חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרון ייחודי ומשתלם לנוסע העסקי – מועדון הנוסע המתמיד

מועדון הנוסע המתמיד הוא אחד הפתרונות הייחודיים המשתלמים ביותר, המוצע על ידי חברות התעופה השונות בארץ ובעולם. אם אתם נוסעים מטעם מקום העבודה שלכם פעמים רבות לחו"ל ומבלים שעות ארוכות באוויר ובשדות התעופה, כדאי שיהיה לכם כרטיס מועדון הנוסע המתמיד של חברות התעופה השונות. כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, המתאים גם לציבור הנוסעים הפרטי, כולל הטבות ושירותים שונים, ההופכים את החברות במועדון לכדאית במיוחד.

איך הכל התחיל ...?

חברות תיירות רבות מקדמות את השימוש בכרטיסי מועדון הנוסע המתמיד לאור יתרונותיהם הרבים. בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר חברות תיירות, המציעות ללקוחותיהן להצטרף אל מועדוני הלקוחות, על מנת לצבור נקודות וליהנות מהטבות. הרעיון המיוחד הזה התחיל כבר בשנת 1981 והונהג על ידי חברת אמריקן איירליינס האמריקאית.

לאור התחרות הרבה בין חברות התעופה השונות החלה לפעול חברת תעופה זו, במסגרת אסטרטגיה שיווקית מתקדמת ביותר, כדי למשוך אליה נוסעים רבים, ופיתחה את הרעיון הייחודי הזה. משגילו את יתרונותיו של מועדון זה, החלו חברות תעופה אחרות לחנוך מועדונים מסוג זה גם כן, וכיום לכל חברת תעופה סדירה בעולם יש מועדון הנוסע המתמיד.

התחרות בין חברות התעופה ממשיכה, ובאה לידי ביטוי בשירותים השונים ובהטבות, המוצעות על ידן לכלל לקוחותיהן. ישנן חברות תעופה בעולם המאפשרות לאחד את הנקודות שנצטברו אצלן עם חברות תעופה אחרות, ואילו אחרות אינן מאפשרות לעשות זאת. כך או כך, מדובר בהליך שיווקי יעיל במיוחד, המומלץ על ידי חברות תיירות שונות. לאחרונה, ישנן חברות תעופה המאפשרות לצבור נקודות גם שלא דרך הטיסה עצמה.

מה מציע במסגרתו מועדון הנוסע המתמיד?

חברות התעופה השונות מציעות ללקוחותיהן הרבים, המשתמשים בשירותיהן באופן קבוע, כרטיס מועדון הנוסע המתמיד הכולל הטבות שונות. במסגרת כרטיס זה, צובר הנוסע נקודות, שאותן הוא יכול להמיר בכרטיסי טיסה, בשדרוג המושב שלו ועוד.

חברות תיירות ממליצות ללקוחותיהן העסקיים ואף גם הפרטיים לנצל את חברותם במועדונים אלה על מנת ליהנות מהנחות והטבות, שאותן הן מספקות לנוסעים. מועדון ייחודי זה הוא דרך מצוינת עבור חברות התעופה לפתות את הלקוחות להמשיך ולטוס איתן, שכן ככל שיטוסו יותר, יצברו יותר נקודות וייהנו מהטבות רבות יותר. ההצטרפות אל מועדון הנוסע המתמיד לא עולה כסף. גם מי שאיננו טס הרבה יכול לקבל כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, אולם אם לא צבר מספיק נקודות, הרי שלא יוכל ליהנות מיתרונותיו השונים.

לממש או לא לממש...

הנוסע העסקי, ככזה הנוסע לא מעט לחו"ל, צובר גם לא מעט נקודות במסגרת מועדון הנוסע המתמיד, בחברת התעופה דרכה הוא טס. ישנם מקרים בהם צבר כמות גדולה מאד של נקודות, אולם לא ניצל אותן. ישנן חברות תעופה המגבילות את ניצול הנקודות לטווח זמן מסוים. במידה ואלו לא נוצלו עד המועד האחרון, מאבד הנוסע את הנקודות שצבר ולא יכול ליהנות מההטבות שהן מציעות במסגרתן.

ולכן, במידה ואכן צברתם כמות גדולה של נקודות, כדאי לכם לבדוק מראש, האם עליכם לנצלן עד מועד מסוים, ובמידה וכן, עשו זאת בהקדם כדי שתוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים של מועדון זה. במידה ולא קיימת מגבלה כלשהי, צברו כמה שיותר נקודות, כדי שתוכלו לנצל אותן לטיסות ארוכות ויקרות בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151255 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205151 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205038 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195497 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195696 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196446 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181713 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica