חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל תתנו למגוון של שולחנות עבודה לבלבל אתכם

מאת: אבנר כהןרהיטים21/12/2011905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שולחנות עבודה יכולים להגיע במגוון צורות ודגמים, וכך גם שולחנות לחדרי ישיבות. בחברות רבות יש קשר ישיר בין העיצוב של שולחנות העבודה לבין העיצוב של חדר הישיבות, אך בחלקן המצב דווקא הפוך.

למעשה, עיצוב שולחנות העבודה נגזר מתוך הצרכים של החברה. בחברות בהן מועסקים שרטטים או אדריכלים יש צורך בשולחנות עבודה שונים מאשר בחברות אדמינסטרטיביות. גם מבחינת שולחנות לחדרי ישיבות ניתן לזהות מגמה דומה: חברות המקיימות ישיבות גדולות זקוקות לשולחנות מסוג מסוים, בעוד חברות בהן חדרי הישיבות משמשים לפגישות קריאייטיביות יזדקקו לשולחן עם עמדת מחשב או כתיבה.

שולחנות עבודה לכל מקצוע

שולחן העבודה הבסיסי ביותר הוא זה המוכר מהחברות הקלאסיות. לעומתו, ישנו שולחן עבודה המיועד לבעלי מקצוע ספציפי. מלבד שולחנות העץ גם עמדת עבודה ממתכת, אשר יכולה לשמש שרטטים, נחשבת לשולחן עבודה פופולארי בתחומים מסוימים. עם זאת, כיום ניתן גם למצוא חברות רבות המעדיפות אולמות עם שולחנות עבודה רבים, לצורך פיקוח ובקרה. לעומתן, יש בארץ ובעולם חברות הייטק הממקמות שולחנות עבודה באופן ספייס וכך מנצלות בצורה אופטימאלית את המרחב שברשותן. חשוב להבחין גם בין שולחנות לטכנאים, הכוללים מגירות ומדפים, לבין שולחנות המיועדים לנגרים המעדיפים יציבות.

איך תדעו אילו סוגים של שולחנות לחדרי ישיבות מתאימים עבורכם?

כפי שניתן לראות, המגוון הגדול של שולחנות אינו פוסח על שום תחום מקצועי. גם בכל הקשור לשולחנות המיועדים לחדרי הישיבות אפשר לראות זאת בצורה בולטת. מלבד חברות קריאייטיביות אותן ציינו, הזקוקות לחדרי ישיבות רחבים בעלי חיבור למחשב ועמדות כתיבה, ישנן חברות המשתמשות בחדרי ישיבות לצורך פגישות. חברות מן הסוג הזה מעדיפות שולחנות עגולים, אשר יכולים להכיל מספר רב של משתתפים. היתרון של השולחנות הללו הוא האינטראקציה בין הנוכחים והעובדה שכולם יכולים לדבר עם כולם. לעומת זאת, באוניברסיטאות ומכללות אפשר למצוא חדרי ישיבות בהן הדגש הוא על העמדה האישית. בחדרי ישיבות כאלה לכל שולחן יש גם מדף או כוננית קטנה עליה ניתן להניח מחשב או מחברת.

שולחנות לחדרי ישיבות מול שאר פריטי העיצוב

האופן בו החברה תבקש לעצב את חדר הישיבות שלה ישפיע גם הוא על סוג השולחן. חדר ישיבות העשוי כולו עץ יכול להתכתב עם שולחן דומה, או לחילופין דווקא להעדיף שולחן מתכת המספק תחושה מעט שונה. ישנן חברות המעדיפות שחדר הישיבות ייראה זהה לשאר המשרדים, לעומת חברות בהן חדר הישיבות שונה במאה ושמונים מעלות. לכל חברה אופי אחר הבא לידי ביטוי גם בחדר הישיבות עצמו, גם בכסאות הנמצאים בו וכאמור גם בכל הקשור אל שולחנות לחדרי ישיבות. זו הסיבה לכך שאין תשובה חד משמעית לשאלה איזה שולחנות לרכוש עבור חדר הישיבות, וכל חברה צריכה לעשות את החושבים בעצמה. למרות זאת, ישנו עיקרון אחד עליו אסור להתפשר: האיכות.

בחרו היטב את השולחנות עליהם מתקיים העסק שלכם

השולחנות בחדרי הישיבות מלמדים על החברה לא פחות מאשר צורת העבודה שלה בפועל. לכן, שולחנות וכסאות חייבים להיות מוזמנים מחברות עיצוב מובילות ומנוסות. כדאי לזכור כי ריהוט מחדש של העסק מתבצע אחת לכמה שנים בלבד. לכן, בכל פעם בו מבקשים לבחור בין שולחנות או כסאות מומלץ לבחור רק בטוב ביותר. המחירים של שולחנות מכל הסוגים אינם גבוהים, ומשתלמים הרבה יותר ממרכיבים אחרים בעסק. חברות בכל העולם בוחרות כיום פריטי ריהוט העומדות בתקנים בינלאומיים, על מנת לספק לעובדים שלהם תחושה נעימה ומצד שני לשמור על לקוחות מרוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151256 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204842 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196021 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181787 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica