להינשא על ידי ערכאה דתית. למשל, זוגות חד מיניים לא יכולים להינשא זה לזה על פי החוק. אבל הם כן יכולים להפוך לזוג ידועים בציבור, כך גם זוג בני דת שונה.

חשוב לדעת שלמרות שהם אינם נשואים, במקרה של פרידה, יכולים בני הזוג שנחשבים בתור ידועים בציבור ליהנות מכל האפשרויות העומדות בפני זוג נשוי העומד בפני מתן גט. כמובן, ללא צורך במתן גט, כך שכל אחד יכול לצאת מהשותפות הזוגית בכל זמן.

מתן גט אצל זוגות נשואים

מתן גט עבור זוג נשוי יכול להיות תהליך ידידותי או תהליך קשה וכואב. במקרים רבים, האפשרות למתן הגט מוטלת על הגבר בלבד. והוא יכול לעכב כרצונו את תהליך מתן גט. במידה ובני הזוג רוצים להתגרש, הם יצטרכו לחלק את רכושם, להחליט על משמורת משותפת על ילדיהם, ולקבוע דמי מזונות, הניתנים במקרים של מתן גט כאשר יש ילדים מתחת לגיל 18.

זוג נשוי המגיע אל בית משפט לענייני משפחה כדי להתחיל תהליך מתן גט לא צריך להוכיח שהוא חי כיחידה משפחתית, גם אם בני הזוג חיו בנפרד כבר שנים רבות.

אבל, במקרים של ידועים בציבור הרוצים לחלוק רכוש לפני פרידה, או במקרה של פטירת אחד מבני הזוג, צריך להוכיח שהם חיו יחד, והתכוונו לחיות יחד כמשפחה, כדי לאשר חלוקת רכוש כמו לזוג נשוי. ההוכחה תתבצע על ידי הבאת עדים שונים ומסמכים המוכיחים את חייהם המשותפים.

 



תגיות המאמר: גט, ידועים בציבור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131787 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131835 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131643 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132090 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131541 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131683 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131681 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201617 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181580 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181686 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171798 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica