חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גירושין אזרחיים

גירושין אזרחיים בישראל נעשים כאשר בני זוג שנישאו בנישואין אזרחיים ועומדים לפני פרידה. כדי להבין מתי ניתן להגיש תביעת גירושין לצורך גירושין אזרחיים כדאי שנדע קודם מי ראשי להינשא בנישואין אזרחיים.

ראשיים להינשא בנישואין אזרחיים בני זוג חסרי דת , או בני זוג מדתות שאינן מוכרות בארץ. כמו כן בני זוג מדתות שונות, או בני זוג בני אותה דת שלא רוצים להינשא בערכאה דתית יכולים להינשא בנישואין אזרחיים. כאשר במקרים מסוימים יש צורך להינשא בנישואין אזרחיים בחו'ל.

היכן מגישים תביעת גירושין אזרחיים?

בני זוג שרוצים להגיש תביעת גירושין לצורך גירושין אזרחיים יגישו את תביעת גירושין לבית הדין לענייני משפחה. יחד עם תביעת גירושין יש צורך להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים לבני הזוג, כמו תעודות לידה שלהם ושל הוריהם, תעודת נישואין, אישורים על היותם בני דת מסוימת ועוד. בית הדין לענייני משפחה ידון בתביעת גירושין לצורך גירושין אזרחיים. בעבר, הגשת בקשה לתביעת גירושין של גירושין אזרחיים היתה מוגשת אל בית המשפט העליון.

מה עושים במקרה בו בני הזוג משתייכים לדת מוכרת?

במידה שבני הזוג או אחד מהם שייכים לדת מוכרת במדינה, יעבור התיק אל בית הדין ההלכתי של דתות אלו, לצורך מתן פסיקה. תהליך זה בלבד יכול לקחת כמה חודשים.

אל בית הדין הדתי של אותה דת יצטרכו שוב להגיש אישורים והוכחות רלוונטיות לצורך מתן פסק הלכה המורה כיצד על בני הזוג לנוהג כדי לקבל גירושין אזרחיים.

כמובן שעבור בני זוג חסרי דת או בני זוג שדתם אינה מאושרת במדינה, התהליך הזה אינו קיים, וכל תהליך גירושין אזרחיים קל ופשוט בהרבה.

מדוע כדאי להצטייד בהסכם ועו'ד לפני הגשת תביעת גירושין אזרחיים?

מכיוון שהתהליך כולו של הגשת תביעת גירושין לצורך גירושין אזרחיים הוא מורכב, מסובך ועוסק בחוקים רבים, מומלץ לפני הגשת תביעת גירושין אזרחיים להצטייד בעורך דין לעניינימשפחה, ולא לגשת לבד אל בית המשפט.

כמו כן, אם במהלך הנישואין או לפניהם יחתמו בני הזוג על הסכם לחלוקת רכוש ומשמורת, הדבר יקל עליהם במידה וירצו להגיש תביעת גירושין בהמשך חייהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131788 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131836 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131644 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132092 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131543 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131684 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131682 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181580 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181687 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171800 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica