חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כבר אפשר להגיד על כסאות שלא נאמר בעבר?

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/20111254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה להרגל וכורח שהופכים למנת חלקו של האדם העובד- הרבה אנשים שעובדים בעבודה משרדית נאלצים (או בוחרים) לשבת שעות על כסאות- מול מחשבים, מול ניירת או מול כל דבר אחר שיותר נוח מעמידה (שאז קשה לקרוא ולהתעסק בדברים) ויותר נוח ממצב שכיבה (שאז נרדמים). זה עשוי לבוא יד ביד עם ההתפתחות הטכנולוגית והפיכת העבודה לממוכנת- יותר ויותר מכונות מחליפות את ידי האדם ומשאירות לו רק את העניינים הבירוקרטים להתעסק בהם.

כסאות הן מה שמאפשרים לנו לשבת בנוחות. העניין הוא שהנוחות הזאת הפכה להרגל- אנחנו לא שמים שבזמן ישיבה מופעל על הגב התחתון שלנו הרבה יותר לחץ מאשר בזמן עמידה או שכיבה. הסיבה היא שכל המשקל של פלג הגוף העליון נעצר בגב התחתון במקום שימשיך אל הרגליים או שיפוזר על פני כל הגוף כמו בשכיבה. דבר זה יותר, בסופו של דבר וביחד עם חוסר פעילות גופנית, כאבי גב תחתון, עקמת ושרירים מכווצים שיותר קשה להרפות אותם מאשר שרירים רפויים. הרפיון הבלתי פוסק הזה גם עשוי ליצור איזה שהוא ניוון או פשוט חולשה שהופכים את האדם לקשה יום אפילו שהוא נח במשך מרבית היום על כסאות המנוחה הזאת הופכת להכרחית פוט כי השרירים שלו כבר לא מכירים שום דבר אחר.

כסאות מהבחינה הזאת עברו גם הם תהפוכות- גילויים של כסאות אורטופדיים שמספקים תמיכה לגב הופכים את השהות על כסאות להרבה יותר נעימה (או הרבה יותר נסבלת, תלוי מי ומאיפה מסתכלים על זה). הדבר הזה נותן אפשרות לאנשים שממילא ישובים רוב היום על כיסא לשבת יחסית בנוחות ויחסית בצורה בריאה. ביחד עם כמה אלמנטים בסיסיים של ישיבה ויציבה נכונה הם עשויים אפילו להפחית את כאבי הג בשלהם בעת ישיבה על כסאות ולהפוך את זה, אפילו, להרבה יותר יעיל.
ביחד עם פעילות גופנית כסאות עשויים לחזור ולהיות כמו עם ייעודם המקורי- מקומות לבשת בהם באופן זמני עד שחוזרים לכוחותינו.

כסאות באים במגוון גדלים וצורות- מותאמים למיני אוכלוסיות ומיני ייעודים שונים. יהיו אלה כסאות שמיועדים למטבח, כסאות שמיועדים לסלונים או לגינה, כסאות משרדיים או אפילו כסאות לילדים וטף. כסאות באים לענות על מיני צרכים שעולים אצל אנשים שונים ובאים לספק להם כמה שיותר ממה שהם רוצים וצריכים (או מה שהם חושבים שהם צריכים) מכסאות אורטופדיים עד כסאות שעושים מסאג', כסאות הם עולם רחב שניתן לחקור אותו רבות לפני שמבינים מה באמת הכי טוב בשבילנו.

מבחר של ריהוט כפרי מחכה לכם בכל נוי. אנו בכל נוי יודעים לעצב את הבית שלכם בצורה ייחודית עם מבחר של ריהוט עתיק , ריהוט סלוני ושאר פריטי ריהוט שישתלבו נהדר אצלכם: שידות , מזנונים , חדרי שינה , מטבחים , פינות אוכל , מוצרי פרזול ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111279 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111233 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111593 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111493 צפיות
פרזול מביא לנו המון תועלת בתכנון ועיצוב הבית ועם התקדמות הטכנולוגיה כך גם הפרזול התקדם בעיצוב שלו וביעילות שלו. פרזול הוא עולם שלם של מוצרים העוזרים לנו בחיי היום יום כגון פרזול במטבח, פרזול באמבטיה

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195982 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181778 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181621 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica