חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדלק הופך לגז

הדלק הופך לגז

הזמינות של הגז הטבעי הולכת וגוברת ולכך יש השלכות רבות וחיוביות במיוחד על צריכת המשק הישראלי ועל התעשיות המתבססות עליו.

מציאת גז טבעי בישראל היא באמת בשורה משמחת שיכולה לשנות את פני החברה הכלכלית כולה. הגז הטבעי הוא מקור אנרגיה נוח וזול וכמובן הרבה יותר זמין מבעבר בישראל שיכול להיות יעיל יותר בהרבה תחומים דווקא בשל יתרונותיו.

הגז הטבעי הופך לשימושי יותר בעיקר בתחום הרכבים ו מכוניות למכירה

והתחבורה הציבורית וניתן לראות זאת בעיקר באירופה שעוברת יותר ויותר לשימוש בגז במקום בדלק.

רוב כלי הרכב מונעים ע"י מנועי בעירה פנימית כאשר הדלק העיקרי לכלי רכב פרטיים וציבוריים הוא כמובן הבנזין והסולר.

תשתיות ה גז טבעי הולכות ומתפתחות ולמרות שזוהי רק ההתחלה כבר נראית  התעניינות  הולכת וגוברת בקרב הציבור באשר לשימוש מאסיבי יותר בגז טבעי  כתחליף לבנזין או הסולר שהולכים ומתייקרים מדי חודש בממוצע,  הסבת הרכב לעבודה עם גז בהתקנת מערכת ייחודית ל מכוניות יד שנייה

מאפשרת חסכון בעלויות התדלוק שהן כמובן גדולות מאוד ושוחקות כל תקציב משפחתי סביר. כדי להבין קצת יותר סביב הנושא הזה חשוב לדעת שהעלות הנמוכה של הגז נובעת מכך שהוא תוצר לוואי מתהליך כימי לאחר זיקוק הנפט הוא מתקבל כתוצר משני לתהליך ולמעשה שווה הרבה יותר מעלותו הזולה. הוא לא רק משמש כתחליף זול לדלק אלא גם להסקה ולבישול אלו היו תפקידיו העיקרים עד שנעשה פופולארי בקרב הנהגים המבקשים למצוא תחליף זול לדלק היקר.

הגז הטבעי איתו משתמשים בתחבורה כתחליף לדלק נקרא גז פחמימני מעובה או כפי שתראו זאת גפ"מ.

יתרונותיו הפיסיקליים מקנים לו יתרונות רבים בין היתר הגפ"מ בוער בעירה נקייה לעומת בנזין וגפ"מ בשריפתו פולט פחות חלקיקים. עוד אומרים המומחים שגפ"מ בטוח יותר במקרה של תאונה או דליפה.

הסבה לגז – יכולה להיעשות בכל רכב כאשר בפועל עלינו להתקין מיכל גז ברכב הפרטי או בזה של התחבורה הציבורית, ההתקנה אורכה מספר שעות ונעשית על גבי מטען האחורי של הרכב.

מרכזי הסבה לגז הולכים ומוקמים במרוצת הזמן כדי לשרת את הלקוחות הרבים שמתחילים להצטרף למעגל צרכני הגז. מרכזים אלו יכללו את כל מה שקשור להתקנה ולצריכה השוטפת של רכבים על גז.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמירה גולן

מאת: אמירה גולןנשירת שיער12/05/13900 צפיות
אם גם אתה סובל משיער דליל ומתחיל להתקרח ומזלך לא שפר עליך כדאי שתמשיך לקרוא את השורות הבאות על מנת שהבעיה שלך תבוא אל קיצה כמה שיותר מהר. מראה שיר בריא ושופע הנה פונקציה של מרכיב גנטי מובהק. אם גם אתה קיבלת מרכיב גנטי ובו קיימת התקרחות בגיל צעיר באופן יחסי, אין טען להשלים עם רוע הגזירה מאחר ולרפואה המודרנית ובפרט לרפואה האסתטית יש הרבה פתרונות מקובלים, בטוחים ויעילים עבורך בדיוק כפי שניתוחים פלסטיים הנם פתרונות מקובלים לשיפור המראה האסתטי ולפתרון הבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים.

מאת: אמירה גולןנשירת שיער03/04/13928 צפיות
מראה שיער בריא, מבריק ומלא הוא משאת נפשם של גברים רבים. זהו סמל למראה צעיר ואטרקטיבי ואילו התקרחות ושיער דליל משויך יותר עם בני הגיל המבוגר יותר. אף על פי שנהוג לחשוב שהתקרחות היא תופעה הפוגעת באנשים מבוגרים יותר, בפועל אנו רואים שרבים מהגברים וגם מהנשים סובלים מתופעה של שיער דליל או התקרחות משמעותית הנובעת מגורמים גנטיים או מגורמים הורמונליים.

מאת: אמירה גולןביטוח רכב18/03/131022 צפיות
מערכת מיזוג אוויר לרכב שהיא תקינה ופועלת כראוי אינה נחשבת למותרות בארצנו החמה. הימים החמים אינם מותירים לנו, הנהגים, שום ברירה אלא לנסוע ברכב ממוזג כראוי המספק את הטמפרטורה הנעימה והנוחה לנסיעה. ידוע כי חום ולחות משרים אי נעימות ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בתוך רכב המתחמם במהירות גם כאשר חנה בצל למשך חצי שעה ביום חם במיוח

מאת: אמירה גולןעיצוב03/03/13928 צפיות
ידוע כי כל שיפוץ או תוספת של חדר מגדילה את ערכו של הנכס אך כאשר עושים שימוש בשירותיהם של מעצבי פנים והתהליך כולו מפוקח ומבוצע במקצועיות וביצירתיות ובסטנדרטים גבוהים של גימור לצד סגנון עשיר, התרומה היא כפולה ומכופלת. ככל שההשקעה הכספית תהיה גדולה יותר כך התמורה הכלכלית תניב יותר פירות וערך הדירה יעלה בהדרגה.

מאת: אמירה גולןעסקים - כללי20/02/13950 צפיות
חשוב לבחור ריהוט משרדי פונקציונאלי במידה רבה ככל האפשר שיהיה חלק ניכר מכל סביבת עבודה איכותית וטובה. לקוחות הנכנסים בשערי בית העסק ומתרשמים מריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי ירגישו כי הגיעו למקום הנכון בו יקבלו שירות אמין ואחראי. אם נשווה את הרושם שנקבל במידה ונראה במשרד ריהוט משרדי מיושן ומרופט הרי שנבין שמדובר בעסק לא מצליח שהכדאיות לעשות עמו עסקים נמוכה ביותר.

מאת: אמירה גולןחתונות30/12/12955 צפיות
הבדים מהם מורכבת שמלת כלה משפיעה במיוחד הן על המראה הכולל והן על התחושה של הכלה כאשר היא לובשת אותה. הבדים של שמלות כלה צריכים להקנות לכלה נוחות מרבית עם כל תנועה שלה ולא להכביד או ליצור מראה מוגזם וכבד מידי.

מאת: אמירה גולןהפקות אירועים27/12/12876 צפיות
בעודכם עומדים בפני ארגון ותכנון של אירוע חשוב בחייכם, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו כנס לעובדים או יום עיון, הנכם נדרשים לבחור מבין מקומות רבים את המקום האידיאלי לאירוח האירוע שלכם. רוב רובם של המקומות מציעים סטנדרטים גבוהים לאירוח לצד מתן שירות מקצועי ואדיב במקום יוקרתי ומפואר. כן, אלו תוצאותיה היפות של התחרות הגוברת בתחום השירותים לאירועים שהובילו למהפכיה של ממש בכל הנוגע לאירוח יוקרתי ללא פשרות. אבל הסוד הוא לבחור נכון היכן לערוך את האירוע ולהתאים ככל האפשר

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213586 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica