חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על טיולים מיוחדים במינם

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל13/12/2011782 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים נוהגים לטייל בעולם ולבקר ביעדים מרוחקים. הביקוש אחר טיולים לאתרים מיוחדים בעולם, וליעדים אשר הם פחות מוכרים על ידי ישראלים, הולך וגדל, וכך גם ההיצע. חברות הטיולים המובילות יודעות להציע היום טיולים ליעדים מיוחדים כגון טיולים לדרום אפריקה או טיולים לסרי לנקה הרחוקה.

טיולים אלה מהווים הזדמנות מיוחדת במינה עבור מי שמחפשים טיול מהנה, אל מקומות אשר מוכרים פחות בישראל. היעזרות בחברת טיולים יכולה להבטיח לכם, כי תבקרו בכל המקומות המרכזיים מבלי שתצטרכו לבצע את כל המחקר הזה בעצמכם.

על טיולים לדרום אפריקה היפה

אפריקה מכונה בפי רבים ערש האנושות. על פי מיטב הידע האנושי, ככל הנראה מוצאו של האדם הוא באפריקה, אולם חרף זאת היא אחד המקומות הפחות מוכרים בקרב תיירים מישראל ובכלל. טיולים לדרום אפריקה יביאו אתכם אל ארץ, אשר משלבת בתוכה הרבה ניגודים: מחד, ערים מודרניות ועדכניות ומאידך אזורים כפריים עם שבטים אשר עודם חיים כפי שחיו מזה מאות ואלפי שנים. טיולים לדרום אפריקה יפגישו אתכם עם התרבות הדרום אפריקנית המיוחדת במינה ועם מנהגים שונים של שבטים שונים. כך למשל תוכלו לפגוש את שבט המסאי המפורסם ושבטים אחרים מפורסמים פחות, ולהכיר מעט מהתרבות הזאת אשר היא כל כך שונה ומסקרנת.

דרום אפריקה היא המדינה הדרומית ביותר באפריקה והיא אחת המדינות העשירות ביותר מבין המדינות באפריקה. ישנן חבילות טיולים לדרום אפריקה, אשר מציעות לכם שילוב מיוחד בין ביקור והיכרות עם תרבויות שונות, מצד אחד ועם טבע פראי באחד המקומות בהם אריות, פילים וחיות רבות אחרות עוד יכולים להסתובב חפשי, ללא הפרעה. אחת החברות המובילות מציעה ביקור בדרום אפריקה, המתחיל ביוהנסבורג, אשר כבר מהיום הראשון יפגיש אתכם עם אוצרות הטבע של דרום אפריקה. לאחר מכן, הטיול יביא אתכם על שמורות הטבע המפורסמות והענקיות של דרום אפריקה כמו קרוגר פארק, למשל.

ויש גם טיולים לסרי לנקה – עבור המטייל העצמאי

חברות הנסיעות יודעות להציע גם נסיעות אל יעדים רחוקים יותר כמו סרי לנקה. סרי לנקה היא אי הנמצא דרומית להודו, ואשר רובנו מכירים בשל התה אשר מקורו בה – ציילון. טיולים לסרי לנקה יביאו אתכם אל ארץ מדהימה ביופייה, אשר יש בה גם תרבות מיוחדת במינה. טיולים לסרי לנקה יביאו אתכם אל מקום בו ניתן ללמוד רבות אודות התרבות המיוחדת של המזרח.

חברות טיולים מנוסות מציעות טיולים לסרי לנקה עבור המטייל העצמאי. טיולים אלה הם טיולים בתפירה אישית במסגרתה, אתם יכולים לקבוע מהם היעדים, אשר תבקרו בהם ומהו המסלול של הטיול שלכם. מאידך, בעזרת התכנון של טיולים כאלה עם חברת טיולים מנוסה, אתם יכולים להיות רגועים, כי אתם לא תפספסו מקומות מיוחדים אשר כדאי לבקר בהם במסגרת הביקור בסרי לנקה.

לרוב, טיולים לסרי לנקה יתחילו בקולומבו, בירת סרי לנקה, ויעברו באתרים המרכזיים כמו עיר הדייג נגומבו, מרכז השיקום לפילים אסייתיים בפינוואלה וכן ביקור בשרידיה של פולונארואה – הבירה העתיקה של סרי לנקה ושרידי המקדשים השונים בה. מקדשים אלה הם מרשימים ביותר, כפי שתוכלו להיווכח באמצעות חיפוש קצר באינטרנט, אולם אין תחליף להימצאות פיזית באותו המקום.

היתרונות של טיולים לסרי לנקה, אשר מאורגנים מראש על ידי חברת טיולים אמינה, הם רבים, אולם בעיקר חשוב להבין כי אלה יעדים אשר הם פחות מוכרים, ולכן הניסיון של חברות הנסיעות הוא חיוני עבורנו – כדי להבטיח שלא נפספס את המקומות החשובים, וכדי להבטיח לא רק נחיתה רכה אלא גם למנוע תקלות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151255 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196521 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica