חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התיק ששיגע את העולם

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/20121717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם חייתן בפלנטה הזאת בשנים האחרונות ודאי שמתן לב לתיק שנמצא בכל מקום,בין אם בטלויזיה, בסרטים, בחנויות בכל מקום שלא נפנה נתקל בו.

לתיק הזה קוראים Birkin Bag , תיק בירקין של בית האופנה הצרפתי "הרמס".

לתיק קוראים כך על שם השחקנית ג'יין בירקין שעבורה עוצב התיק המקורי  - תיק גדול וקומפקטי שאפשר לסגור אותו היטב.

מאזיציאתו לאוויר העולם בשנת 1982 נחשב לתיק יוקרתי מיוחד שניתןלהזמיןבהזמנה אישית בבית "הרמס" ולחכות תקופת  המתנה של מספר שנים, שכןמייצריםאותו באופן ידני מחומרים איכותיים במיוחד ובמהדורות מוגבלות.

בתחילת שנות ה2000 זכה לחשיפה נרחבת הודות לסדרה "סקס והעיר הגדולה", התיק שסמנתה חלמה עליו והייתה מוכנה לסכן את עבודה בשבילו.

http://youtu.be/ItpUikcE22I

בשניםהאחרונות בזכות החשיפה האדירה שניתנת לו מכל כיוון, ובזכותהביקוש העולההחליטה חברת "הרמס" לייצר כמויות גדולות יותר שיהיה זמיןבאופן קבועבחנויות.

מחירו של התיק המקורי יכול לנוע בין 5,000 ל100,000 דולר ואף יותר, תלוי בחומרים ומידת נדירותם.

כדישהתיק יגיע לאנשים פחות עמידים העולם התמלא מכל הכיוונים בחיקוייםשל התיקהמקורי, חלקם העתיקו אותו במדויק אך רבים אחרים תירגמו את הדגםהמקורילדגמים יותר נוחים ופרקטיים.

מה זאת אומרת פרקטיים? התיק המקורי נסגר במנעול שנועל רצועה החוסמת את החלק העליון של התיק , מה שמקשה על פתיחתו.

בשלהקושי הזה מפורסמות רבות אימצו דרך אחרת ללכת איתו ואף התיק הפתוחעםההחלק העליון של התיק מוכנס פנימה הפך לטרנד מטורף אף יותר........

קים קרדשיאן לינדזי לוהן

אנילא יודעת מה איתכן אני מתחילה לחסוך מהיום, אולי עוד 20 שנה אוכללגשתלחנות של "הרמס" ולהתחדש בגירסה המקורית....... אבל בינתיים ישמיליוןחיקויים לא פחות רעים שמחירם נע בין 150 ל300 שקלים, לא פחות יפיםנוחיםויוקרתיים. והעיקר ללכת איתם תלויים במפרק היד כמו ליידי אמיתיותמשנות ה-60....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלי דיכטר סטיילינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי דיכטר

מאת: גלי דיכטראופנה06/07/121377 צפיות
תצוגת האופנה של ורסצ'ה בהשראת קלפי טארוט פתחה שבוע שעבר את אירועי שבוע האופנה בפאריז במסגרתו יוצגו קולקציות הקוטור של מעצבים שונים לאורך כל השבוע הקרוב.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121177 צפיות
האביב כבר כאן , זה הזמן להתעדכן מהם הצבעים הטרנדיים של העונה ושל עונת הקיץ הקרבה.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121161 צפיות
אוהבות נעליים? נמאס לכן להתקע עם נעלי עקב מעלפות שרכשתן במקרה במבצע מטורף ואתן כל כך אוהבות אותן....אבל מעולם לא נעלתן אותן כי הן לא נוחות בטירוף!!!!!!!! הנה מספר טיפים לקניית נעלי עקב שכן תנעלו בעתיד ויותר מפעם אחת.

מאת: גלי דיכטרקניות 29/12/111041 צפיות
עונת המבצעים כבר נפתחה ולכן החלטתי לרכז עבורכן מספר טיפים חשובים אשר ישדרגו את חווית השופינג שלכן ויהפכו אותה למהנה יותר וחסכונית יותר. קריאה מהנה!

מאת: גלי דיכטראופנה10/12/111055 צפיות
סטייליסטית אישית משלכם במרחק של לחיצת עכבר! שירות חדש של "גלי דיכטר סטיילינג", ייעוץ סטיילינג אישי אונליין דרך וידאו צ'אט! כל מה שאתן צריכות זה תוכנת סקייפ והופ! יש לכן סטייליסטת אישית משלכן בבית! בכל עת ובכל מצב!

מאת: גלי דיכטרשמלות כלה ובגדי חתן08/12/111072 צפיות
את מתחתנת? את רוצה להיות כלה מההמת שכולם יזכרו עוד הרבה שנים? אבל יש כל כך הרבה שמלות וסגנונות ואת לא יודעת במה לבחור ואיך לשלב את כל הפרטים של איפור ותסרוקת כדי ליתאימו וישלימו את המראה? סטייליסטית אישית יכולה לסייע לך במהלך כל התהליך, מבחירת הקונספט ועד למציאת בעלי המקצוע שיגשימו אותו.

מאת: גלי דיכטראופנה08/12/111861 צפיות
החורף כבר כאן! איזה תיק ילווה אתכן בחורף הזה?! הנה מספר טרנדים שיסייעו לכן.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151912 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica