חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית אבות

החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של שלהן ושלכם ושיש בו את המחלקות הרלוונטיות לטיפול בהם וניהול אורח חיים תקין כמו: מחלקה לתשושי נפש, תמיכה אורטופדית, סיעודית וכדומה.

לשהות בבית אבות יש יתרונות רבים אשר ניתן להנות מהם. בין שלל היתרונות שניתן לציין, יש את התחום החברתי שכל כך חשוב בגיל הזה, ואף את הנושא הרפואי שחשוב לא פחות. אם אתם רוצים לראות את ההורים שלכם פורחים בתחום החברתי ומכירים חברים חדשים, תוך כדי שאתם והם תוכלו לישון בראש שקט בידיעה שיש מי שדואג להם, אזי אנו ממליצים לכם אך ורק על בית אבות.

אז אילו יתרונות יש בעצם לבתי אבות?

כפתור מצוקה

אם האדם המבוגר מרגיש שלא בנוח בסיטואציה מסוימת והוא צריך עזרה ממטפל, או שמצבו הרפואי לא טוב, אזי ביכולתו ללחוץ על כפתור מצוקה אשר יקרא למטפלת שתשמח לעזור לו באופן מיידי, תוך כדי שהיא תעשה הכל בכדי לוודא שהבעיה של האדם המבוגר נפתרה.

צוות רפואי

בבתי האבות כיום יש צוותים רפואיים אשר נועדו לוודא שתמיד יהיה לאדם המבוגר למי לפנות. אם אתם רוצים שההורים שלכם ישנו בראש שקט, בידיעה שיש אנשי מקצוע שידאגו להם, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. כך הוריכם יקבלו טיפול רפואי הולם בתוך זמן קצר במקרה ותצוץ בעיה רפואית כלשהיא.

חברים חדשים

בבית אבות ניתן להכיר חברים חדשים בקלות בזכות האוכלוסיה שנמצאת שם. כך שכל אדם מבוגר שמגיע לבית אבות יוכל להנות מחיי חברה תוססים ומהנים. כך שאין ספק שאם אתם רוצים שההורים שלכם לא יהיו משועממים, תוך כדי שתמיד יהיה להם עם מי לשוחח, אין ספק שזו האופציה הטובה ביותר בשבילם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510987 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147540 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145778 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ12/10/146100 צפיות
אחד הדברים המהנים ביותר אותם יש לעשות הוא לרכוב על אופניים. מדובר בתחביב שהפך עם הזמן לאחד הדברים הבולטים ביותר אותם יש לעשות אחר העבודה, כשלעתים אנשים אף מנצלים את סופי השבוע והחופשים שלהם, בנוסף לכל זמן פנוי אחר, על מנת להשתתף בתחרויות ובטיולים משותפים יחד עם רוכבי אופניים אחרים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223127 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213630 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201739 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica