חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מינון ושינוע אוטומטית למנות בצק אל מכונת אפייה בכבישה Automatic Dough dosage.

מאת: דורון דיסקיןתעשייה14/12/20111049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


תהליך אוטומטי לשינוע בצק ממיכל הזנה העברתו למנגנון קביעת צורה ומידה מדויקת, והעברת מנות למערכת המשך, מהווה אתגר ל מתכנן מכונות. בעיה מורכבת יותר עומדת בפני מתכנן מכני כשהדרישה למוצר במנות מדויקות של גרמים בודדים משולב במערכת למינון ושינוע בצק באופן מסונכרן למכונת אפיה.

דרישה למנות קטנות (7 גרם) הצורך לשאוב את הבלילה ממיכל, לשנע את הבלילה ליחידת מינון , שליפת הבלילה בשלמותה ובצורה אחידה אחרי מינון בצק, והעברת הבלילה למכונת אפייה אוטומטית בעייתית! בכל שלבי התהליךיש צורך להתגבר על דביקות החומר ולעמוד בזמני שינוע של שניות בודדות. הנתונים מחייבים "תפירת" מכונה משלב הרעיון, ו תכנון המכני עד שלב פיתוח מכונה שלמה מותאמת לאופי תהליך במפעל המזמין תוך התחשבות בבעיות של נוחות אחזקה פרוק/הרכבה לצורך ניקויי יום יומי בהתאמה עובדים עם קישורים טכניים מינימליים.


בצק מורכב מחומרים אורגנים משווק ע"י ספקים שונים בהרכבים וממקורות שונים, הגדרת תכונות הבלילה בעייתית עקב ריבוי המשתנים במבנה הבלילה, זמן מדף , שינויים בלחות, עונות השנה, טמפרטורות, שינויי טמפרטורת בזמן העבודה והתהליך או עקב אחסון במקרר, כמות נוזלים משתנה, חוסר דיוק במרכיבי הבלילה ועוד…. כל הפרמטרים הנ"ל משנים את התנהגות החומר ואת מידת הצמיגות ומידת הידבקותו.


בשוק מתקנים דומים שנותנים מענה למנות גדולות ברמות דיוק נמוכות ללא סינכרון מדוייק עם מכונות בקוו היצור ובזמני שינוע ומינון איטיים. המערכות מבוססות על שאיבה בורגית או חלזונית שמשנעת את הבלילה ממאגר הבלילה (סילו/הופר) להמשך תהליך...כאשר הבלילה אינה הומוגנית ויש בה חללים וכיסי אוויר. במינון בגרמים בודדים בצורה גאומטרית אחידה אין אפשרות לבלילת הבצק בתוספת בועות אוויר, הצורך לעצב את הבצק בצורהמרחבית אחידה מחייב להפעיל על מערכת העברה הבצק והמינון כח שנותן אפשרות לקבל את מידה וצורה אחידה כך מתאפשרת העברה למכונת אפייה אוטומטית ומיקום מדויק של מנת הבצק בהמשך תהליך הכבישה עיצוב צורה תוך כדי האפייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Doron Diskin

Lock o Design

972-54-4594680

lockoson1@bezeqint.net

http://lockodesign.co.il/

 

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון דיסקין

מאת: דורון דיסקיןעיצוב תעשייתי 07/09/121049 צפיות
זיווד - תכנון עיצוב,פיתוח, לווי יצור קשר עם יצרנים בארץ ובחו"ל זיווד שם כוללני למגוון טכנולוגיות ליצור מוצרים משלב התכנון והעיצוב ועד שלבי הגימור. נדרש ידע רחב ומעמיק במגוון טכנולוגיות יצור בסיסיות ומתקדמות להצלחה בתהליך הפקת המוצר הסופי הן ברמה המקצועית והן ברמה הכלכלית.

מאת: דורון דיסקיןמחשבים וטכנולגיה - כללי13/12/111126 צפיות
תכנון מכני של מפלג זרם סיבובי Split Ring אמין וזול להעברת זרם בזמן הסיבוב והעצירה של המכונה מתחנה לתחנה אל מערכת תבניות הנקבה התחתונות שסובבות בתנועה ועצירה היקפית. לכל 12 התבניות גוף חימום 350W (סה"כ 4200W )ול 12 בקרי טמפרטורה ששולטים על בקרת הטמפרטורה לכל תבנית נקבה בנפרד.

מאת: דורון דיסקיןתעשייה13/12/111047 צפיות
מדינת ישראל הזניחה את ההשקעה בחינוך והכשרה טכנית בסיסית ...

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175175 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica