חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בישראל

מאת: scot ron תחבורה ורכב - כללי11/12/2011679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק השכרת רכב בישראל מאוד התפתח בשנים האחרונות. ונכון לימינו הענף שווה ערך להשכרות בחו"ל. המניעים להשכרת רכב בישראל הם רבים. בראש ובראשונה ההזדמנות לטייל במכוניות המתאימות לאירוע, לדוגמא השכרה לטיולים או/ו לצורך טיול בחיק המשפחה. ויותר מזה הרבה אנשים מעדיפים להשכיר אוטו כיוון שעלויות ההחזקה נמוך מאוטו פרטי וישנה אפשרות לצמצם עלויות.

כפי שנאמר, להשכרת רכב בישראל קיימים המון יתרונות אך עדיין, קיימים קווים יש לזכור. אם כאמור נזכור על כללי אצבע אלו זה יקל עלינו לשכור אוטו בישראל וליסוע בשלווה יחסית.

השכרת רכב בישראל - מומלץ ביותר לדעת:

בכל ארץ וארץ קיימים הגבלות לגבי השכרת רכב. מומלץ לזכור שבשעה שאנחנו משכירים מכונית בארץ, הדבר שונה בתכלית מהשכרת רכב בחו"ל.

הגיל שמותר לנהוג וניסיוננו בנהיגה:

בארצינו הרבה מהשכרות הרכבים ידרשו גבול תחתון לגיל עשרים ואחת ולפעמים מעל עשרים וארבע.

יתרה מזאת, הרבה חברות ידרשו כסף נוסף ולפעמים ידרשו תנאים חריגים לביטוח. היבט נוסף של השכרה הוא הניסיון שלך כמו למשל, השכרת רכב המוגבלת להיות על הכביש יותר משנה אחת.

השכרת הרכב בפועל

כדיי להשכיר רכב עלינו לשאת כרטיס ויזה על השם שלנו ובנוסף תעודת זהות ורישיון. ישנם אפילו סיטואציות שמשכיר הרכב הוא מי שמשלם. בהרבה סיטואציות ישנה אופציה לאפשר לעוד מישהו ליסוע במכונית עם עוד תשלום.

משך הזמן של השכרת רכב בישראל

בשנים עברו מידת הזמן הנמוכה להשכרת רכב בישראל היתה 24 שע' ועל כן גם אם הזדקקתם רכב להשכרה לזמן קצר בלבד עדיין היינו צריכים לשלם כמו 24 שע'. בזמן הווה, ישנם השכרות רכב בישראל שנותנות לנו לשכור רכב לזמן קצר מועד במקרים מסוימים לפי מספר הקיןלומטרים. ובכל זאת, אי נהיגה ע"פ חוזההשכרת האוטו תאלץ אותנו לחריגות וקנסות.

איך עלינו להחזיר הרכב?

הרבה מהשכרות הרכב בישראל לא יתנו קנסות על איחור לא רציני. אך חשוב לדעת, במקרה של שעה ומעלה של איחור לעתים נהיה חייבים עוד יום לתשלום.

עוד היבט וחיוני הוא להחזיר לסוכנות את מד הדלק באופן מלא, זאת כמובן אם האוטו הגיע כך וכך גם בחוזה.

אנחנו רוצים לדעת שאחרי קריאת המאמר, תוכלו ביותר פשטות לעשות השכרת רכב בישראל.

סעו לאט

 



תגיות המאמר: השכרת רכב בישראל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת scot ron

מאת: scot ron אימון עסקי28/02/12891 צפיות
חברות רבות קיום מבינות את הצורך בקיומו של ייעוץ שיווקי. הוכח מעל לכל ספק כי ייעוץ שיווקי שנעשה בצורה הנכונה משפר באופן משמעותי את המכירות של העסק ובהתאמה גם את הרווחים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213599 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204190 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205114 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica