חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטיילינג לכלות

בן זוגך הציע לך נישואים סוף סוף?!

ההכנת לחתונה בעיצומן, מצאתם כבר כמעט את כל מה שאתם צריכים לחתונה: אולם, צלם, תקליטן, אבל............

את עדיין לא יודעת איזה שמלה ללבוש!!!

מה לעשות בשיער?! לשים אקססוריז, איזה זר ?! כל כך הרבה רעיונות בראש ואת לא יודעת איך להתמקד ומה לעשות?!

בתור סטייליסטית אישית אני מלווה אותך לאורך כל הדרך, מההכנות עד לחופה.

נשב ביחד ונשלב את הסגנון האישי שלך עם קונספטים שונים של שמלות כלה ,סגנונות איפור ותסרוקות ונבחר את הלוק המתאים לך שיעיף את כולם מהרגליים!!!

את לא צריכה לשבור את הראש וחפש רעיונות, את כל הרעיונות אני מביאה אלייך: אני בונה לך מצגות מיוחדות שכוללות בתוכן מבחר מטורף של שמלות כלה, דוגמאות שונות של איפור לאירועים, תסרוקות כלה שונות , מיני אקססוריז שונים. כל מה שעלייך לעשות הוא לבחור מהם מה הכי מדבר אלייך ומה את מרגישה שהוא הכי את, מכל הדברים שתבחרי נבנה מראה אחד שלם. יכול לכלול גם זרי חתונה ואף מספר הופעות שונות שאת יכולה להחליף במהלך החתונה.

ברגע שהקונספט ייבחר ונדע בדיוק מה את רוצה אני אסייע לך למצוא את בעליהמקצוע באיזור מגורייך שיוכלו להגשים את כל מה שבחרת ויעזרו לך להפוך אתהקונספט למציאות ולהפוך אותך לכלה המושלמת ולהגשים את כל מה שחלמת עליו.

לפרטים :

גלי דיכטר סטיילינג

טל: 0508612773

מייל: galy@galydichterstyling.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלי דיכטר סטיילינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי דיכטר

מאת: גלי דיכטראופנה06/07/121377 צפיות
תצוגת האופנה של ורסצ'ה בהשראת קלפי טארוט פתחה שבוע שעבר את אירועי שבוע האופנה בפאריז במסגרתו יוצגו קולקציות הקוטור של מעצבים שונים לאורך כל השבוע הקרוב.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121176 צפיות
האביב כבר כאן , זה הזמן להתעדכן מהם הצבעים הטרנדיים של העונה ושל עונת הקיץ הקרבה.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121717 צפיות
תיק הבירקין של הרמס קיים כבר שלושה עשורים ועדיין ממשיך להית אחד הפריטים הטרנדיים והנחשקים ביותר בעולם האופנה.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121161 צפיות
אוהבות נעליים? נמאס לכן להתקע עם נעלי עקב מעלפות שרכשתן במקרה במבצע מטורף ואתן כל כך אוהבות אותן....אבל מעולם לא נעלתן אותן כי הן לא נוחות בטירוף!!!!!!!! הנה מספר טיפים לקניית נעלי עקב שכן תנעלו בעתיד ויותר מפעם אחת.

מאת: גלי דיכטרקניות 29/12/111041 צפיות
עונת המבצעים כבר נפתחה ולכן החלטתי לרכז עבורכן מספר טיפים חשובים אשר ישדרגו את חווית השופינג שלכן ויהפכו אותה למהנה יותר וחסכונית יותר. קריאה מהנה!

מאת: גלי דיכטראופנה10/12/111054 צפיות
סטייליסטית אישית משלכם במרחק של לחיצת עכבר! שירות חדש של "גלי דיכטר סטיילינג", ייעוץ סטיילינג אישי אונליין דרך וידאו צ'אט! כל מה שאתן צריכות זה תוכנת סקייפ והופ! יש לכן סטייליסטת אישית משלכן בבית! בכל עת ובכל מצב!

מאת: גלי דיכטראופנה08/12/111861 צפיות
החורף כבר כאן! איזה תיק ילווה אתכן בחורף הזה?! הנה מספר טרנדים שיסייעו לכן.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171512 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171930 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162227 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161872 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161890 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica