חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המשימה: עיצוב חדרי שינה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/20111277 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה באותם חדרי שינה. עיצוב חדרי שינה צריך להיות עיצוב שיאפשר לנו שינה נוחה ורגועה וצבירת כוחות ליום שלמחרת. חשוב שאותם חדרי שינה בהם אנו ישנים וחיים יהיו חדרי שינה בעלי אווירה ביתית ורגועה, כדי להגיע למצב של עיצוב חדרי שינה איכותיים, עלינו לבחון באופן אינטגראלי את הצרכים שלנו מאותם חדרי שינה ואת המאפיינים הייחודיים של חדרי שינה במרחב הביתי.

חדרי שינה איכותיים אמורים לאפשר לנו בראש ובראשונה אפשרויות שינה נוחות. עיצוב חדרי שינה לפיכך צריך להשקיע את מרב המאמצים ביצירת סביבה המתאימה לשינה רגועה ונינוחה. המיטה היא כמובן הרהיט היותר משמעותי באותם חדרי שינה,בחירת מיטות ומיקומם שטח חדרי שינה היא חלק משמעותי מאוד מעיצוב מוצלח של חדרי שינה.


עיצוב חדרי שינה הוא שונה עבור חדרי שינה שונים בבית המגורים. חדרי שינה עבור הילדים יהיו מעוצבים באופן שונה מאשר חדרי שינה אחרים במרחב המחיה שלנו. חדרי שינה לילדים מאופיינים באופן שונה מאשר חדרי שינה עבור מבוגרים, ראשית במקרים רבים חדרי שינה עבור מבוגרים הם חדרי שינה משותפים לזוג. שנית הצרכים של ילדים ושל ההורים שלהם הם שונים מאודו יש להתאים את חדרי שינה בבית באופן אידיאלי לצורך כך.

חדרי שינה מוצלחים יהיו חדרי שינה שיידעו להתאים עצמם באופן המוצלח ביותר עבור הדיירים שלהם. גם חדרי שינה עבור ילדים חייבים להתחשב בגיל הילדים, ילדים קטנים עשויים לדרוש דברים אחרים מאשר ילדים בגילאי העשרה, בעוד ילדים קטנים עשויים להמשך באותם חדרי שינה ככר משחקים ושינה, ילדים בגילאי העשרה ישתמשו בהם לצרכים אחרים לגמרי. ילדים בגיל העשרה צריכים חדרי שינה לצרכים אחרים לגמרי, ראשית חדרי שינה עבור בני עשרה משמשים לפחות שעות שינה, בניגוד לילדים קטנים שעות השינה של בני העשרה פוחתות ולכן הם נדרשים לפחות זמן על המיטה. שנית גם צרכיהם מהסביבה משתנים, ילדים קטנים צריכים שקט וחושך מופתי עבור שינה נטולת דאגות, מנגד בני עשרה עשויים להיות רגישים פחות לרעשי רקע והפרעות.


עיצוב חדרי שינה מוצלח עבור בית המגורים שלנו הוא משימה לא פשוטה הדורשת השקעה ומאמץ ותכנון מוקדם מראש. כדי לתכנן חדרי שינה מוצלחים עלינו לוודא שהם מאפשרים שינה נעימה ורגועה. על מנת להצליח במטרות העיצוב שלנו, עלינו להתאים חדרי שינה שונים לדיירים הנכנסים לגור ולישון בהם. עיצוב מוצלח של חדרי שינה עשוי לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלנו.

כל פינה בבית שלכם יכולה להיות מעוצבת יותר - ואם כבר עיצוב אז למה לא לחשוב על ריהוט כפרי ? אנו בחברת כל נוי מציעים לכם מבחר של ריהוט עתיק לבית שלכם: ריהוט סלוני , מזנונים , שידות , מוצרי פרזול , מטבחים כפריים , חדרי שינה , כסאות , פינות אוכל , ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111233 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111254 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111592 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111493 צפיות
פרזול מביא לנו המון תועלת בתכנון ועיצוב הבית ועם התקדמות הטכנולוגיה כך גם הפרזול התקדם בעיצוב שלו וביעילות שלו. פרזול הוא עולם שלם של מוצרים העוזרים לנו בחיי היום יום כגון פרזול במטבח, פרזול באמבטיה

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204802 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195977 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica