חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הריהוט המתאים למקום המתאים

מאת: אבנר כהןרהיטים21/12/2011980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר הכניסה ואיזור ההמתנה של הלקוחות בבית העסק הוא המבוא והפנים הראשונות של העסק אשר הלקוח פוגש. לרושם הראשוני שנוצר אצל הלקוח יש חשיבות מיוחדת כאשר מדובר בבית עסק. מלבד זאת, על הריהוט לענות לצורך פונקציונאלי.

חווית הלקוח בעסק מתחילה בהמתנה. שירות אדיב ומקצועי, ככל שיהיה, לא תמיד יוכל לכפר על רושם ראשוני לא טוב. ריהוט משרדי צריך להיות כזה הנותן מענה לכל הצרכים האלה.

רושם ראשוני והחזות של העסק

נראה כי אין צורך להכביר מלים על הצורך והחשיבות של רושם ראשוני בעסקים השונים. רושם ראשוני – בעסקים כמו בחיים הפרטיים – הוא רושם אשר קשה מאוד לתקן. ממש כמו שבפגישה עם כל אדם, הדיעה שלנו לגבי אותו אדם מתגבשת ממש בשניות הראשונות של ההיכרות שלנו איתו, כך גם בפגישה של לקוח עם עסק. רושם ראשוני מוטעה אצל לקוח יכול להוביל לפגיעה משמעותית בעסקה המתרקמת. לכן, חשוב כי כל שלב במערך חווית לקוח עם העסק המסוים יהיה מתוכנן ויעמוד בסטנדרטים, שאתם מאמינים כי הלקוחות שלכם ראויים להם.

פעם אנחנו הלקוחות ופעם אנחנו העסק

בבחירת ריהוט משרדי ובפרט כורסאות המתנה ואירוח, חשוב לזכור כי גם אם כעת אנחנו בעלי עסק, אנחנו בו זמנית גם לקוחות של אחרים. הסטנדרט של כורסאות המתנה ואירוח נקבע על ידי כלל העסקים. כאשר אנחנו באים לעצב את חווית הלקוח בעסק שלנו, עלינו לחשוב כיצד היינו רוצים שעסק ינהג בנו. מובן, כי צריך לאזן בין אינטרסים שונים של בית העסק מול אינטרסים אחרים, אולם בסופו של דבר אנחנו יודעים כיצד היינו רוצים שינהגו בנו.

בחירת כורסאות המתנה ואירוח מתאימות, היא ההתחלה של חווית הלקוח. לאחר מכן, חשוב להביא גם פרמטרים נוספים של חווית הלקוח, כגון עיצוב החדר כולו, הצבת מתקני מים או קפה ככל שהדבר ראוי בעיניכם וכו' – עד לשלב בו הלקוח מתארח אצל אחד מנציגי השירות של העסק ולוקח את המושכות על המשך היחס הראוי ללקוח.

גם בעבור נותני השירות וכלל העובדים בעסק, רצוי להביא בחשבון את סוג הריהוט שבו משתמשים בחדרים שלהם. ריהוט משרדי צריך להיות קודם כל פונקציונאלי. כיסאות שאינם נוחים לעובדים פוגעים ביכולתם לעבוד ביעילות. ריהוט משרדי שאיננו מתאים למשימות המוטלות על העובדים אשר ברשותם הם מצויים, או שאינם עמידים דיים, לא משרתים את המטרה לשמם הוצבו. על העסק להציב ריהוט משרדי מתאים אשר ישרת את העסק על פי צרכי העסק.

חנות ריהוט משרדי או מעצב?

משרדים רבים פונים אל מעצבים על מנת שאלה ייעצבו עבורם את המשרד. המדובר בהוצאה כספית כבדה ביותר, אשר במקרים מסוימים היא בהחלט מוצדקת. אולם, בעבור רוב המקרים, דווקא המראה השמרני של ריהוט משרדי יכול להיות יתרון. רכישת ריהוט משרדי דרך אחת מהחברות, אשר עוסקת בשיווק ריהוט משרדי יכולה לחסוך לעסק הוצאה גדולה, ועדיין להציע ריהוט שאיננו רק מתאים ופונקציונאלי אלא גם מהודר ויוקרתי.

באמצעות חיפוש קצר באינטרנט, תוכלו למצוא מספר חברות מובילות העוסקות בשיווק רהיטים ותגלו ריהוט משרדי מכל הסוגים, כורסאות המתנה ואירוח ועוד – אשר יכולים לעזור לכם ולמלא את התפקיד הדרוש בתוך בית העסק. החיפוש באמצעות האינטרנט מקל מאוד את סקר השוק, ויכול לאפשר לכם למצוא את הריהוט המשרדי הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור העסק שלכם או המשרד שלכם ללא מאמץ רב וגדול. נראה, כי הבחירה במעצב היא – לכל הפחות – לא בגדר חובה לעסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151256 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204842 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196021 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181786 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica