חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביקורת גאדג'טים

 

פעם הפלאפון היה אחד ה גאדג'טים שכל העולם חשב שיהיה נחמד להשתשתשע איתם, אבל בהחלט לא מוצר מחייב. האם אתם יכולים לתאר לעצמכם איך חיינו היו נראים ללא הפלאפונים? כעת ישנם מאות אלפי מוצרים מגניבים שכיום אנו קוראים להם גאדג'טים שמציפים אותנו ומשתלטים לנו על חיי היומיום. אז בואו נעבור על הלהיטים הבאים, מי יודע אולי אחד מהם יהיה הדבר ההכרחי הבא שבלעדיו לא נוכל לצאת מהבית.

מכונת תפירה ידנית - גאדג'ט בגודל מהדק, ועובד כמעט על אותו עיקרון, רק על הבגדים כמובן. מכונת התפירה הידנית היא אחד ה גאדג'טים השימושיים שאפשר לקחת לטיול או לבית. אם קניתם ווילון שדורש מכפלת או אם ילדכם נפל והמכנס דורש תיקון מיידי, כל מה שנדרש לעשות זה לחבר את שתי קצוות הבד ולתפור - ממש כמו להדק שני דפי נייר!

נורה עם שלט רחוק להחלפת צבעים - רוצים ליצור אוויר רומנטית שתשגע את הבנות? עייפים מדי ולא רוצים לקום מהמיטה החמה כדי לכבות את האור? רוצים לגוון קצת יותר מהאור הלבן והבנאלי של חוט הלהט? ניתן לשנות אווירה ולעשות כל מה שרציתם, בלחיצת כפתור על השלט! הנורה מתאימה  לכל בית נורה רגיל, לנורה יש חיישן מתקדם המאפשר לשלוט בעזרת שלט על פונקציות רבות. ניתן לשנות ולגוון בעזרת 15 צבעים שונים, להוריד ולהגביר את עצמת האור, כמובן גם להדליק ולכבות ואפילו להתפרע במסיבה ביתית עם אורות דיסקו מגניבים! אם אתם אוהבים גאדג'טים מגניבים ומגוונים לחיים, זה פשוט ישדרג לכם כל ארוע!

מתקן לסבון נוזלי ללא מגע - נכון תמיד התלהבתם מאותה טכנולוגיה שגורמת לנו להכנס לשירותים הציבוריים ולהפעיל את כל המכשירים ללא מגע יד? המים נפתחים והסבון נוזל בהינף כף היד. אז הגיע השעה שהגאדג'ט הזה יגיע אלינו לכיור. מתקן לסבון נוזלי זהו אחד ה גאדג'טים השימושיים לכל כיור, בין אם זה במטבח או באמבטיה. רק תעבירו את היד מתחת למתקן והסבון זולג לנו לתוך היד בכמות מדודה והדרושה לנו. בלי ידיים!

גאדג'טים כאלו ואחרים , תוכלו למצוא באינטרנט אם תחפשו טוב טוב ותשוו. או שפשוט תוכלו להכנס לאתר www.justfun.co.ilולהנות ממבחר גאדג'טים במחירים מצחיקים. והשירות - באדיבות ובסבלנות ובשפה העברית! ללא צורך לשבור את הלשון עם האנגלית ועם הסעיפים הלא מובנים שיכולים להותיר אותנו עם ידיים ריקות. נתקלתם בבעיה? תתקשרו אלינו, תשלחו אי-מייל ואנחנו נחזור אליכם במהרה. זהו שירות בסיסי שאנו שוכחים בהתרוצצויות שלנו במסע הקניות דרך האינטרנט.

 



תגיות המאמר: גאדגטים, גאדגט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמוד

מאת: דניאל מלמודקניות 16/12/111130 צפיות
כולנו היינו רוצים שהמתנה המקורית שלנו היא משהו שתיזכר לעד, וכולנו רוצים למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות, שאף אחד לא יוכל להתחרות בהן.

מאת: דניאל מלמודקניות 11/12/11884 צפיות
אתם מכירים את תחושת ההתמכרות? זוהי תחושה שהוגדרה על פי אנשים רבים כתחושה נהדרת של סיפוק יצרים. ישנם אנשים שמתמכרים לשוקולד ומתמכרים לתוכנית טלוויזיה ואפילו מתמכרים לטעם הנהדר של השניצל של אימא. אך כיום, אנחנו מגלים יותר ויותר את התחושה הנהדרת של התמכרות ל גאדג'טים. איך הגענו למצב הזה? אז בואו נתחיל מההתחלה...

מאת: דניאל מלמודצרכנות וקניות08/12/111097 צפיות
כמה פעמים יצא לך לצאת למסע קניות בעקבות מתנות מקוריות לחברים והנזק גדול מנשוא? יש אלטרנטיבות!

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192902 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161828 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica