חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות מתנות מקוריות ביעילות

מאת: דניאל מלמודצרכנות וקניות08/12/20111097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחברה הכי טובה שלך יש חתונה בקרוב, את מתכוננת למסיבת הרווקות הגדולה ומצטיידת בכרטיס האשראי המכובד ויוצאת מהבית עם מטרייה וצעיף. מחפשת חניה במשך חצי שעה, ועד שמצאת עכשיו את גם מחפשת את החנות המתאימה שתוכל להציע לך מבחר מגוון מספיק, אך לא מגוון מדי, שתוכלי למצוא את מבוקשך. ברגע שאת נכנסת לקניון את מאבדת את עצמך, קודם כל את הולכת לשתות כוס קפה וקרואסון, כי אפשר להתחיל אחרת את הבוקר. אחרי שאכלת ושבעת את מתחילה במסע אחר החנות מתנות מקוריות, וכמובן שאת נכנסת קודם להפנינג, לאנטר ועוד חנויות כאלה ואחרות. החנויות גורמות לך להתבלבל יותר ויותר. המוצרים יקרים, המבחר לא משהו והעיצוב לא תמיד מספק אותנו. מה האאפשרויות הנוספות שלך? אינטרנט!

בואי ננסה שוב, לחברה הכי טובה שלך יש חתונה בקרוב, את מתכוננת למסיבת הרווקות הגדולה ומצטיידת בכרטיס האשראי המכובד. לובשת נעלי בית וחלוק, מכינה כוס קפה בדיוק כמו שאת אוהבת, פותחת את המחשב ונשענת אחורה בסיפוק של בוקר. החיפוש בגוגל אחר אתרי מתנות מקוריות הוא קל להפליא, על ידי הקשה של המוצר אותו את מחפשת ולחיצה נוספת על מקש האנטר ואת קופצת מחנות לחנות, ממתנה למתנה וכך את מסיירת בין מאות דפים ומוצרים. כמובן, המשימה עדיין לא הפכה להיות קלה יותר, ואולי המגוון הרחב אף מקשה עליה לא מעט. מתנות מקוריות יש הרבה ואת לא יודעת עדיין איזו מתנה החברה שלך תאהב. אך הדרך לאותה המתנה הנשגבת הפכה להיות קלה יותר.

רוב האתרים של מתנות מקוריות שבהם את מבקרת הם אתרים בחו"ל, עובדה שלא מקלה לנו על המשימה, ואם את לא שולטת בשפה ברמת שפת אם, אז כל תקלה במשלוח או במתנה עצמה יכולה להפוך לבעייתית כאשר שירות הלקוחות לא כל כך מבין את האנגלית העילגת שלך? למי תתקשרי? לסיני שממנו הזמנו? אולי עדיף לא להתפשר וללכת על אתרי כחול לבן, כך תוכלי להזמין בראש שקט ממישהו שמדבר בשפה שלנו וזה יספיק לך כדי להזמין בראש שקט מתנות מקוריות שאולי לא תרצי ותמיד תוכלי להחליף או להחזיר במידה ותצטרכי.

נסכם ונאמר שזה לא כזה פשוט לקנות מתנות מקוריות, המגוון ענק וכך גם מגוון האנשים שמוכרים אותן, הסקירה באינטרנט לא פשוטה אך התוצאה מספקת המתנה המקורית והיפה שעליה חלמת, אם רק תחפשי אותה טוב טוב בין דפי האינטרנט, עם כוס קפה חם ביד אחת והעבר ביד השניה. וזה תמיד עדיף על פני יום מתיש בקניון וההוצאות המיותרות המלוות אותך לאורך היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמוד

מאת: דניאל מלמודקניות 16/12/111131 צפיות
כולנו היינו רוצים שהמתנה המקורית שלנו היא משהו שתיזכר לעד, וכולנו רוצים למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות, שאף אחד לא יוכל להתחרות בהן.

מאת: דניאל מלמודקניות 11/12/11885 צפיות
אתם מכירים את תחושת ההתמכרות? זוהי תחושה שהוגדרה על פי אנשים רבים כתחושה נהדרת של סיפוק יצרים. ישנם אנשים שמתמכרים לשוקולד ומתמכרים לתוכנית טלוויזיה ואפילו מתמכרים לטעם הנהדר של השניצל של אימא. אך כיום, אנחנו מגלים יותר ויותר את התחושה הנהדרת של התמכרות ל גאדג'טים. איך הגענו למצב הזה? אז בואו נתחיל מההתחלה...

מאת: דניאל מלמודביקורות מוצרים07/12/111003 צפיות
ישנם אלפי גאדג'טים אשר מציפים אותנו מכל הכיוונים, אצל החברים, המשפחה, סתם ככה ברחוב. מהבהבים, מצייצים וחלקם אפילו בהחלט עושים את חיינו קלים יותר. בואו נסקור כמה מהר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231902 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20844 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164611 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica