חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות בעבודה – כל מה שרציתם לדעת

מאת: מ. כץעבודה וקריירה - כללי18/08/20091017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטיחות בעבודה הינו נושא קריטי היות ומדובר בבטיחות אנשים וסביבה. כאשר מדברים על בטיחות בעבודה מתכוונים בעיקר לבטיחות בכל מה שקשור למניעת תאונות ואסונות. לשם כך ישנם: שיטות, ציוד וגם הדרכות בטיחות אשר נועדו למזער עד למינימום את האפשרויות לתקלות. אחד הדברים שמתקינים כיום בכל מקום עבודה באשר הוא, הם: ציוד לכיבוי, אשר כולל בתוכו: מערכת לגילוי אש ועשן, ספרינקלרים, מטפים ועמדות כיבוי.

בטיחות בעבודה והקפדה עליה חשובים בכל מקום עבודה באשר הוא, היות שבכל מקום עבודה נשקפת סכנה בטיחותית כלשהי לעובדים. זה מתחיל אפילו מהסולם שעליו מטפסת המזכירה על מנת להוריד תיקים אשר דחופים במדפים עליוניים של הארונית, וכלה בפציעה ממספריים  או אמצעי חד אחר. מעבר לזה כמובן ישנן מכונות ייחודיות ואמצעים אחרים אשר דורשים כבר התערבות של ממונה בטיחות חיצוני אשר ימליץ על כללי זהירות מתאימים.

ממונה עבודה רציני ויסודי בודק גם את סביבת מקום העבודה החיצונית ואת הסכנה שהיא מהווה או יכולה להוות לעובדי אותו מקום עבודה, כגון: קרינה אלקטרומגנטית הנובעת מקירבה לאנטנות סולאלריות או קווי מתח גבוהים וכן זיהום אוויר ממפעלים סמוכים המסכנים את העובדים של מקום העבודה הנוכחי. כל אלו גם כן, הינם חלק מנושא בטיחות בעבודה גם אם מדובר בהשפעות חיצוניות למקום העבודה עצמו.

בטיחות בעבודה הינו נושא שכדאי לקחת לתשומת לב, ולו מעצם העובדה שאם חס וחלילה קורה משהו לעובד תחת חסותכם, האחראים או האשמים הם אתם, במובן זה שאותו עובד יכול לתבוע אתכם. על כן חשוב לשכור ממונה בטיחות בעבודה אשר יטמיע ויקפיד על כללי בטיחות בעבודה וכללי זהירות שונים. כמו: הרכבת משקפיים מיוחדים בעת הלחמה, או הרכבת אוזניות בעת ביצוע עבודה בדיצבלים גבוהים. הקפדה על כללי בטיחות בעבודה תגרום לכך שיהיו לך עובדים בריאים ומרוצים לאורך זמן דבר שלטווח הארוך יחסוך כסף לחברה שבבעלותך.

ישנם קורסי בטיחות בעבודה לאלו הרוצים ללמוד תחום עבודה זה. זהו תחום פרקטי בעל דרישה בשוק העבודה היות שכיום כל ארגון או מפעל המכבד את עצמו, נדרש ליישם תהליכי בטיחות שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למידע נוסף: http://www.mozi.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. כץ

מאת: מ. כץעבודה וקריירה - כללי18/08/0912560 צפיות
חושבים לשכור את שירותיו של ממונה בטיחות? מחשבה מצוינת! בואו ותגלו מה אתם צריכים לבקש ממנו לעשות...

מאת: מ. כץייעוץ עסקי21/05/09949 צפיות
כיום, יותר מתמיד, עולה המודעות העולמית, ובישראל בפרט, לנחיצות של סביבת עבודה בטוחה ואיכותית, שתשמור על בריאות העובדים והפועלים וחייה בארגון. בהתאם לכך עולים המודעות והצורך של ארגונים באדם שימלא את תפקיד ממונה בטיחות בעבודה.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222976 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222860 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187423 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187586 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187535 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188073 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179663 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica